Ik twijfel niet aan Rosalia. Maar wel aan het feit dat FF of Pearl Jam dino's zouden zijn.Rosalia stond vorig jaar voor een overvolle Barn op Werchter, dus die zou prima passen op Pinkpop Mainstage met haar show. En sluit denk ik ook beter aan bij het jonge publiek dan een dinosaurus zoals FF of Pearl Jam
Pearl jam zal deze tour geen 3 uur meer spelen hebben ze gezegd. iets korter. Dat lijkt alleszins nog verre van een dino-prestatie. Die dino's worden nog verschrikkelijk breed gedragen van jong tot oud, daar ben ik van overtuigd. Over een jaar of 10 zal het misschien wat anders zijn, maar het staat buiten kijf dat ze altijd aanspraak zullen maken op een afluiter-spot, tot de tijd ze echt inhaalt, of ze er wellicht mee stoppen. Maar ze zijn geen 70+he.
Dat geld voor zowel FF als PJ in mijn optiek.
Ik snap je vergelijking wel hoor. Het verjongt wel met namen als Rosalie!
Maar ik kijk ook mijn ogen uit bij een Depeche Mode, the Cure, The pretenders, New Order, enz enz. en ik ben 32. Ik heb de hoogtijdagen van deze bands niet meegemaakt.
Het mooie aan dit soort festivals is juist dat je deze breedte aan bands kunt zien. laat ze vooral nog lang doorgaan met jong en oud combineren op het podium. Want goede muziek blijft goed, ongeacht leeftijd, genre of smaak.