Rock Werchter 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Phoebe mag voort mijn part festivals beginnen headlinen met een nieuwe plaat, voor mij alleszins één van dé (indie-)songwriters van de jaren 10 en razend populair. Door Boygenius alle drie alleen maar populairder geworden. Niet per se RW, maar zo de BKS/DTRH/Live Is Live's ofzo. Ik herinner me alleszins dat de AFAS-show van haar solo, zeer snel ging in de verkoop. Barn-head mag ze sowieso zijn, vind ik.
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.302
2.034
Phoebe mag voort mijn part festivals beginnen headlinen met een nieuwe plaat, voor mij alleszins één van dé (indie-)songwriters van de jaren 10 en razend populair. Door Boygenius alle drie alleen maar populairder geworden. Niet per se RW, maar zo de BKS/DTRH/Live Is Live's ofzo. Ik herinner me alleszins dat de AFAS-show van haar solo, zeer snel ging in de verkoop. Barn-head mag ze sowieso zijn, vind ik.

Met minder dan Barn-head of headliner van Live/Live moet Phoebe op dit punt geen genoegen meer nemen lijkt me. Haar vorige optreden op Rock Werchter was adembenemend mooi en alles waarvoor je naar een festival trekt.
 
Laatst bewerkt:

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
736
915
Ik heb eerder gezegd, en sta er nog steeds achter, nóg een 2022 naam is teveel. IDLES is geweldig, was voor mij veruit het beste van 2022 en ik kijk rijkhalzend uit naar hun Lotto optreden maar dit lijkt 2022 met een andere toplijn.

Máár, nu ze er dan toch staan, laat ze dan subben en niet Royal Blood.

Edit: Royal Blood is voor mij de Suzan en Freek van de rock. Te belegen en na 3 nummers heb je het trucje ook wel gezien.
 

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
270
233
Ik heb eerder gezegd, en sta er nog steeds achter, nóg een 2022 naam is teveel. IDLES is geweldig, was voor mij veruit het beste van 2022 en ik kijk rijkhalzend uit naar hun Lotto optreden maar dit lijkt 2022 met een andere toplijn.

Máár, nu ze er dan toch staan, laat ze dan subben en niet Royal Blood.

Edit: Royal Blood is voor mij de Suzan en Freek van de rock. Te belegen en na 3 nummers heb je het trucje ook wel gezien.

Dus jij wilt zeggen dat er ooit een moment is geweest dat het je lukte 3 (!) Suzan en Freek-nummers uit te zitten?? Diep respect.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
736
915
Dus jij wilt zeggen dat er ooit een moment is geweest dat het je lukte 3 (!) Suzan en Freek-nummers uit te zitten?? Diep respect.
Ik was op Breda Live, ze had een leuke outfit aan en ik had bier op oké! Oh en het was ongelofelijk warm dus misschien dat de hitte naar mn hoofd steeg.

Goeie smoesjes toch?
 
  • Haha
  • Thinking
Waarderingen: JP5 en Royke

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
156
143
Ik was op Breda Live, ze had een leuke outfit aan en ik had bier op oké! Oh en het was ongelofelijk warm dus misschien dat de hitte naar mn hoofd steeg.

Goeie smoesjes toch?
Is mij onder dezelfde omstandigheden overkomen. Ik schaam me diep om het te zeggen maar ik heb zelf "goud" meegezongen. Wij zijn misschien wel de reden dat ze nog geboekt worden. Publiekelijk zeggen dat je het rotmuziek vind maar meedoen als ze er zijn haha
 
  • Haha
Waarderingen: Raoul

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Ik was op Breda Live, ze had een leuke outfit aan en ik had bier op oké! Oh en het was ongelofelijk warm dus misschien dat de hitte naar mn hoofd steeg.

Goeie smoesjes toch?
Klinkt als t begin van een heel fout (of net niet)verhaal: ze had een leuke outfit aan, het was warm, ik was dronken...
 
  • Haha
Waarderingen: Raoul

elo

Headliner
3 dec 2013
5.587
4.687
Die zondag wordt wel een mooi vlaams feestje he haha. Dag was instant uitverkocht, dus wel te begrijpen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.407
6.102
Was ISE al aangekondigd voor de Slope op zondag? Hangt erbij op de poster in de Lotto bij nothing but thieves
Denk dat die ook al klaar stond met die andere Belgische namen, want die zit in de live nation stal, maar ze het nog niet hadden aangekondigd wegens net te vroeg.
Af en toe is het wel is prijs met een bestand dat toch een naampje te vroeg bevat. Had ook zoiets gespot in 2018 sportpaleis Kendrick Lamar. Weet wel niet meer over welke namen het exact ging.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
Little Simz teased nieuwe muziek op haar socials, na haar magistraal optreden op core verdiend die nog wel eens een hoge spot op de main of barn!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
185
157
Gisteren ook naar Nothing But Thieves geweest. Ik vond het zeer sterk. Die mogen van mijn part opschuiven naar boven op de line up. Alleen maar lovende woorden na gisteren. Ze hebben bevestigd voor mij.
Ps: ook de poster zien hangen maar blijkbaar niet zo hard gelet op de namen 😄
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken