Pukkelpop 2024

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Dit gaat heel onnozel klinken, maar ik zit hier al tien minuten te zoeken naar een simpel lijstje van deze namen op de website of socials van het festival. Ligt het aan mij of doen ze daar gewoon niet meer aan? Ik ga er al meer dan twintig jaar heen, en ik krijg ook geen mail met nieuwe namen ofzo. Eigenaardig toch.


Is idd ook iets wat ik mis. Gewoon de lijst van namen, liefst grote namen in een groter lettertype, eventueel per dag, eventueel per podium,...
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Is het zeker dat Nation of Language de hoogste Lift spot zal nemen? Een clash met Enter Shikari zou ik wel pijnlijk vinden.

Ik denk dat Kilero gewoon alles bovenaan heeft gezet wat gekend is, het zou me verbazen dat pakweg Fat Dog en Bad Nerves hun podia mogen afsluiten.
Merol net onder The Offspring gaat ook niet gebeuren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Stages had ik nu niet naar gekeken, leek me gevoelsmatig eerder een optie voor later in de avond in de lift. Gek dat die in de Dance Hall staat
Als je twee keer de Trix moeiteloos kunt uitverkopen, dan denk ik dat een hoge spot in Dancehall wel passend is.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Is idd ook iets wat ik mis. Gewoon de lijst van namen, liefst grote namen in een groter lettertype, eventueel per dag, eventueel per podium,...
We houden ze in ieder geval hier ook bij, gesorteerd op populariteit en ook te filteren per dag:

Of alleen de nieuwe acts op een rijtje:
 
  • On fire
Waarderingen: mattman

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
'T is nog vroeg, maar toch al eens een eerste lijstje gemaakt.

Vrijdag:

Must-see: Soulwax
Graag: Fred Again.., Stormzy, Fontaines D.C., Sylvie Kreusch, Romy, Blondshell
Misschien: Inhaler, Jorja Smith, Bad Nerves

Zaterdag:

Must-see: /
Graag: Sam Smith, Flogging Molly, The Vaccines, Barry Can't Swim, Nation Of Language
Misschien: Raye, Amenra, Enter Shikari, Hudson Mohawke B2B Nikki Nair

Zondag:

Must-see: The Smile
Graag: Queens Of The Stone Age, Rise Against, Overmono, Yussef Dayes
Misschien: The Haunted Youth, Sugababes

Objectief gezien een sterke line-up al, maar het doet mij nog niet enorm veel. Veel namen die ik graag zou willen zien, de laatste jaren al meermaals kunnen bewonderen, dus dan zijn het dure tickets. Neig voorlopig richting een zondagticket voor The Smile. Maar op Pukkelpop kan de undercard natuurlijk nog wonderen doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv en theblackmadness

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
We hebben de affiche nodig. Vorig jaar hadden we het al veel eerder.
Is idd ook iets wat ik mis. Gewoon de lijst van namen, liefst grote namen in een groter lettertype, eventueel per dag, eventueel per podium,...

Andere jaren klaagt men dat de podiumindeling of zelfs dagindeling lang op zich laat wachten. Dan doen ze al een podiumindeling per dag vanaf de eerste bekendmaking (wat echt heel handig is, hulde daarvoor aan Pukkelpop) dan klaagt men dat er een poster mist... :ROFLMAO: men vind toch altijd iets om over te klagen hé
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruberto en jimmywe

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Sylvie Kreusch zal nu ook weer niet zó vroeg staan. Uurtje of 15-16.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
477
257
Andere jaren klaagt men dat de podiumindeling of zelfs dagindeling lang op zich laat wachten. Dan doen ze al een podiumindeling per dag vanaf de eerste bekendmaking (wat echt heel handig is, hulde daarvoor aan Pukkelpop) dan klaagt men dat er een poster mist... :ROFLMAO: men vind toch altijd iets om over te klagen hé
Ik klaag niet. Het is leuk om te zien hoe groot de lettertypen zijn voor de bandjes en welke maat banden we kunnen verwachten. Dit deden ze vorig jaar na elke druppel.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Balen dat Nation of Language niet op zondag staat... Die zaterdag is buiten Amenra en Yin Yin voor mij niet de moeite waard (al lijkt me Brutalismus 3000 wel boeiend). Vrijdag alleen Soulwax en Sylvie, dus een weekendticket wordt het sowieso niet. Afwachten wat er nog aan undercard bijkomt.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Balen dat Nation of Language niet op zondag staat... Die zaterdag is buiten Amenra en Yin Yin voor mij niet de moeite waard (al lijkt me Brutalismus 3000 wel boeiend). Vrijdag alleen Soulwax en Sylvie, dus een weekendticket wordt het sowieso niet. Afwachten wat er nog aan undercard bijkomt.
Bar Nerves op vrijdag is nochtans ook een fijne rocknaam hoor. Da's wel feest!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken