Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Scooter staat in april in Ziggo, doet rond Pinkpop een aantal Europese festivals.
Lijkt me best een act als toevoeging op de Calvin Harris dag van Pinkpop...
Scooter staat in april in Ziggo, doet rond Pinkpop een aantal Europese festivals.
meestal staan de interessante namen in de tent en stage 4
wel klote dat die podia dan zo ver uit elkaar liggen, waardoor je nooit optredens helemaal kan zien
Omdat die kopers gewoon dom zijn. En daar komt bij dat je volgens mij mobiel only tickets niet via ticketswap kunt verkopen. Je kunt ze doorsturen naar de mensen die met je meegaan. Of doorverkopen via je ticketmaster account.
Omdat die kopers gewoon dom zijn. En daar komt bij dat je volgens mij mobiel only tickets niet via ticketswap kunt verkopen. Je kunt ze doorsturen naar de mensen die met je meegaan. Of doorverkopen via je ticketmaster account.
los daarvan, ik zie op Ticketmaster zelf ook de doorverkooptickets nog boven de prijs staan... stonden het weekend 2 zaterdagtickets voor 124,- die zijn al weg. De rest is 5,- boven de orgineel prijs tot soms vaak veel duurder. Staan zelfs weekendtickets bij voor 340,- dat is gewoon 50,- boven de prijs. Dagtickets staan er tot ca 30,- boven de prijs.
zal wel tot in mei duren voordat de prijzen naar onder duiken.
ben zelf ook aan het kijken voor een zaterdag ticket die onder de 100,- grens duikt, mijn dochter wil die (zater)dag (voor de eerste keer) mee en ik vind voor de eerste keer een dagje mee voor haar 145,- toch iets te veel van het goede