Rock Werchter 2024

frank foert

Playlistbediener
13 jan 2024
10
17
Ja snap ik hoor. Zelf ook grote fan van Slowdive en PJ Harvey (al weet ik niet of ik er de prijs van een dagticket voor over heb).

Maar had het meer over dat ik dit nooit never zie uitverkopen. Not even close. Gok zelfs dat dit een van de meest rustige RW donderdagen ooit zal worden qua drukte (en dus ook wel fijn)
Donderdag is net mijn favoriete dag
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Ja misschien wel, maar denk dat het grote publiek vooral een zwakke headliner, zwakke sub en magere Barn head zal zien. Zo’n Slowdive is leuk maar om er 2 dagen verlof en 130 euro voor op te offeren is nog iets anders.
Slowdive, PJ Harvey, Parkway Drive, Eefje de Visser & Jane's Addiction is wel een aardige verzameling voor de liefhebbers. Mogen nog wel wat van dit soort namen bij. Stone is wel aardig, misschien nog wat toffe The Slope namen erbij. Headliner Lenny is uiteraard niet headliner waardig, maar voor veel mensen boeiender dan zo'n Maneskin. Black Pumas en The Streets zijn nog best redelijk als minste acts van die dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
554
414
Slowdive, PJ Harvey, Parkway Drive, Eefje de Visser & Jane's Addiction is wel een aardige verzameling voor de liefhebbers. Mogen nog wel wat van dit soort namen bij. Stone is wel aardig, misschien nog wat toffe The Slope namen erbij. Headliner Lenny is uiteraard niet headliner waardig, maar voor veel mensen boeiender dan zo'n Maneskin. Black Pumas en The Streets zijn nog best redelijk als minste acts van die dag.
En the Hives
 
  • Leuk
Waarderingen: WanWalrus en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Ja ik vind de donderdag ook by far de mooiste dag, ondanks de aanwezigheid van de Foo's en Brutus op zondag. Op donderdag staan er wel een stuk of 8 namen waar ik me prima mee zou kunnen vermaken.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock en Joslittel

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
554
414
Tja, waarschijnlijk worden daar meer RW bezoekers enthousiast van dan bv. Slowdive. Vind ik wel jammer, maar dat is puur persoonlijke smaak.
Mmm, gewoon een degelijke punk Rock band met prima nieuw album, zet de dag wat mij betreft enkel kracht bij. Los van wat de wel of niet klassieke werchter ganger ervan vindt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.940
8.584
Slowdive, PJ Harvey, Parkway Drive, Eefje de Visser & Jane's Addiction is wel een aardige verzameling voor de liefhebbers.
Ja het zouden ook net die namen zijn die ik zou willen zien die dag, behalve Parkway Drive dan. Heb het (ook na een tip op dit forum) nog eens geprobeerd en dat laatste album eens helemaal beluisterd, maar denk dat het nooit wat wordt tussen mij en die band. Vond het in 2019 ook niet echt geweldig (al heb ik het toen maar een stuk gezien). Iets te bombastisch ofzo.

Over Slowdive: die wens ik wel echt een volle tent toe met een toegewijd publiek. Dan kan dat prachtig zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.940
8.584
Mmm, gewoon een degelijke punk Rock band met prima nieuw album, zet de dag wat mij betreft enkel kracht bij. Los van wat de wel of niet klassieke werchter ganger ervan vindt.
The Hives het type bandje die altijd wel werkt live. Zie ook Kaiser Chiefs, TDCC of de Vaccines. Maar vind het persoonlijk wel wat jammer voor de spot.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Hammerfest

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Ja het zouden ook net die namen zijn die ik zou willen zien die dag, behalve Parkway Drive dan. Heb het (ook na een tip op dit forum) nog eens geprobeerd en dat laatste album eens helemaal beluisterd, maar denk dat het nooit wat wordt tussen mij en die band. Vond het in 2019 ook niet echt geweldig (al heb ik het toen maar een stuk gezien). Iets te bombastisch ofzo.

Over Slowdive: die wens ik wel echt een volle tent toe met een toegewijd publiek. Dan kan dat prachtig zijn.
PD is ook zeker niet mijn favoriet. Net als het merendeel van de 13 in een dozijn metalcore tegenwoordig. Hoop vooral op nog mooie aanvullingen op de andere podia.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
The Hives het type bandje die altijd wel werkt live. Zie ook Kaiser Chiefs, TDCC of de Vaccines. Maar vind het persoonlijk wel wat jammer voor de spot.
Zou two door cinema club nog een optie zijn? Zie wel een erg groot gat in hun tourschema tussen Juni (Dublin) en dan augustus (Slowakije)? Staan altijd nog mijn lijstje zie dit wel gebeuren ergens in de middag lekker zonnetje erbij!!
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Zou two door cinema club nog een optie zijn? Zie wel een erg groot gat in hun tourschema tussen Juni (Dublin) en dan augustus (Slowakije)? Staan altijd nog mijn lijstje zie dit wel gebeuren ergens in de middag lekker zonnetje erbij!!
Dat gat is er niet toevallig
 
  • Leuk
Waarderingen: Nielso en D02

siracneis

Playlistbediener
15 nov 2023
10
11
weet iemand wanneer ik mijn tickets zou kunnen verkopen via de resale? wanneer gaat die functie open?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.144
1.179
7 maart heeft hier geen invloed op volgens mij. Verwacht ze sowieso niet op Rock Werchter, daarvoor staan ze te veel in België vrees ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Knightofmuser

Gebruikers die dit onderwerp bekijken