Lowlands 2024

Maashaven

Nieuw lid
23 aug 2024
3
3
D'r zit alleen een verschil tussen kunnen en wenselijk zijn.
Denk ook niet dat het wenselijk is, maar het is niet ondenkbaar.

Vind DJ-afsluiters op grote podia vaak tegenvallen (m.u.v. Justice dit jaar). Disclosure, Charlotte de Witte en Fred Again hebben me geen van allen weten te overtuigen.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.818
3.147
Fair enough, zou ook zeker wel een twijfel geval zijn. Maar met een vette productie en nog een paar gast DJ's om een paar nummers samen mee te draaien (Benwal, Malugi etc.), zou hij toch wel dezelfde spot als Chalotte de Wit kunnen innemen of verkijk ik me hier gigantisch op?
Qua naam kan je het inderdaad doen, maar ik zou het niet toejuichen.

Tijdens ADE staat hij in de Gashouder met een nieuwe show (volgensmij), laten we even afwachten hoe dat er uit ziet. Misschien zet 'ie wel iets neer dat Alpha waardig is. Ik mag alleen hopen dat Lowlands even voorzichtig blijft met het boeken van DJ's op de Alpha. Laat ze alstjeblieft wel iets toevoegen aan productie/show zoals CdW dat deed, ondanks dat ik het alsnog saai vond. Peggy Gou kwam met het meest luie gemakszuchtige setje ooit met 0 extra productie.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar

Neinonein

Playlistbediener
27 jun 2024
13
25
Tja, ik vond Goldband ook niet bepaald wenselijk dit jaar but here we are. Denk ook dat Marlon Hoffstad een stuk minder geld vraagt dan een band, en als er hierdoor wat geld overblijft om 2 grote headliners ernaast te zetten zou ik wel tekenen. Sluit ook perfect aan bij het publiek dat momenteel naar Lowlands komt. Hij kan dan ook direct zijn Club Heartbroken DJ's meenemen voor de Bravo nacht.

Denk niet dat het een kwestie is óf hij komt maar meer een kwestie welke spot hij gaat vullen.
Verwacht ook dat hij komt, maar Alpha afsluiten is muzikaal echt een zwaktebod.

Inwisselbare producties, geen live elementen etc. Zijn inmiddels een hoop artiesten in deze scene die hetzelfde doen en kunnen.
 

KeukenS

Campingartiest
17 mei 2024
53
99
Is Marlon Hoffstadt qua hype niet te groot om de bravo af te sluiten? Heb hier vrij veel positieve verhalen gelezen over de drukte in de bravo dit jaar en ik denk eerlijk gezegd dat Marlon Hoffstadt als bravoafsluiter voor nog dramatischere taferelen gaat zorgen dan Job Jobse (zie DGTL dit jaar). Los daarvan ook best wel een saaie boeking, zeker voor de Alpha (zie Peggy Gou). Als ik lowlands was zou ik hem links laten liggen.
 

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
122
178
Is Marlon Hoffstadt qua hype niet te groot om de bravo af te sluiten? Heb hier vrij veel positieve verhalen gelezen over de drukte in de bravo dit jaar en ik denk eerlijk gezegd dat Marlon Hoffstadt als bravoafsluiter voor nog dramatischere taferelen gaat zorgen dan Job Jobse (zie DGTL dit jaar). Los daarvan ook best wel een saaie boeking, zeker voor de Alpha (zie Peggy Gou). Als ik lowlands was zou ik hem links laten liggen.
Marlon Hoffstadt is inderdaad veel te groot voor de Bravo momenteel. Zodra de hype wat afzwakt zou het wel kunnen maar zie ik in het komende jaar nog niet gebeuren.

Ik had het idee uit zijn social media berichten dat hij zelf ook wel graag op Lowlands wilde staan volgend jaar.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.162
Ik denk dat ie sowieso iets aan zn exclusiviteit moet doen om het uberhaupt voor Lowlands interessant te maken om hem te boeken. Deze zomer stond ie op ieder festival dat een beetje elektronisch programmeerde.
 

KeukenS

Campingartiest
17 mei 2024
53
99
Marlon Hoffstadt is inderdaad veel te groot voor de Bravo momenteel. Zodra de hype wat afzwakt zou het wel kunnen maar zie ik in het komende jaar nog niet gebeuren.

Ik had het idee uit zijn social media berichten dat hij zelf ook wel graag op Lowlands wilde staan volgend jaar.
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze het wel doen. Als ze weer terugkeren naar headliner + nachtact op de alpha dan denk ik dat het wel heel goed zou werken. Maar dan is de rest van het terrein wel uitgestorven denk ik haha.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
573
586
Marlon stond dit jaar nog op de tweede stage van Paaspop. Ik snap dat het snel kan gaan, maar in een jaar van tweede stage Paaspop naar Alpha afsluiter lijkt mij toch wel erg heftig.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.162
Marlon stond dit jaar nog op de tweede stage van Paaspop. Ik snap dat het snel kan gaan, maar in een jaar van tweede stage Paaspop naar Alpha afsluiter lijkt mij toch wel erg heftig.
Hij stond hetzelfde weekend de main van DGTL af te sluiten, waar de stage afgesloten moest worden qua drukte. Denk dat het allemaal relatief is.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.154
3.065
Idles, die bokst al aardig boven zijn gewicht, wat een geschreeuw, en muzikaal stelt het weinig voor.
the dude your opinion GIF
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
958
665
Ik geloof dat dit na de discussies over drugs en praters bij concerten een opzetje is naar een nieuwe discussie over ofwel Israël/Palestina, ofwel wat artiesten al dan niet mogen verkondigen op podia. :p
Ik heb niks hierover gehoord én kan er niks over vinden, dus wat mij betreft mag Spaulding gewoon even vertellen waar hij op doelt. Weet niet of dat ook is waar de "Heh?" van Timmetje op doelt, maar ik vermoed van wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.869
6.109
Marlon stond dit jaar nog op de tweede stage van Paaspop. Ik snap dat het snel kan gaan, maar in een jaar van tweede stage Paaspop naar Alpha afsluiter lijkt mij toch wel erg heftig.
Mja hoeveel hits heeft Marlon, 1tje toch maar? Als we in Augustus 2025 zitten is de hype van zo'n act misschien ook al lang overgewaaid. Een Charlotte de Witte had iets meer continuïteit naar mijn idee.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Archie

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.818
3.147
Ik heb niks hierover gehoord én kan er niks over vinden, dus wat mij betreft mag Spaulding gewoon even vertellen waar hij op doelt. Weet niet of dat ook is waar de "Heh?" van Timmetje op doelt, maar ik vermoed van wel.
Joe Talbot heeft 4 keer 'Viva Palestina' geroepen tijdens The Wheel.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.154
3.065
Ik heb niks hierover gehoord én kan er niks over vinden, dus wat mij betreft mag Spaulding gewoon even vertellen waar hij op doelt. Weet niet of dat ook is waar de "Heh?" van Timmetje op doelt, maar ik vermoed van wel.
Omdat Idles anti-semitisch noemen puur gezwets is. Het kan je muziek niet zijn, wat prima is, maar dit is gewoon lulkoek.
 

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Ik heb niks hierover gehoord én kan er niks over vinden, dus wat mij betreft mag Spaulding gewoon even vertellen waar hij op doelt. Weet niet of dat ook is waar de "Heh?" van Timmetje op doelt, maar ik vermoed van wel.
Dat interview wat hij voor z'n optreden gaf.
Weet niet meer op welk kanaal. Npo extra of npo3.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
932
1.698
Daarnaast hoef je het toch niet altijd eens te zijn met wat artiesten roepen op het podium. Ik ben het ook niet altijd eens met de politieke statements die Joe Talbot maakt. Maar nogsteeds heel erg fan van ze. Het hoort natuurlijk ook wel gewoon bij het genre.
 
  • Leuk
Waarderingen: KeukenS

Gebruikers die dit onderwerp bekijken