Pinkpop 2024

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
Het zal zeker wat uitmaken, maar het zal geen duizenden tickets verschil maken. Zeker niet met de ticketprijzen van tegenwoordig. Kijk ook maar hoeveel forumgenoten naar Graspop gaan voor Tool in plaats van de Ziggodome. En dan voornamelijk de mensen die niet sowieso al naar Graspop zouden gaan natuurlijk
Ligt eraan. als men een keuze moet maken tussen naar welk festival ze willen gaan. En er staan een paar bands op Pinkpop die ze willen zien en er staan een paar bands op b.v BKS die ze willen zien. En de bands die op PP staan ook gewoon in de AFAS, en die van BKS zijn exclusief, dan kan ik mij voorstellen dat ze voor BKS gaan en een paar losse tickets voor de AFAS. Waar dat anders toch een moeilijkere keuze zou zijn geweest.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.620
7.339
Ligt eraan. als men een keuze moet maken tussen naar welk festival ze willen gaan. En er staan een paar bands op Pinkpop die ze willen zien en er staan een paar bands op b.v BKS die ze willen zien. En de bands die op PP staan ook gewoon in de AFAS, en die van BKS zijn exclusief, dan kan ik mij voorstellen dat ze voor BKS gaan en een paar losse tickets voor de AFAS. Waar dat anders toch een moeilijkere keuze zou zijn geweest.

Maar dan kan je ook voor beide festivals kiezen, denk dat een paar losse tickets voor de afas qua prijs niet zo veel meer gaat uitmaken ten opzichte van een festival.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
Ja, liever ook wat anders hoor. Maar niet als dat andere Calvin Harris is als headliner (was gaaf geweest na de headliner)
Ben benieuwd naar de timetable of CH echt 1,5 tot 2 uur gaat spelen als headliner. Weet niet of CH het PP publiek zo lang kan blijven boeien.
Of dat NBT extra lang mag spelen.
Maar dan kan je ook voor beide festivals kiezen, denk dat een paar losse tickets voor de afas qua prijs niet zo veel meer gaat uitmaken ten opzichte van een festival.
Denk eerder dat energie en festival beleving meespeelt dan alleen geld. Ken niet veel mensen die b.v. naar BKS gaan en 2 weken later ook nog naar PP gaan. Of naar PP gaan en een week later naar DTRH. Ben 1 keer naar PP en een week later naar RW geweest. En ik was echt helemaal kapot. En ook het gevoel van been there done that.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Ben benieuwd naar de timetable of CH echt 1,5 tot 2 uur gaat spelen als headliner. Weet niet of CH het PP publiek zo lang kan blijven boeien.
Of dat NBT extra lang mag spelen.

Ja dat zou ik zeker toejuichen! NBT is wat mij betreft wel headlijner waardig, dus mag van mij best 1.5 uur spelen. Daarna nog een uur Calvins grootste hits en je hebt een prima combo.

Edit: Zou wel tof zijn om het zo te regelen dat ze beide op Main staan, en dat de shows in elkaar door kunnen lopen maar dat zal wel lastig zijn.
Vond dat lange wachten toen na the Cure wel jammer.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Ja dat zou ik zeker toejuichen! NBT is wat mij betreft wel headlijner waardig, dus mag van mij best 1.5 uur spelen. Daarna nog een uur Calvins grootste hits en je hebt een prima combo.

Edit: Zou wel tof zijn om het zo te regelen dat ze beide op Main staan, en dat de shows in elkaar door kunnen lopen maar dat zal wel lastig zijn.
Vond dat lange wachten toen na the Cure wel jammer.
Ik zie dat Harris op Primavera vorig jaar 1.5 uur speelde, dus verwacht op Pinkpop dezelfde settijd eigenlijk.
 

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Ja, liever ook wat anders hoor. Maar niet als dat andere Calvin Harris is als headliner (was gaaf geweest na de headliner)
Het is nog steeds mogelijk dat voor Calvin Harris een Headliner gezet wordt, zoals destijds The Cure voor Armin van Buren. Alleen niet PJ. Die staan dan helaas in Dublin.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Ik verwacht eigenlijk ook geenszins nog grote namen. Ik hoop vooral op nog wat toffe toevoegingen voor Stage 4. Daar zaten de afgelopen jaren toch wel wat fijne namen bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Ik verwacht eigenlijk ook geenszins nog grote namen. Ik hoop vooral op nog wat toffe toevoegingen voor Stage 4. Daar zaten de afgelopen jaren toch wel wat fijne namen bij.
Afgelopen jaar door het top programma nauwlijks geweest, maar vind het een heel leuk podium dus hoop er dit jaar meer te zijn inderdaad!
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Even aan de puzzel!
Probeer zaterdag en zondag ook nog even te maken
Let niet op de tijden die zijn afgerond
Hierbij mijn schatting naar hoe de vrijdag eruit gaat zien


Mainstage:
13:00 Skindred
15:00 Acda en de Munnik
17:00 -
19:00 Avril Lavigne
22:00 Maneskin

North Stage:
14:00 Nathaniel Rateliff & The Night Sweats
16:00 Baby Metal
18:00 Royal Blood
20:00 Keane

Vodafone stage
12:00 Jiri11
14:00 Polyphia
16:00 Clan Ducrot
18:00 Fleddy Melculy
20:00 S10

Stage 4
13:00 Mell VF
14:00 Dagny
16:00 Pommelien Thijs
17:00 -
19:00 Palaye Royale
20:00 Tinlicker
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Heet de tent Vodafone Stage, really?

ik verwacht Mell overigens niet Stage 4, minstens in de tent denk ik... misschien zelfs op Noord of Zuid als opener? (Ik zie Mainstage opener best gebeuren eigenlijk)
Ook Palaye Royale verwacht ik niet Stage 4, stonden ze de vorige keer wel, maar verwacht ze 2024 op een andere stage?

Nathaniel zou afgelopen editie in de tent staan, waarschijnlijk 2024 weer de bedoeling?

daarentegen, Skindred zie ik ook best neergezet als de eerste act op Noord?

Polyphia kan imo best Stage 4 terecht komen?

Cian Ducrot lijkt me een Noord/Zuid act?

verder, hoop stiekem dat dat kattengejank van Baby Metal op een goed plekje gezet wordt dat ik het prima kan ontlopen 🤣
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Even aan de puzzel!
Probeer zaterdag en zondag ook nog even te maken
Let niet op de tijden die zijn afgerond
Hierbij mijn schatting naar hoe de vrijdag eruit gaat zien


Mainstage:
13:00 Skindred
15:00 Acda en de Munnik
17:00 -
19:00 Avril Lavigne
22:00 Maneskin

North Stage:
14:00 Nathaniel Rateliff & The Night Sweats
16:00 Baby Metal
18:00 Royal Blood
20:00 Keane

Vodafone stage
12:00 Jiri11
14:00 Polyphia
16:00 Clan Ducrot
18:00 Fleddy Melculy
20:00 S10

Stage 4
13:00 Mell VF
14:00 Dagny
16:00 Pommelien Thijs
17:00 -
19:00 Palaye Royale
20:00 Tinlicker

Ai, toch wat pijnlijke keues mocht het (ongeveer) zo uitkomen:
Erg benieuwd naar Fleddy Melculy, maar Royal Blood wil ik toch ook niet missen
Tinlicker was leuk geweest vroeg op de dag, maar ga Keane er niet voor skippen.

Zie wel dat ik deze dag Main de minst interesante podium vind (Ik ben mainstream genoeg om dat normaal niet te hebben :) )
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Heet de tent Vodafone Stage, really?

ik verwacht Mell overigens niet Stage 4, minstens in de tent denk ik... misschien zelfs op Noord of Zuid als opener? (Ik zie Mainstage opener best gebeuren eigenlijk)
Ook Palaye Royale verwacht ik niet Stage 4, stonden ze de vorige keer wel, maar verwacht ze 2024 op een andere stage?

Nathaniel zou afgelopen editie in de tent staan, waarschijnlijk 2024 weer de bedoeling?

daarentegen, Skindred zie ik ook best neergezet als de eerste act op Noord?

Polyphia kan imo best Stage 4 terecht komen?

Cian Ducrot lijkt me een Noord/Zuid act?

verder, hoop stiekem dat dat kattengejank van Baby Metal op een goed plekje gezet wordt dat ik het prima kan ontlopen 🤣
Zou niet weten wat mell gepresteerd heeft prima zangeres en ook een leuke band maar het verder progamma heeft voor mij allen meer populariteit! (Ook een beetje kijkend waar ze op de poster staan)

Palaye zou idd ook op de plek van Polyphia kunnen

Geen idee wie dan voor nathaniel omgeruild zou moeten worden, aangezien clan ducrot op Werchter ook in klus c staat!
 
Laatst bewerkt:

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
59
55
Zoals in het concert aankondiging topic vermeld, gister heeft Sweden rock festival Journey aangekondigd en dat is voor hen de eerste Europese datum deze zomer. Ze hebben echter maar plekken vrij in de maanden mei en juni, waardoor er al een deel festivals afvallen (o.a Bospop, Werchter). Zouden zij nog een mogelijke kanshebber kunnen zijn voor pinkpop?
 

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
97
90
Zoals in het concert aankondiging topic vermeld, gister heeft Sweden rock festival Journey aangekondigd en dat is voor hen de eerste Europese datum deze zomer. Ze hebben echter maar plekken vrij in de maanden mei en juni, waardoor er al een deel festivals afvallen (o.a Bospop, Werchter). Zouden zij nog een mogelijke kanshebber kunnen zijn voor pinkpop?
Ik vind Journey wel een echte Bospop naam, maar zijn ze niet te groot voor een subheadliner op Pinkpop? Eventueel de zaterdag zou nog kunnen misschien maar heb er weinig hoop in...
 
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
59
55
Ik vind Journey wel een echte Bospop naam, maar zijn ze niet te groot voor een subheadliner op Pinkpop? Eventueel de zaterdag zou nog kunnen misschien maar heb er weinig hoop in...
Is het ook, maar in 2011 waren ze al subheadliner op de poster van Bospop. Toen kwam Joe cocker nog na ze. Dus ik denk dat ze daar juist te klein voor zijn.

Even aan de puzzel!
Probeer zaterdag en zondag ook nog even te maken
Let niet op de tijden die zijn afgerond
Hierbij mijn schatting naar hoe de vrijdag eruit gaat zien


Mainstage:
13:00 Skindred
15:00 Acda en de Munnik
17:00 -
19:00 Avril Lavigne
22:00 Maneskin

North Stage:
14:00 Nathaniel Rateliff & The Night Sweats
16:00 Baby Metal
18:00 Royal Blood
20:00 Keane

Vodafone stage
12:00 Jiri11
14:00 Polyphia
16:00 Clan Ducrot
18:00 Fleddy Melculy
20:00 S10

Stage 4
13:00 Mell VF
14:00 Dagny
16:00 Pommelien Thijs
17:00 -
19:00 Palaye Royale
20:00 Tinlicker
Als dit een heel eind klopt zou daar rond een uur of 5 op de main een mooie spot voor ze zijn denk ik.
 

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
97
90
Is het ook, maar in 2011 waren ze al subheadliner op de poster van Bospop. Toen kwam Joe cocker nog na ze. Dus ik denk dat ze daar juist te klein voor zijn.


Als dit een heel eind klopt zou daar rond een uur of 5 op de main een mooie spot voor ze zijn denk ik.
Dan heb ik misschien de populariteit van Journey overschat, laat ze maar doorkomen dan! Wel goeie ouwe lullen naam!

Wel op een andere dag dan vrijdag want die is al zo stacked... 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en JohndeBever

Gebruikers die dit onderwerp bekijken