Graspop Metal Meeting 2024

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
117
108
Ik heb op de achtergrond een beetje mee zitten gokken, het verhoogt de voorpret en zorgt ervoor dat ik die weersvoorspellingen vanaf dinsdag een beetje links laat liggen. Mijn dank daarvoor. Van mij ook een kleine bijdrage, maar niet zozeer cryptisch...
☠️🙏
🖐️💀🧉
☣️
🦠👩‍🔬
😱🏭
🐭🐭🧍‍♂️🧍‍♂️
🍸🗻
👨‍🦽🍪
👑↔️👑
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en MetalLimbo

Davidov90

Randprogramma
21 nov 2023
125
232
Ik heb op de achtergrond een beetje mee zitten gokken, het verhoogt de voorpret en zorgt ervoor dat ik die weersvoorspellingen vanaf dinsdag een beetje links laat liggen. Mijn dank daarvoor. Van mij ook een kleine bijdrage, maar niet zozeer cryptisch...
☠️🙏 Crossbones please
🖐️💀🧉 Hi Skull Coconut
☣️ Dangerous!
🦠👩‍🔬 Virus Doctor
😱🏭 Scary Plant
🐭🐭🧍‍♂️🧍‍♂️ Mouse Family Human Family
🍸🗻 Martini Mountain
👨‍🦽🍪 Wheelchair Cookie
👑↔️👑 This Crown that Crown
Veel nieuwe namen om in te luisteren precies :eek:
 

N1tje

Playlistbediener
2 jun 2023
32
68
Mijn schema aan het maken. Ik vind ineens een heel lastie clash waar ik niet uit geraak. p.o.d. die iedereen kent en heb ik al gezien. Borknagar die ik enkel van naam ken maar echt goed klinkt. En dan nog the vintage caravan. Goeiee stoner. Help! Toch maar borknagar? of meezingen, of heb ik zin in stoner? Ik neig naar borknagar... ...
edit: volgens de site is borknagar black metal. Maar daar merk ik niet veel van. Iemand een idee waar ze dat vandaan halen?
Ik heb niet zoveel met Borknagar, maar ik ga eindelijk eens naar The Vintage Caravan. Al 2x hebben ze een clash net verloren op een festival, maar nu ga ik het goedmaken 😃
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Valthys

Playlistbediener
19 jan 2024
43
81
Hoe spreken we Borknagar eigenlijk uit?

In mijn hoofd was het direct bork na gare (als gare op zijn Frans of kaar met Engelse g)

Of is het meer Borknagger?
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
378
690
Mijn spoorboekje is totale chaos. In denk de koekdoosmethode regelmatig moeten toepssen.

Ik had een mooi spoorboekje,....
Toen kwam het forum weer,
Toen een hoop gepush in de groepsapp van hier,...

Nu ben ik Totally Lost,.....Ik weet alleen nog dat ik naar een houten hutje ga op Inferno, dat ik Bier ga drinken en dat ik harde muziek ga horen

Verder,....

(eigenlijk is het de schuld van GMM die Mammoth eerder zet en INK naar de namiddag zet waardoor ik Pain mis of INK of Pain of INK of,...)

Alternatief,...Voor het huisje met een biertje een gemixte spotify lijst van INK en Pain opzetten
 
  • Haha
Waarderingen: Wardibal en N1tje

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
93
261
Pendulum moet in het donker. Hun lichtshow helpt veel meer bij de ervaring!
Dus of in een tent, of na de headliner als "Late Night" show. Dus ik denk dat de Marquee perfect zal zijn, maar het gaat stampvol zijn!
Zal inderdaad goed gevuld zijn, maar gelukkig spelen Priest & Biohazard +/- gelijktijdig. Zorgt toch voor spreiding.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stinus

Gebruikers die dit onderwerp bekijken