King Gizzard and the Lizard Wizard

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
737
722

Meteen een mooie setlist hoor! Am I in Heaven, Crumbling Castle, The Fourth Color, Iron Lung, Hypertension en Float Along - Fill your lungs een topafsluiter 👌🏻
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.490
6.281

Meteen een mooie setlist hoor! Am I in Heaven, Crumbling Castle, The Fourth Color, Iron Lung, Hypertension en Float Along - Fill your lungs een topafsluiter 👌🏻
De Petrodragonic en Ice Death tracks zijn hele fijne toevoegingen aan het live arsenaal vind ik. Magma is en blijft een persoonlijke topfavoriet. Maar samen met de oudere classics inderdaad een dijk van een setlist weer.
 

reinvdm1211

Playlistbediener
6 dec 2019
36
28
Inderdaad een goede setlist gister. Baal dat ik er niet bij kon zijn. Met This Thing en Iron Lung toch 2 van m'n favorieten gespeeld.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
737
722
Voor de Hamburg gangers een vraagje: Hebben jullie ook nog een aparte mail gekregen met daarin de tickets? Ik niet volgens mij namelijk.
Ik zie wel op mijn Reservix account 2 (denk ik) tickets staan met een QR code'tje linksboven? Hebben jullie die ook? :)
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
591
669
Voor de Hamburg gangers een vraagje: Hebben jullie ook nog een aparte mail gekregen met daarin de tickets? Ik niet volgens mij namelijk.
Ik zie wel op mijn Reservix account 2 (denk ik) tickets staan met een QR code'tje linksboven? Hebben jullie die ook? :)
Ik heb in de mail een soort factuur met barcode linksboven en heb in mijn apple wallet mijn ticket staan
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

reinvdm1211

Playlistbediener
6 dec 2019
36
28
Ze hebben weer een nieuw nummer gespeeld vanavond. Heb nog geen opame gevonden helaas. Drummer zingt deze blijkbaar
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken