Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook een goeie! Persoonlijk maal ik niet hierover (zeker dit jaar niet want heb al genoeg te zien) maar voor mensen die nog dat laatste zetje nodig hadden voor een ticket te kopen of nog twijfelden is dit waarschijnlijk niet zo goed nieuws om het nog aan te verkopen!
Hellfest zal mss ook 0 rekening moeten houden met restricties. En ik hoef persoonlijk echt geen bands al om 10:30. Als band zelf lijkt me dit ook niet fijn om dat slot te krijgen want de meeste zijn dan gewoon nog niet klaar om eraan te beginnen op een festival. Ik zou het net beter vinden om iets later te starten zodat de openingbands ook wat meer volk bij hun krijgen!
Zou niet slecht zijn, dan kan de Jupiler Stage wat meer speakers krijgen en hopelijk een scherm. Filmen deden ze toch al. Het geluid daar was toch enkel goed als je recht voor het podium stond.
Als je op zondag een aardbeving voelt dan kan je er gif op innemen dat deze sympathiek Nederlanders daar ter hoogte van de Jupiler-stage voor verantwoordelijk zijn. Welkom terug John Coffey!! (#GMM24)
Hellfest zal mss ook 0 rekening moeten houden met restricties. En ik hoef persoonlijk echt geen bands al om 10:30. Als band zelf lijkt me dit ook niet fijn om dat slot te krijgen want de meeste zijn dan gewoon nog niet klaar om eraan te beginnen op een festival. Ik zou het net beter vinden om iets later te starten zodat de openingbands ook wat meer volk bij hun krijgen!
Er zullen inderdaad wel andere overeenkomsten zijn per festival.
Was gewoon even aangeven wat de andere kant is.
Vind het net fijner om de dag rustig te starten of een kalmere wei.
Als je op zondag een aardbeving voelt dan kan je er gif op innemen dat deze sympathiek Nederlanders daar ter hoogte van de Jupiler-stage voor verantwoordelijk zijn. Welkom terug John Coffey!! (#GMM24)
Volgens hun eigen tour pagina op de donderdag. Vrijdag staan ze op hurricane festival in duitsland
Edit: Ik zit even te kijken, in mijn clashfinder had ik ze op vrijdag staan (en die heb ik gemaakt aan de hand van de poster). Ik denk dat dit veranderd is met deze drop namen?