Pinkpop 2024

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
393
300
ik zal me inhouden om voor die tijd een 2025 topic te openen ;)
Ha ha ja even wachten nog, dinsdag 25/6 lijkt me een mooie datum daarvoor. Dan is iedereen weer thuis en kunnen we weer uitkijken naar een nieuwe Pinkpop!

Eerst wordt ‘t genieten van dit jaar waar ik weer super veel zin in heb. Ondanks de wat negatieve reacties op line-up is en wordt het gewoon weer super en staan er meer dan genoeg gave, goede en leuke bands
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Ik zat me ineens vanmorgen te verzinnen... de Gouden tip... heb ik wat gemist of hebben ze daar gewoon niks mee gedaan???
 

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
24
17
Blijft nog altijd zonde dat ze Green Day niet hebben weten te boeken. Vooral met deze tour met Dookie en American Idiot albums die integraal gespeeld worden.

Vooral omdat de show in Arnhem volledig is uitverkocht. (De 2 doorverkoop tickets die nog te koop staan niet mee geteld). Toch 35.000 tickets.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en brutus257

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
bij de doorverkoop op ticketmaster staat momenteel een vrijdagticket en een zaterdagticket voor 124,80 euro, zo'n 20 euro onder de prijs

(ik ga er van uit dat in april de prijzen nog iets verder duiken, in mei waarschijnlijk nog iets verder)
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
bij de doorverkoop op ticketmaster staat momenteel een vrijdagticket en een zaterdagticket voor 124,80 euro, zo'n 20 euro onder de prijs

(ik ga er van uit dat in april de prijzen nog iets verder duiken, in mei waarschijnlijk nog iets verder)
Benieuwd wat de bodemprijzen gaan worden deze editie, en nog steeds geen indicatie hoe het staat met de verkoop....
 

jitsevljds

Campingartiest
14 okt 2023
56
29
Benieuwd wat de bodemprijzen gaan worden deze editie, en nog steeds geen indicatie hoe het staat met de verkoop....
gok dat de zondag rond de 65-70% zit?
Weekend tickets zullen ook rond de 70% zitten.
de vrijdag en zaterdag heb ik geen idee van. kan ook zijn dat ik er compleet naast zit maar zoiets gok ik...
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Zou de muntprijs nog afhangen van het aantal verkochtte tickets? Om de verliezen enigszins te verzachten?
Ik vind zelf eigenlijk dat ze na alle jaren van stijging nu wel even constant mogen blijven.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
Zou de muntprijs nog afhangen van het aantal verkochtte tickets? Om de verliezen enigszins te verzachten?
Ik vind zelf eigenlijk dat ze na alle jaren van stijging nu wel even constant mogen blijven.
Geen idee, lijkt me niet denk eerder toch dat de inflatie / of krimpflatie de grote boosdoener gaat worden.Maar met dit programma / zeker de zaterdag kun je wel een extra biertje gebruiken.....

Oktober Fest Beer GIF by euronews
 
  • Haha
Waarderingen: rednasnamsob en Benjamin

jitsevljds

Campingartiest
14 okt 2023
56
29
dit jaar minste bezoekers ooit op pinkpop. meeste bierverkoop ooit in de geschiedenis van pinkpop😂
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Geen idee, lijkt me niet denk eerder toch dat de inflatie / of krimpflatie de grote boosdoener gaat worden.Maar met dit programma / zeker de zaterdag kun je wel een extra biertje gebruiken.....

Oktober Fest Beer GIF by euronews
wel meer dan 1.... Maar ondanks dat zal het plezier er bij mij in ieder geval niet minder om zijn. Veel negatief commentaar over de line-up op het forum, maar mijns inziens is Pinkpop an sich een festival waar ik graag naar toe kom...

En als ik heel eerlijk ben vond ik de line-up vorig jaar een stuk minder als dit jaar. En als er dit jaar wat minder mensen zijn als in 2022 heb ik daar ook totaal geen problemen mee
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Gebruikers die dit onderwerp bekijken