Down The Rabbit Hole 2024

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Misschien Fever Ray voor één van die posities? Stonden vorig jaar op Lowlands en zijn nog op tour (ga ze zien in februari).

Tim Hecker of Clark zou ik ook mooi vinden, maar dat zijn wel beduidend kleinere namen.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Ik ga heel hard juichen als Cage The Elephant komt. Tweemaal gezien, tweemaal intens genoten. Op Lowlands helemaal gesloopt, omdat ze toen o.a. Aberdeen, Around My Head en Shake Me Down speelden. Live een sensatie, met een geweldige afwisseling tussen meer stevige tracks en pareltjes als Cigarette Daydreams en Trouble.


N.b. ze hebben heel 2023 niet opgetreden. Hopelijk komt daar dit jaar verandering in.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
780
1.614
FYI vanaf vandaag is de doorverkoop geopend. Heb net nog een kaartje voor een vriend kunnen regelen.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
780
1.614
Inderdaad om de zoveel tijd even refreshen en geluk hebben. Ik vond dat er gisteren redelijk wat tickets online kwamen. Succes!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.313
6.511
Welke nieuwe Werchter namen hopen jullie dat overkomen? Ik zelf zal wel blij zijn met Benjamin Clementine
 
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
101
96
Benjamin Clementine zou erg leuk zijn, net zoals Marc Rebillet. En stiekem hoop ik nog wel op Slowdive, heb daar geen kaartje voor kunnen scoren gisteren dus wil ze nog wel meepakken!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.313
6.511
Benjamin Clementine zou erg leuk zijn, net zoals Marc Rebillet. En stiekem hoop ik nog wel op Slowdive, heb daar geen kaartje voor kunnen scoren gisteren dus wil ze nog wel meepakken!
Omdat Slowdive op BKs staat zou ik daar geen rekening meehouden. Marc Rebillet is wel zo'n typische DTRH naam (die ze tot nu toe een beetje missen) volgens mij.
 

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
101
96
Omdat Slowdive op BKs staat zou ik daar geen rekening meehouden. Marc Rebillet is wel zo'n typische DTRH naam (die ze tot nu toe een beetje missen) volgens mij.
Ja ik weet t dat ze daar staan.... 😭 Een man mag hopen toch?
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
167
87
The blaze lijkt me mooi. Maar stonden er vorig jaar ook al, dus kans is klein.

Ik zit net Loyle Carner te luisteren. Die mag wel doorkomen.

Archive, Benjamin, Stone en the Streets zijn ook welkom.
 

reinvdm1211

Playlistbediener
6 dec 2019
29
27
Ik zou High Vis erg leuk vinden. En Loyle Carner ook. Al vraag ik me hoe realistisch dat is aangezien hij dezelfde week al in 013 en Tivoli staat. En in 2022 ook al op DTRH stond.
 

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
56
73
Voor mij ook Sampha. The Streets ook nog wel vanuit een soort nostalgie. En natuurlijk Janelle Monáe, maar die lijkt me te groot voor wat we nog mogen verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijdje

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
207
363
Voor mij ook Sampha. The Streets ook nog wel vanuit een soort nostalgie. En natuurlijk Janelle Monáe, maar die lijkt me te groot voor wat we nog mogen verwachten.
Op LL 2019 lieten The Streets wat mij betreft zien meer dan nostalgisch te zijn, zou een mooie toevoeging zijn.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
111
105
Hoop ook op Benjamin en Sampha. The Blaze en Loyle alsjeblieft niet. Zeker als je namen kan scoren die er nog niet gestaan hebben.

Cage the Elephant zou ook mooi zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Steve

Gebruikers die dit onderwerp bekijken