Graspop Metal Meeting 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Oke Khemmis kende ik niet maar is wel echt heel goed. Eindelijk wat Doom erbij! En dat ze Glenn Hughes weer uit de kast trekken als derde Deep Purple act getuigd van weinig inspiratie.

Fleddy ook wel tof trouwens, verrast me aangezien ze ook op Alcatraz staan. Een van die twee shows pak ik sowieso mee. Maar wederom zijn de meeste toevoegingen een core variant. Jammer dat dit ten koste gaat van de breedte van het muziekaanbod. 1 Doom band. Symfonische metal is bijna afwezig evenals post achtige bands. Geen goede trend.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Op welke dag speelt Silverstein? Volgens de poster op donderdag. Volgens de tekst onder de band en in het A-Z overzicht op vrijdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Halveliter

Playlistbediener
13 mrt 2024
14
12
Toch eerder teleurgesteld in de laatste drop. Het is te begrijpen dat het dit jaar om een ‘mindere’ line up gaat dan gewoonlijks. Toch hadden ze het naar mijn inziens dan moeten gooien op een ‘out of the boxje’ zoals bv meer namen gelijkaardig aan Pendulum en eventueel zelfs een stage opofferen om dat genre toe te passen. Nu, het is wat het is en het zal sowieso weer enorm leuk worden. De line up bepaald namelijk niet alles!
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
Deze drop doet me niet superveel, maar ergens maargoed ook... Met al 50+ band die ik wil zien op het weekend had ik toch niet veel ruimte meer :D
Nu kunnen we aftellen naar het tijdschema en de last minute cancels/vervangingen en dan is het echt bijna zover!
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
184
264
Op welke dag speelt Silverstein? Volgens de poster op donderdag. Volgens de tekst onder de band en in het A-Z overzicht op vrijdag.
Volgens hun eigen tour pagina op de donderdag. Vrijdag staan ze op hurricane festival in duitsland

Edit: Ik zit even te kijken, in mijn clashfinder had ik ze op vrijdag staan (en die heb ik gemaakt aan de hand van de poster). Ik denk dat dit veranderd is met deze drop namen?
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
Ze gaan misschien voor een beetje een andere indeling per dag?
Beetje later starten of op vraag van gemeente iets vroeger gedaan? Zou niet weten waarom meteen, maar wat verschuivingen in start- en einduren is het enige wat ik momenteel kan bedenken als reden voor een paar minder namen...
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.434
Ze gaan misschien voor een beetje een andere indeling per dag?
Beetje later starten of op vraag van gemeente iets vroeger gedaan? Zou niet weten waarom meteen, maar wat verschuivingen in start- en einduren is het enige wat ik momenteel kan bedenken als reden voor een paar minder namen...
Ik zou zeggen dat Metal Dome en Jupiler Stage niet meer overlappen en weer om en om spelen zoals vroeger. Mijn voornaamste gok
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
989
Ze gaan misschien voor een beetje een andere indeling per dag?
Beetje later starten of op vraag van gemeente iets vroeger gedaan? Zou niet weten waarom meteen, maar wat verschuivingen in start- en einduren is het enige wat ik momenteel kan bedenken als reden voor een paar minder namen...
Hellfest eerste band is al vaak om 10u30 en gaan door tot 2 u snachts. Mss ook iets met acdc te maken dan? Of te weinig bands die touren
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken