Rock Werchter 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.941
6.184
NBT's laatste album vind ik wel echt een upgrade van hun gebruikelijke sound en ondanks dat ze zich hier de laatste jaren wat kapot aan het touren zijn, werkt het wel ofzo.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
577
428
GetAttachmentThumbnail
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Op websites van RW en Eefje de Visser staat ze nog wel op 4 juli. Zou jammer zijn als ze wegvalt.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.032
3.709
Op websites van RW en Eefje de Visser staat ze nog wel op 4 juli. Zou jammer zijn als ze wegvalt.
Welnee, dat is een promo dingetje. Vlaamse week, dus eerst moest ise daarbij zitten. Toch geswitcht maar niet aangepast.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
893
Die zondag op main is wel m'n ding. Nu nog Garbage en we zijn content. Sorry, ik ben een oldschool zak met een grijzende baard natuurlijk 😅🙈
Met nog heel wat open dagen op de Lokerse Feesten, zie ik daar wel bands opduiken genre Garbage of Simple Minds.
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Op websites van RW en Eefje de Visser staat ze nog wel op 4 juli. Zou jammer zijn als ze wegvalt.
Die valt niet weg hoor. Denk dat het eerst niet het plan was al op maandag de Belgen aan te kondigen. Ze dan aankondigen nog net voor uitslag nieuwe lichting, het zou maar vreemd lijken.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.941
6.184
En ook: één razendsnel uitverkochte AB en nadien een tweede. Binnenkort kunnen teleurgestelde fans ze alsnog eens zien op Rock Werchter enzo.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.032
3.709
En ook: één razendsnel uitverkochte AB en nadien een tweede. Binnenkort kunnen teleurgestelde fans ze alsnog eens zien op Rock Werchter enzo.
Wel de club he, ik dacht al twee volle AB's voor zo'n artiest. Prima hoor, best een talent, maar wat er zo speciaal aan is ontgaat me wel.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.039
8.682
Die valt niet weg hoor. Denk dat het eerst niet het plan was al op maandag de Belgen aan te kondigen. Ze dan aankondigen nog net voor uitslag nieuwe lichting, het zou maar vreemd lijken.
Maar ze boeken voordat ze weten dat ze zou winnen ook wel vind ik.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.182
1.655
Maar dat viel wel heel makkelijk te voorspellen. Is ééntje die hard gepusht wordt door "de industrie".

Ze krijgt idd veel duwtjes in de rug, maar is dat negatief? We zien wel vaker dat talent dat het potentieel heeft om uit te groeien tot iets dat een groot publiek kan aanspreken plots een stroomversnelling aan kansen krijgt. Dat was eerder bij Tamino ook al.

Het meisje is ook pas 18, maar schrijft haar eigen nummers en stond al in het voorprogramma van namen als Ruben Block en James Walsh en vorig jaar op Sziget. Het is fijn om zien dat jong talent nog dit soort springplanken krijgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.711
2.377
Ze krijgt idd veel duwtjes in de rug, maar is dat negatief? We zien wel vaker dat talent dat het potentieel heeft om uit te groeien tot iets dat een groot publiek kan aanspreken plots een stroomversnelling aan kansen krijgt. Dat was eerder bij Tamino ook al.

Het meisje is ook pas 18, maar schrijft haar eigen nummers en stond al in het voorprogramma van namen als Ruben Block en James Walsh en vorig jaar op Sziget. Het is fijn om zien dat jong talent nog dit soort springplanken krijgt.
Bedoelde het ook niet negatief hoor, hoort er gewoon bij. Zit zelf in een muzikale omgeving en het dus vaak genoeg tegengekomen. Alleen maar mooi meegenomen voor de artiest in kwestie.

Was meer een reactie op de boeken "voordat ze weten dat ze zou winnen". Omdat het door de duwtjes in de rug wel duidelijk was dat ze zou winnen. Als er niets beter tegenover staat, ga ik op RW ook gewoon met veel plezier naar ISE.
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: parelconfituur

elo

Headliner
3 dec 2013
5.032
3.709
Ze krijgt idd veel duwtjes in de rug, maar is dat negatief? We zien wel vaker dat talent dat het potentieel heeft om uit te groeien tot iets dat een groot publiek kan aanspreken plots een stroomversnelling aan kansen krijgt. Dat was eerder bij Tamino ook al.

Het meisje is ook pas 18, maar schrijft haar eigen nummers en stond al in het voorprogramma van namen als Ruben Block en James Walsh en vorig jaar op Sziget. Het is fijn om zien dat jong talent nog dit soort springplanken krijgt.
Zeker, eens! Dat gaat in België trouwens veel, maar dan ook echt véél beter. Denk aan acts als Kids With Buns, BLUAI, ISE nu en zo kun je nog tig, vaak kwalitatief goede acts opnoemen. In Nederland zijn die acts er ook wel, maar we moeten het hebben van 3VOOR12 dat met pijn en moeite iets van media-aandacht krijgt.
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
149
135
Die plaat van The Last dinner party is fenomenaal. Ik verwacht een vroege stormloop naar de Barn en rode kruizen. Ik zorg alvast dat ik op tijd ben.
 
  • On fire
Waarderingen: The_Kist

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
577
428
Die plaat van The Last dinner party is fenomenaal. Ik verwacht een vroege stormloop naar de Barn en rode kruizen. Ik zorg alvast dat ik op tijd ben.
Prima plaat idd, met hoogtepunten en wat meer belegen passages imo. Maar gezien het tijdstip waarop ze spelen + wat er al dan niet tegenover staat zou ik nog niet per se zeggen dat ze de Barn direct gevuld zullen krijgen. Veel hype rond heen, maar ik verwacht niet dat iedere werchter ganger zo op de hoogte is van de band eerlijk gezegd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken