Pukkelpop 2024

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.909
Die zondag trekt me nog niet 100 procent over de streep om QOTSA op repeat mee te pakken.
De andere dagen zijn gewoon sterker.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Ik vind dit een hele mooie worp. Paar bekende namen en nog genoeg te ontdekken, juist dat vind ik het leuke aan festivals en dit soort worpen! Laat de voorpret maar beginnen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Koolket wil gewoon hipsterpunten scoren door te zeggen dat hij er toen al bij was.
Heel cool, koolket!
Was er ook al bij als EL-P en Mr Lif speelden op Pukkelpop in castello of Aphex twin b2b met luke vibert speelde in dancehall maar bon soit... Ik zal maar gelukkig zijn zoals iedereen dat Pommelien thijs speelt YAY
 

Jonasky

Playlistbediener
10 mei 2023
9
2
Mooi pakketje 👌
Hier Miles Kane zeker al 10 jaar niet meer gezien, dus mag zeker langs komen 🔥
 

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Euh... dat was elf jaar geleden ?
Run The Jewels moest hun eerste album nog uitbrengen ?
Pukkelpop headliner Fred Again.. moest zijn eerste song nog schrijven ?
Werchter headliner Dua Lipa moest nog 18 worden ?
Moet ik doorgaan ?
Schrijft Fred again songs? Damn
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.434
Voor dit jaar heeft dat meteen uitverkopen weinig effect, misschien hier en daar een naam, waarbij de onderhandelingen afspringen en dat die door een ietwat kleinere naam wordt vervangen. Het gevaar is enkel dat als dit meerdere jaren op rij zou gebeuren, dat de programmatie er dan wel onder begint te lijden. Kijk maar naar Lowlands, waar toch al minder grote namen staan en ook minder brede programmatie.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Alweer Boys Noize lol.

Voor de rest toch een aantal namen die ik graag wil zien: Chalk, Mannequin Pussy, Model/Actriz, Confidence Man, Salute, The Kills.

Enkel jammer dat Mannequin Pussy en Dead Poet Society op de Backyard staan, de Backyard mag toch harder zijn vind ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en jarne

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Hmm.. dan heb jij een totaal andere gedachte bij grote artiesten.
Maar grote artiesten worden door de meeste festivals toch op het begin gedeeld, en niet nu pas? Dus Fred Again, Stormzy, Sam Smith , Queens Of The Stone Age, The Smile, Jorja Smith, Charlotte de Witte, Raye, Soulwax, Fontaines DC, Goldband en The Offspring zijn je grote artiesten.
 
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.434
Hmm.. dan heb jij een totaal andere gedachte bij grote artiesten.
We hebben het hier over pukkelpop, niet rock werchter. Het was al lang duidelijk dat de grootste namen eruit waren.
Misschien de eigen verwachtingen wat realistischer stellen, dan zal je al veel minder vaak teleurgesteld worden in het leven ;)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.986
2.026
Ondertussen ticket gekocht voor de zondag van PKP voor de Offspring en QOTSA.

Veel aan de Main gaan we niet staan als ze die zo gaan opvullen met armoede.

Gelukkig wel genoeg podia met leuke namen.
Zo'n backyard maakt PKP toch weer interessant.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Sterke worp opnieuw m.n. Killer Mike, Mount Kimbie en Model/Actriz, denk dat je weer een aantal heel mooie routes gaat kunnen uitstippelen.
 

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
78
46
Geweldige worp wat mij betreft. Hoe je hiermee teleurgesteld kan zijn, is me een raadsel?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Zwakste puntje hier blijft toch wel die main op zondag. The Offspring is al een uitermate zwakke voorlaatste naam, maar gaat Merol daar dan net voor staan? Vorig jaar nog ergens vroeg n de KlubC gezien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken