Pinkpop 2024

Vusjke88

Playlistbediener
31 jan 2024
9
3
Ik begrijp niet dat er weekendtickets aangeboden worden op ticketswap voor 10tallen euro's duurder? En verkocht worden ook nog... 😅
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
meestal staan de interessante namen in de tent en stage 4
wel klote dat die podia dan zo ver uit elkaar liggen, waardoor je nooit optredens helemaal kan zien
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Ik begrijp niet dat er weekendtickets aangeboden worden op ticketswap voor 10tallen euro's duurder? En verkocht worden ook nog... 😅
Omdat die kopers gewoon dom zijn. En daar komt bij dat je volgens mij mobiel only tickets niet via ticketswap kunt verkopen. Je kunt ze doorsturen naar de mensen die met je meegaan. Of doorverkopen via je ticketmaster account.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Omdat die kopers gewoon dom zijn. En daar komt bij dat je volgens mij mobiel only tickets niet via ticketswap kunt verkopen. Je kunt ze doorsturen naar de mensen die met je meegaan. Of doorverkopen via je ticketmaster account.
klopt...

los daarvan, ik zie op Ticketmaster zelf ook de doorverkooptickets nog boven de prijs staan... stonden het weekend 2 zaterdagtickets voor 124,- die zijn al weg. De rest is 5,- boven de orgineel prijs tot soms vaak veel duurder. Staan zelfs weekendtickets bij voor 340,- dat is gewoon 50,- boven de prijs. Dagtickets staan er tot ca 30,- boven de prijs.

zal wel tot in mei duren voordat de prijzen naar onder duiken.
ben zelf ook aan het kijken voor een zaterdag ticket die onder de 100,- grens duikt, mijn dochter wil die (zater)dag (voor de eerste keer) mee en ik vind voor de eerste keer een dagje mee voor haar 145,- toch iets te veel van het goede
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken