Rock Werchter 2024

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
787
730
Prima plaat idd, met hoogtepunten en wat meer belegen passages imo. Maar gezien het tijdstip waarop ze spelen + wat er al dan niet tegenover staat zou ik nog niet per se zeggen dat ze de Barn direct gevuld zullen krijgen. Veel hype rond heen, maar ik verwacht niet dat iedere werchter ganger zo op de hoogte is van de band eerlijk gezegd.
Studio Brussel kan nog een paar maanden hypen. Als ze dat doen, staat het vol.
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
149
135
Prima plaat idd, met hoogtepunten en wat meer belegen passages imo. Maar gezien het tijdstip waarop ze spelen + wat er al dan niet tegenover staat zou ik nog niet per se zeggen dat ze de Barn direct gevuld zullen krijgen. Veel hype rond heen, maar ik verwacht niet dat iedere werchter ganger zo op de hoogte is van de band eerlijk gezegd.
Wait and see. Ik hoop alvast dat ik ongelijk krijg (jij dus gelijk ;-)) en comfortabel naar één van mijn favoriete bands van het moment kan kijken en ervan kan genieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
698
486
Prima plaat idd, met hoogtepunten en wat meer belegen passages imo. Maar gezien het tijdstip waarop ze spelen + wat er al dan niet tegenover staat zou ik nog niet per se zeggen dat ze de Barn direct gevuld zullen krijgen. Veel hype rond heen, maar ik verwacht niet dat iedere werchter ganger zo op de hoogte is van de band eerlijk gezegd.
Lizzo speelde in 2019 tijdens haar openingsslot ook voor een ramvolle Barn. Verwacht hier dus ook wel een volkstoeloop eerlijk gezegd, na alle hype. Gelukkig tickets kunnen scoren voor de Botanique, zeer benieuwd naar.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.040
8.682
Lizzo speelde in 2019 tijdens haar openingsslot ook voor een ramvolle Barn. Verwacht hier dus ook wel een volkstoeloop eerlijk gezegd, na alle hype. Gelukkig tickets kunnen scoren voor de Botanique, zeer benieuwd naar.
Ik verwacht een ramvolle Barn voor 3/4 van de namen eerlijk gezegd. Tegenwoordig vult iedereen die Barn volledig.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: Shuliv en swissepfan

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
577
428
Wait and see. Ik hoop alvast dat ik ongelijk krijg (jij dus gelijk ;-)) en comfortabel naar één van mijn favoriete bands van het moment kan kijken en ervan kan genieten.
Ben zeker benieuwd, op tijd aansluiten wordt het dus 😜
 

triarc

Playlistbediener
13 dec 2017
21
19
I hope they give out tickets for Saturday, I would especially go for nothing but thieves
Just keep trying every now and again. It worked for the Sunday tickets, maybe they will add some Saturday ones as well.
Just don't try via the RW site as it leads you to the waiting line. Search for Werchter in the ticketmaster.be site and try that way.
 
  • Leuk
Waarderingen: Knightofmuser

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Ik verwacht pas in maart terug nieuws. Pukkelpop gaat hun aankondigingen spreiden over verschillende woensdagen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.208
10.592
Ik wil veel geloven, zelfs die vrijdag het ok doet, maar niet dat die donderdag zoals ze er nu voorstaat vlot verkoopt.
Goh ja, smaken verschillen he. Als ik moest kiezen zou ik absoluut voor de donderdag gaan vanwege het geweldige drietal Gaslight Anthem, Parkway Drive en PJ Harvey. Krijg je er ook nog Dropkick Murphys, Streets en Slowdive bij. En ja, ook Lenny. Voor mij genoeg
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.040
8.682
Goh ja, smaken verschillen he. Als ik moest kiezen zou ik absoluut voor de donderdag gaan vanwege het geweldige drietal Gaslight Anthem, Parkway Drive en PJ Harvey. Krijg je er ook nog Dropkick Murphys, Streets en Slowdive bij. En ja, ook Lenny. Voor mij genoeg
Ja snap ik hoor. Zelf ook grote fan van Slowdive en PJ Harvey (al weet ik niet of ik er de prijs van een dagticket voor over heb).

Maar had het meer over dat ik dit nooit never zie uitverkopen. Not even close. Gok zelfs dat dit een van de meest rustige RW donderdagen ooit zal worden qua drukte (en dus ook wel fijn).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken