Down The Rabbit Hole 2024

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
50
57
Ik begin Vulfpeck en Black Country, New Road op meer EU posters te zien. Ben benieuwd waar die in NL terecht komen. NSJ zal daar ook wel oren naar hebben.
Vulfpeck live is zo zeldzaam, daar zouden ze een grote vis aan hebben. Verwacht inderdaad eerder NSJ. Overigens ben ik ook benieuwd naar BCNR dit seizoen! Vind ze een van de meest indrukwekkende livebands van dit moment.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
239
391
Los van al het mooie dat er nog bij mag komen - naar welke act(s) kijken jullie nu het meeste uit?
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Los van al het mooie dat er nog bij mag komen - naar welke act(s) kijken jullie nu het meeste uit?
Toch The National. Veel van de aangekondigde bands heb ik live al eens gezien. LCD Soundsystem op Best Kept was enkele jaren geleden geweldig. Begin dit jaar zag ik Eefje de Visser in Groningen, wat een bezwerend geheel was. Maar The National live is en blijft iets bijzonders. Er zit zoveel diepte en emotie in hun sound.

Toevallig luisterde ik net naar Eucalyptus. Pfff, zo zo zo mooi. Met name de overgang rond 2.21 minuten. Dat kan zomaar voor betraande ogen zorgen op de late zondag. Een geniaal weekend achter de kiezen, de kinderen drie nachten gemist, het afkicken van de vele muzikale hoogtepunten, de sfeer en setting. Nu al zin in. Ogen dicht en genieten. 🙂

 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Toch The National. Veel van de aangekondigde bands heb ik live al eens gezien. LCD Soundsystem op Best Kept was enkele jaren geleden geweldig. Begin dit jaar zag ik Eefje de Visser in Groningen, wat een bezwerend geheel was. Maar The National live is en blijft iets bijzonders. Er zit zoveel diepte en emotie in hun sound.

Toevallig luisterde ik net naar Eucalyptus. Pfff, zo zo zo mooi. Met name de overgang rond 2.21 minuten. Dat kan zomaar voor betraande ogen zorgen op de late zondag. Een geniaal weekend achter de kiezen, de kinderen drie nachten gemist, het afkicken van de vele muzikale hoogtepunten, de sfeer en setting. Nu al zin in. Ogen dicht en genieten. 🙂

Eucalyptus is ook precies zo'n nummer waarbij ik me nu aan het eind van het jaar verbaas dat die dit jaar pas uitkwam. Voelt al als zo'n vertrouwd nummer. En die wanhoop die Matt er live extra inbrengt, kippenvel!
 
  • Leuk
Waarderingen: El Plopsma en mattman

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Los van al het mooie dat er nog bij mag komen - naar welke act(s) kijken jullie nu het meeste uit?
LCD Soundsystem, Blondshell, Last Dinner Party

Als die een beetje los van elkaar geprogrammeerd staan dan ben ik een blij man.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Ja The National is wel een droomheadliner om je festival mee af te sluiten hè. Iets om een weekend lang naar uit te kijken. Alles er nog eens uit, keihard van GRACE en I WONT F&CK US OVER en volledig naar de klote wanneer die pauze van About Today erin hakt. Zoveel zin om nog een keer het wijnglas te heffen met Matt, de Dessners en de Devendors. Laat die moddervette climax van Space Invader maar over Beuningen rollen, bij ondergaande zon, aan een meer, samen met al mijn vrienden.

Maar all my friends nog eens aan toe, LCD Soundsystem is echt wel de naam van het weekend voor mij. Weinig betere livebands op deze planeet. Ook Noname word geweldig, ze maakte een van m’n favoriete albums dit jaar, volgend jaar hopelijk een concertje voor in de lijsten. dEUS in principe ook, al hoop ik op een laat Teddy slot ipv vroeg op de Hotot. Voor de rest ook nog Ty Segall, Jessie Ware, Kiwanuka tijdens Golden Hour, Eefje, Mdou Moctar, Raye en eens zien wat de fuss rond die Gaslight Arnhem nu eigenlijk is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Voor mij is het vooral Jpegmafia die ik wil zien, aangezien ik die nog niet eerder heb gezien. The Last Dinner Party, Blondshell en Noname ook niet, dus dat vind ik ook extra interessant.

LCD Soundsystem, The National, Kiwanuka, Eefje de Visser, Jungle, Jessie Ware, Khruangbin, dEUS, Nia Archives en Mdou Moctar kijk ik enorm naar uit, maar die heb ik allemaal al eerder gezien. Voor mij is een festival vooral geslaagd als ik paar mooie nieuwe acts kan aanschouwen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105 en Dante

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Haha, wat is dit ook een fijne band zeg. Alsof het beste van Tame Impala omlijst wordt met vuig gitaarwerk. Weer een must see erbij. Aardige lijstje al!

 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

reinvdm1211

Playlistbediener
6 dec 2019
29
27
Haha, wat is dit ook een fijne band zeg. Alsof het beste van Tame Impala omlijst wordt met vuig gitaarwerk. Weer een must see erbij. Aardige lijstje al!

Zeker een leuke band. Heb ze zelf meerdere keren live gezien en geen enkele keer stelde het teleur.

Hun show dit jaar op BKS was 1 van mijn hoogtepunten dit jaar. Dus ook voor mij weer een must-see op DTRH.
 
  • Leuk
Waarderingen: El Plopsma

Gebruikers die dit onderwerp bekijken