Graspop Metal Meeting 2024

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
260
403
Bij ons alleen maar volledige sets normaal gesproken. En als er dan toch een clash is een keuze maken. Halverwege een concert beginnen vind ik eigenlijk ook niks.
Had ik 2 jaar geleden met Sepultura en the Offspring, gingen halverwege weg uit de tent om naar de Offspring te gaan. Kwamen aan en t eerste wat we hoorde was de zanger de hele tijd Fuck you naar t publiek schreeuwde op zegmaar de Queen manier met hun EEEOOW en dat t publiek dat nadoet (betere uitleg kan k nie gevenšŸ˜‚), maar omdat ik toen nog nie helemaal in de sfeer van Offspring zat viel dat laatste stukje dus enorm tegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Halveliter

Playlistbediener
13 mrt 2024
14
12
Is er al info over een eventuele komst van A day to remember? Vond hun 2 jaar geleden bij de beste acts die er stonden en hoop ze eigenlijk nog eens te zien!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Is er al info over een eventuele komst van A day to remember? Vond hun 2 jaar geleden bij de beste acts die er stonden en hoop ze eigenlijk nog eens te zien!
De kans dat die nog komen lijken me zeer klein helaas. dat lijkt me gewoon Ć©Ć©n van de bands die ooit tourplannen heeft gehad voor komende zomer, maar deze tourplannen in de prullenbak heeft gegooid. waarom zullen we waarschijnlijk nooit weten.
had het zelf ook wel leuk gevonden, in 2022 waren ze erg goed maar moest ik halverwege weglopen vanwege een clash (jinjer). exact de situatie waar we het over hadden dus op de vorige pagina
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
138
312
Is er al info over een eventuele komst van A day to remember? Vond hun 2 jaar geleden bij de beste acts die er stonden en hoop ze eigenlijk nog eens te zien!
Die kans is onbestaande. Ze staan de 22e op een festival in de US

FCMF10_FINAL_ADMATpng.png
 

Davidov90

Campingartiest
21 nov 2023
77
142
Vorig jaar nog verrassend veel keuzes moeten maken, Molybaron en Avatar overgeslagen voor een mooie plek bij Besst in Black en Lotti en door laatst genoemde ook alleen het laatste nummer van Three Days Grace gezien.
En nog de Motionless in White vs Alter Bridge clash.

Maar in 2022 volgens mij alleen maar een clash tussen Myles Kennedy en Devin Townsend, maar verder helemaal niks
Molybaron was top! Ideale binnenkomer voor ons.
 
  • Leuk
Waarderingen: N1tje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.149
10.443
In de laatste podcast van Zes Losse Tanden heeft David de zanger van John Coffey bevestigigd dat ze op Graspop zondag de mainstage openen.
Ah dat vind ik dan wel een leuke spot voor ze eigenlijk waar ik eerder nog wat negatief was. Ff lekker met een schop onder je hol wakker worden
 
  • Confetti
Waarderingen: Dr. Hannibal

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
122
194
Zien jullie, afgezien van jullie favoriete artiesten, alleen volledige sets of wisselen jullie elke 20-30 minuten van podium om zoveel mogelijk bands te zien?
Bij een aantal bands wil ik wel graag de hele set zien

Avenged Sevenfold, Scorpions, Comeback Kid, Tool, Judas Priest, Architects, Limp Bizkit,, Bleed From Within, Megadeth
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Slyder73x en Piebe71

BamischijfMetMayo

Playlistbediener
4 jan 2024
10
3
Zien jullie, afgezien van jullie favoriete artiesten, alleen volledige sets of wisselen jullie elke 20-30 minuten van podium om zoveel mogelijk bands te zien?
Ligt ook heel erg aan de lengte van de set af. Soms is het leuk om een set van 75min of meer min te zien, maar ik heb soms ook wel na 30/45 min dat het te veel van hetzelfde wordt, dan ga ik wel ergens anders heen. (of juist andersom dan ga ik ergens heen halverwege de set)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken