Graspop Metal Meeting 2024

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.406
2.944
ik verwacht vrijdag nieuwe aankondigingen.
- die bevestiging van John Coffey.
- Fleddy Melculy komt vrijdag met een nieuwe live cd en er komt een leuke aankondiging aan die dag hebben ze gezegd.

Dus vrijdag is de dag!!!
Fleddy minimaal mainstage of Marquee. Metaldome was echt te klein vorige passage.

Maar serieus verwacht ik ze niet. Maar ga ze 13 April weer zien ik Groningen op Skroetfest
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
545
642
Fleddy minimaal mainstage of Marquee. Metaldome was echt te klein vorige passage.

Maar serieus verwacht ik ze niet. Maar ga ze 13 April weer zien ik Groningen op Skroetfest
nee ik verwacht ze ook niet maar met die aankondiging zou het wel kunnen en xaarom niet iedere dag een be-nl act als openingsact op de main
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.406
2.944
Maar even heel wat anders.....complimenten hier allemaal!!!!! In 2 dagen slaat het sentiment hier volledig om van wat negatief en zeikerig naar een totaal positieve vibe. Dat is waarom ik uiteindelijk schrijvend lid ben geworden op dit forum. Chapeau voor allemaal!!🥳🥳🥳🤘🤘

Edit: Up the Irons!!😜
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.406
2.944
Asinhell en Vltimas, 2 ontdekkingen die ik zeker niet wil missen!
Vltimas moet ik dan nog maar even iets van luisteren. Denk dat die voor mij net weer aan de verkeerde kant van de schaal uitslaan.
Van Asinhell kreeg ik een beetje Exploited vibes. Zal ook aan de vocals liggen

Edit: en bij nader luisteren ook de oude Nuclear Assault!!
 
Laatst bewerkt:

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.406
2.944

David Vincent op zijn best.
Toch wat ik al dacht. Die zitten echt qua zang/grunts net aan de verkeerde kant voor mij. Asinhell zit dan net op de grens. Dan wordt het dus Asinhell en Mr. Bungle voor mij. Ook omdat Mr. Bungle mij heeeeel veel aan mijn oude liefde S.O.D doet denken.

Maar toch bedankt voor de tip!
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: redbaron en saurus

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.406
2.944
En dan nog even meerammen met PAPAYA van Babymetal!😜🥳🤘🤘🤘

#fout maar oh zo lekker!!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.715
7.513
Met een aanstaande aankondiging van Kerry King en John Coffey die in een podcast vertelt op Graspop te staan, kan het niet lang meer duren, dus:

Vandaag is de dag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Elisa Day

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.193
10.565
Asinhell en Vltimas, 2 ontdekkingen die ik zeker niet wil missen!
Absoluut! Tweemaal de deathmetal soort waar ik heel goed op ga. Vltimas staat live ook absoluut zijn mannetje. Marching On is simpelweg een van mijn favo death metal tracks. Asinhell klinkt ook heerlijk en verwacht daarvan een inspirerende set in de eerste uren van de Marque.

En meer nog dan de laatste namen heb ik echt behoefte aan een tijdschema. Ik wil zoveel zien en horen dat ik maar beter op tijd kan weten welke parels ik moet slachten.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
350
623
Tja,... ik hoop het dat vandaag de dag is.
Wil graag me lijstjes en playlist afmaken en wil weten hoe en wat met skullies en bekers e.d.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Auryn37

Playlistbediener
25 aug 2023
15
28
Maar wat als je twee musts hebt waarvan het laatste deel van de eerste overlapt met het eerste deel van de tweede? Pak je dan niet van een van beide nog een helft mee?
Vorig jaar dit gehad met Disturbed en Ville Valo. Dan maak ik de afweging van wie regelmatig komt en wie niet.
Ik ben halverwege Disturbed vertrokken (met heel veel tegenzin op dat moment) om vooraan bij Ville te kunnen staan (topoptreden trouwens).
Het toeval wil dat ik dit jaar Ville in Tilburg vroeger dan verwacht zal zien terwijl het wel nog even zal duren van Disturbed.

You win some, you lose some.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en Koekdoos

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
91
171
En meer nog dan de laatste namen heb ik echt behoefte aan een tijdschema. Ik wil zoveel zien en horen dat ik maar beter op tijd kan weten welke parels ik moet slachten.
Een tijdschema, dat is ook waar ik wat op zit te wachten. Het beginnen plannen is voor mij toch echt al een deel van het plezier.

En daarnaast natuurlijk de voorlaatste nieuwe namen.
Voorlaatste, inderdaad, ik hoop dat het nu een volledige affiche wordt. Maar eind mei zal dan toch nog een extra aankondiging komen, met helaas afzeggers (of misschien gelukkig voor sommige) en de vervangers (hopelijk nog beter dan de afvallers).
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.715
7.513
Vorig jaar dit gehad met Disturbed en Ville Valo. Dan maak ik de afweging van wie regelmatig komt en wie niet.
Ik ben halverwege Disturbed vertrokken (met heel veel tegenzin op dat moment) om vooraan bij Ville te kunnen staan (topoptreden trouwens).
Het toeval wil dat ik dit jaar Ville in Tilburg vroeger dan verwacht zal zien terwijl het wel nog even zal duren van Disturbed.

You win some, you lose some.

De Koekdoos methode in ultima forma!

Verwacht Disturbed toch wel snel weer terug op Graspop, als afsluiter van een mainstage denk ik zelfs
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.214
7.473
Absoluut! Tweemaal de deathmetal soort waar ik heel goed op ga. Vltimas staat live ook absoluut zijn mannetje. Marching On is simpelweg een van mijn favo death metal tracks. Asinhell klinkt ook heerlijk en verwacht daarvan een inspirerende set in de eerste uren van de Marque.

En meer nog dan de laatste namen heb ik echt behoefte aan een tijdschema. Ik wil zoveel zien en horen dat ik maar beter op tijd kan weten welke parels ik moet slachten.
Ik kijk inderdaad ook vooral uit naar het tijdschema. Wat er nog bij komt maakt me niet heel veel uit, want ik ga het al druk genoeg hebben zoals het er nu uit ziet. hoop vooral op niet te veel clashes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.368
5.959
Ik kijk inderdaad ook vooral uit naar het tijdschema. Wat er nog bij komt maakt me niet heel veel uit, want ik ga het al druk genoeg hebben zoals het er nu uit ziet. hoop vooral op niet te veel clashes.
Ik hoop zelf op een beetje van beide. Ja, er staat genoeg om de tijd mee te vullen, en ook wel genoeg must sees om een ticket te rechtvaardigen, maar er mag best nog wel iets bij waar ik écht enthousiast van wordt om het plaatje helemaal kloppend te maken. Daarnaast inderdaad benieuwd naar het tijdschema om te weten waar de gaten zitten, zodat ik wat gerichter kan inluisteren, zonder bang te zijn dat de acts waar ik mijzelf enthousiast voor zit te maken clashen met een grotere must see 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken