Graspop Metal Meeting 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.603
8.931
Heb er ook nog een paar gemaakt:

1. BRAND!
2. Voorouder van Rome
3. Deze rol wordt gespeeld door
4. Vuurwerk
5. Zo. Wacht, waar is de i?
6. Alternatief voor de horns

Edit:

7. Deze band staat niet op de Boneyard, maar op Metaltown.
 
  • Winning
Waarderingen: MetalLimbo

KristofF

Playlistbediener
14 jun 2024
12
5
Welkom mede Jupiler-stage-hanger :D

Het podium heeft de laatste jaren een ferme upgrade gekregen en is ondertussen ook uitgegroeid tot een belangrijke stage waar best al wat grote namen stonden. Het enige wat ik persoonlijk nog mis is een scherm, maar voor de rest ga je er je prima amuseren.
Ook heel handig zijn de foodtrucks achteraan waar je wat andere dingen terug kan vinden dan het standaard-festivalfood.
Er staat een tribune waar je ff kunt chillen (en nog steeds degelijk zicht hebt, zeker nu ze dit jaar wat dichter zal staan), en achter die tribune is een overdekte tent met een hoop tafels en banken.

Als je ook wat metalcore kan smaken zou ik zeker Bleed From Within (en Erra) aanraden

zo ziet mijn dag er donderdag uit, veel Jupiler Stage dus (groen is must-see, blauw is graag, roze is optioneel)

Bekijk bijlage 9363

Merci voor de tips! Metalcore kan me idd ook wel wat bekoren ja, zal ze sowieso al eens checken op Spotify!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.696
6.881
@MetalLimbo @Loek123 wel een goed bedacht iets die puzzels om die laatste twee weken door te komen! Volgend jaar zo begin juni maar weer doen, zou ik zeggen.
Nou, omdat jullie het zo leuk vinden, heb ik er ook nog een paar bedacht, in wisselende gradaties van moeilijkheid:
  1. Mowgli’s thuissituatie
  2. Hindenburg-ramp
  3. Wurggreep
  4. Clowns
  5. Hondenbaan
  6. Stravinsky
  7. Blijft in drievoud
  8. Zingen niet als nachtegaaltjes
En een duo vraag voor bands 9 en 10:
De ene band is de straf voor de ander​
 
  • Winning
Waarderingen: MetalLimbo

toizumi

Playlistbediener
25 jun 2019
9
11
Dit jaar mijn eerste GMM (donderdag), ondanks dat ik 'al' 35 jaar ben 😅 ik kom meer voor de (post)hardcore mannen zoals Counterparts, Casey, Comeback Kid, Silverstein & Underoath.

Meeste van die bands spelen op de Jupiler stage, wat moet ik hiervan verwachten? Is dat eerder een klein podium of toch nog relatief groot? Tips voor andere bands te ontdekken altijd welkom! 😉

Met eventuele regen in het vooruitzicht (hopelijk zo miniem mogelijk), zijn dan vele plekker modderig of valt het wel mee?

Andere tips ook altijd welkom!

Pest Control en Zulu als je van HC houdt!
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
117
108
Nice! (y)

Dying Wish
Five Finger Death Punch
Biohazard
Pest Control
Fear Factory
Of Mice & Men
???
Limp Bizkit
Crownshift
😂, allemaal goed, bedankt toch een reactie 😇.
Diegene die niet lukte kwam ook wel slecht in het tekstbox terecht, een andere smiley als aangeklikt in ieder geval 😉.
Zoiets was de bedoeling laptop en mobiel is toch wat verschillend lijkt het 🍷🏞️ maar fat lijkt ook nergens op
 
  • Haha
Waarderingen: MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Heb er ook nog een paar gemaakt:

1. BRAND!
2. Voorouder van Rome
3. Deze rol wordt gespeeld door
4. Vuurwerk
5. Zo. Wacht, waar is de i?
6. Alternatief voor de horns

Edit:

7. Deze band staat niet op de Boneyard, maar op Metaltown.
  1. High On Fire ?
  2. Wolfmother
  3. DeathbyRomy ?
  4. Machine Head ? (laatste act)
  5. ???
  6. Babymetal (Kitsune)
  7. The Vintage Caravan
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
😂, allemaal goed, bedankt toch een reactie 😇.
Diegene die niet lukte kwam ook wel slecht in het tekstbox terecht, een andere smiley als aangeklikt in ieder geval 😉.
Zoiets was de bedoeling laptop en mobiel is toch wat verschillend lijkt het 🍷🏞️ maar fat lijkt ook nergens op
Crystal Lake?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken