Down The Rabbit Hole 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Sampha en Roisin Murphy toch wel grote kanshebbers denk ik. Iets als The Breeders zie ik DTRH ook nog wel boeken.
 

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
37
16
Ik wil zelf heeeeel graag Parcels zien en nu komen die dus naar Rock Werchter! Maar ze staan een maand eerder ook BKS.. Hoe groot is de kans dat ze op beide festivals spelen? Delen BKS en DTRH weleens vaker dezelfde artiesten?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Ik wil zelf heeeeel graag Parcels zien en nu komen die dus naar Rock Werchter! Maar ze staan een maand eerder ook BKS.. Hoe groot is de kans dat ze op beide festivals spelen? Delen BKS en DTRH weleens vaker dezelfde artiesten?
Internationale artiesten worden in de regel niet gedeeld tussen BKS en DTRH. Kans is nihiil
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.098
323
Hoop op High Vis van Werchter. Op Dour staan Bar Italia en Obongjayar, die zou ik ook graag zien in Beuningen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eggy

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
MEUTE is trouwens ook een echte DTRH boeking. Zeker nu ze op Werchter staan. Zouden er in 2021 al staan, en past volledig in het rijtje Polo & Pan, Sofi Tukker etc.
 

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
41
29
MEUTE is trouwens ook een echte DTRH boeking. Zeker nu ze op Werchter staan. Zouden er in 2021 al staan, en past volledig in het rijtje Polo & Pan, Sofi Tukker etc.
Klopt helemaal. Vind ze persoonlijk leuker dan Polo & Pan en Sofi Tukker, maar past volledig bij DTRH.
 

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
41
29
Hebben jullie nog hoop/verwachtingen naar aanleiding van Eurosonic - Noorderslag?

Zelf hoop ik op Lambrini Girls, Sierra, Morpheus en Droom Dit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Hebben jullie nog hoop/verwachtingen naar aanleiding van Eurosonic - Noorderslag?

Zelf hoop ik op Lambrini Girls, Sierra, Morpheus en Droom Dit.
Vond Collignon wel een toffe voor DTRH. Zie Nusantara Beat ook wel gebeuren. Evt Master Peace of Picture Parlour wat mij betreft ook leuke kanshebbers. En uiteraard Yin Yin met net een nieuwe plaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Geert

Gebruikers die dit onderwerp bekijken