Lowlands 2024

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
165
Dit kan alleen in een situatie dat ze weer met danceheadliners gaan werken, zoals vorig jaar. Kan me echt niet voorstellen dat Marlon een volwaardige headliner is met zijn set-up.

Daarnaast absoluut geen hoge pet op van de nieuwe muziek die eraan komt. Heel erg commercieel en saai. Heb het gevoel dat DGTL headlinen (voorlopig) wel zijn hoogtepunt was in NL qua hype.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en mgbss

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
205
210
Net even in mijn afkick modus de oude line-ups doorgenomen.
Werkelijk bizarre weekenden zitten er tussen. Ik zal een willekeurig weekend opnoemen.

Lowlands 1995:
-NOFX
-Soundgarden
-Chemical Brothers
-Prodigy
-Pennywise
-Blind Melon
-dEUS
-Underworld
-Green Day
-Radiohead
-Foo Fighters
-Beck

Bijna niet meer voor te stellen. De laatste 4 namen stonden toen allemaal op zondag in de Alpha💪.
Ja, het zijn mooie lijstjes, maar hier niet te vergeten dat Radiohead enkel Pablo Honey en bezig was met de The Bends tour, Green Day nog niet het commerciële succes had van een American Idiot, en zo kan het nog wel doorgaan. Het kan zijn dat, pak hem beet, een Fat Dog of IDLES nog zo onwijs hard gaan groeien de komende 30 jaar dat dat in retrospect enorme namen lijken.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
Net even in mijn afkick modus de oude line-ups doorgenomen.
Werkelijk bizarre weekenden zitten er tussen. Ik zal een willekeurig weekend opnoemen.

Lowlands 1995:
-NOFX
-Soundgarden
-Chemical Brothers
-Prodigy
-Pennywise
-Blind Melon
-dEUS
-Underworld
-Green Day
-Radiohead
-Foo Fighters
-Beck

Bijna niet meer voor te stellen. De laatste 4 namen stonden toen allemaal op zondag in de Alpha💪.
Dat waren nog eens leuke programmeringen.
Eerste lichting voor 2025 mah van mij wel weer zoiets zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.789
9.738
Net even in mijn afkick modus de oude line-ups doorgenomen.
Werkelijk bizarre weekenden zitten er tussen. Ik zal een willekeurig weekend opnoemen.

Lowlands 1995:
-NOFX
-Soundgarden
-Chemical Brothers
-Prodigy
-Pennywise
-Blind Melon
-dEUS
-Underworld
-Green Day
-Radiohead
-Foo Fighters
-Beck

Bijna niet meer voor te stellen. De laatste 4 namen stonden toen allemaal op zondag in de Alpha💪.
Ziet er heel cool uit, maar in 1995 waren dit toch allemaal beginnende/jonge opkomende bandjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham en redle

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
704
425
In 2011 op RW Chemical Brothers, Queens of the stone age en Linkin Park op 1 dag gezien. Dag 2 Kings of Leon, Arctic Monkeys en the National o.a. Volgende dag Coldplay. Bleek ergens smiddags in de tent ook Tame Impala te spelen... line ups uit het verleden zijn altijd 10-20 jaar later veel indrukwekkender dan dat ze op dat moment zijn imo.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.506
2.018
In 2011 op RW Chemical Brothers, Queens of the stone age en Linkin Park op 1 dag gezien. Dag 2 Kings of Leon, Arctic Monkeys en the National o.a. Volgende dag Coldplay. Bleek ergens smiddags in de tent ook Tame Impala te spelen... line ups uit het verleden zijn altijd 10-20 jaar later veel indrukwekkender dan dat ze op dat moment zijn imo.
Precies, ook in 1995 op Werchter op het tweede podium: Radiohead en Jeff Buckley (en Cranberries en Morphine).
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Ja, het zijn mooie lijstjes, maar hier niet te vergeten dat Radiohead enkel Pablo Honey en bezig was met de The Bends tour, Green Day nog niet het commerciële succes had van een American Idiot, en zo kan het nog wel doorgaan. Het kan zijn dat, pak hem beet, een Fat Dog of IDLES nog zo onwijs hard gaan groeien de komende 30 jaar dat dat in retrospect enorme namen lijken.
Idles, die bokst al aardig boven zijn gewicht, wat een geschreeuw, en muzikaal stelt het weinig voor.
 

Maashaven

Nieuw lid
23 aug 2024
3
3
Ik denk dat Marlon Hoffstadt te Alpha op dit moment lachend kan afsluiten. Denk niet dat hij onder doet voor Job Jobse qua populariteit, alleen dan met meer eigen nummers die echt heel populair zijn in het clubcircuit. Enige risico is dat dit over een jaar toch wel anders kan zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.868
3.218
Ik denk dat Marlon Hoffstadt te Alpha op dit moment lachend kan afsluiten. Denk niet dat hij onder doet voor Job Jobse qua populariteit, alleen dan met meer eigen nummers die echt heel populair zijn in het clubcircuit. Enige risico is dat dit over een jaar toch wel anders kan zijn.
D'r zit alleen een verschil tussen kunnen en wenselijk zijn.
 

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Met de gegeven lovende reacties hier en door recensenten valt dat eerste denk ik wel mee en is dat tweede sowieso een mening?
In z'n geheel een mening, en ik zie ze persoonlijk inderdaad niet als headliner.
Z'n anti-semitische uitspraken helpen ook niet mee.
 

Neinonein

Playlistbediener
27 jun 2024
13
25
Kan me niet voorstellen dat Marlon Hoffstad in de Alpha gaat spelen als headliner. Is buiten de hype op geen enkel vlak waardig als headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
124
182
D'r zit alleen een verschil tussen kunnen en wenselijk zijn.
Tja, ik vond Goldband ook niet bepaald wenselijk dit jaar but here we are. Denk ook dat Marlon Hoffstad een stuk minder geld vraagt dan een band, en als er hierdoor wat geld overblijft om 2 grote headliners ernaast te zetten zou ik wel tekenen. Sluit ook perfect aan bij het publiek dat momenteel naar Lowlands komt. Hij kan dan ook direct zijn Club Heartbroken DJ's meenemen voor de Bravo nacht.

Denk niet dat het een kwestie is óf hij komt maar meer een kwestie welke spot hij gaat vullen.
 

DeDan

Playlistbediener
22 aug 2023
47
99
Ik denk dat Marlon Hoffstadt te Alpha op dit moment lachend kan afsluiten. Denk niet dat hij onder doet voor Job Jobse qua populariteit, alleen dan met meer eigen nummers die echt heel populair zijn in het clubcircuit. Enige risico is dat dit over een jaar toch wel anders kan zijn.

Marlon Hoffstadt heeft op het juiste moment de gewenste stijl/BPM gevonden en doorgezet, dat is ook talent en knap. Echter, het is wel een DJ die voornamelijk met decks draait en muzikaal niet het extraatje/uitstapje brengt wat nou juist zo tof is voor de Alpha. De Bravo afsluiten zie ik 'm best doen, net zoals Job Jobse en Young Marco.
 

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
124
182
Daar ben ik het mee een, maar ik reageerde hierin op het 'Alpha afsluiten' gedeelte.
Fair enough, zou ook zeker wel een twijfel geval zijn. Maar met een vette productie en nog een paar gast DJ's om een paar nummers samen mee te draaien (Benwal, Malugi etc.), zou hij toch wel dezelfde spot als Chalotte de Wit kunnen innemen of verkijk ik me hier gigantisch op?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken