Live is Live 2024

reaper

Support act
26 okt 2015
1.121
944
Inderdaad. Hopelijk lukt het zelf of via hier . Nu even prive aangelegenheid. Straks terug proberen voor zaterdag
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
150
157
2 vrijdagtickets gewonnen! Thuis 1,5 uur geprobeerd, ik rij naar België om te tanken, en daar na 2 keer gewonnen.
, toeval of meerdere al gewonnen in Nederland?😅

Speelde voor zaterdag mee maar kreeg vrijdag tickets, The National is ook zeker niet verkeerd!
 
  • Leuk
Waarderingen: dann

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
318
245
2 vrijdagtickets gewonnen! Thuis 1,5 uur geprobeerd, ik rij naar België om te tanken, en daar na 2 keer gewonnen.
, toeval of meerdere al gewonnen in Nederland?😅

Speelde voor zaterdag mee maar kreeg vrijdag tickets, The National is ook zeker niet verkeerd!
Moest je ze willen ruilen: Ik krijg zaterdag tickets van @Timmetje (Thanks!!) maar mijn voorkeur gaat eigenlijk naar de vrijdag. Laat maar iets weten indien zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: BetterDays

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
280
325
2 vrijdagtickets gewonnen! Thuis 1,5 uur geprobeerd, ik rij naar België om te tanken, en daar na 2 keer gewonnen.
, toeval of meerdere al gewonnen in Nederland?😅

Speelde voor zaterdag mee maar kreeg vrijdag tickets, The National is ook zeker niet verkeerd!
Gewoon vanuit Nederland.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
150
157
Moest je ze willen ruilen: Ik krijg zaterdag tickets van @Timmetje (Thanks!!) maar mijn voorkeur gaat eigenlijk naar de vrijdag. Laat maar iets weten indien zo.
Ik kijk nog even wat mogelijk is in mijn planning. The National + Ben Howard is wel een erg mooie combi namelijk. Ik laat het je weten mocht ik willen ruilen, dankjewel!
 
  • Leuk
Waarderingen: dann

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Voor de liefhebber heb ik dus nog een losse code over voor de zaterdag en zondag.
 
  • Leuk
Waarderingen: dann

Jean

Playlistbediener
13 apr 2023
37
39
Dankzij dit forum weet ik van de live is live wedstrijd en won ik tickets 👍 thx!
Weet iemand of de wedstrijd snachts ook doorloopt?
 
  • Leuk
Waarderingen: BetterDays

Gebruikers die dit onderwerp bekijken