Pinkpop 2025

Blijf Biffy Clyro altijd wel een lastig te plaatsen band vinden, heb niet het idee dat ze heel veel fans hebben in Nederland ( Afas aantal jaar geleden lang niet uitverkocht).
AFAS was gewoon hartstikke uitverkocht. Het hielp natuurlijk wel dat de show voor corona was aangekondigd én de Staat het voorprogramma deed.

AFAS was gewoon hartstikke uitverkocht. Het hielp natuurlijk wel dat de show voor corona was aangekondigd én de Staat het voorprogramma deed.
Ahh ik dacht dat het niet uitverkocht was en voor mijn gevoel vrij rustig was tijdens Biffy Clyro, maar daar zal ik me dan wel in vergist hebben.

A Day To Remember nog een optie? En zouden ze op Pinkpop een band als Seven Hours After Violet (met bassist van SOAD) boeken?

Die was zeker niet uitverkocht hoor zaal was redelijk gevuld maar niet vol ik kon op de dag zelf nog gecheckt of het nog uitverkocht was

nee klopt je hebt gelijk, ik verwonder me er gewoon over dat dat een ding is.
ik kom nog uit de tijd dat je een act beoordeeld op de muziek die ze maken.
en niet op : wat de act is
dus ik vind t echt een vreemde vraag

• Leuk
Waarderingen: musicislife
nee klopt je hebt gelijk, ik verwonder me er gewoon over dat dat een ding is.
ik kom nog uit de tijd dat je een act beoordeeld op de muziek die ze maken.
en niet op : wat de act is
dus ik vind t echt een vreemde vraag
Ik denk dat het ook een geval is waar je je mee kan identificeren. Stel, je hebt al lange tijd moeite jezelf een plekje te geven in de samenleving, kan een artiest als, bijvoorbeeld, Sam Smith daar een grote steun in betekenen. Ik verwacht ook niet dat een artiest alleen maar wordt gevolgd omdat die queer, gay is of anderszins tot "de community" behoort.

Overigens, het is heel gezellig op dergelijke feestjes. Was onlangs nog op Iconic in Tivoli (als heteroseksuele man), maar topavond gehad met alleen maar leuke muziek.

Dat zou natuurlijk kunnen, het zou idd mooi zijn als mensen op dat gebied steun kunnen vinden in de muziek.
Ben volledig met je eens dat queer feestjes heel gezellig zijn, hangt vaak toch een andere sfeer.
Kwam vroeger vaak in de danssallon in eindhoven, mooiste tijd uit mn leven gehad daar.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss

Users who are viewing this thread