Down The Rabbit Hole 2024

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Misschien Fever Ray voor één van die posities? Stonden vorig jaar op Lowlands en zijn nog op tour (ga ze zien in februari).

Tim Hecker of Clark zou ik ook mooi vinden, maar dat zijn wel beduidend kleinere namen.

Ik ga heel hard juichen als Cage The Elephant komt. Tweemaal gezien, tweemaal intens genoten. Op Lowlands helemaal gesloopt, omdat ze toen o.a. Aberdeen, Around My Head en Shake Me Down speelden. Live een sensatie, met een geweldige afwisseling tussen meer stevige tracks en pareltjes als Cigarette Daydreams en Trouble.

N.b. ze hebben heel 2023 niet opgetreden. Hopelijk komt daar dit jaar verandering in.

FYI vanaf vandaag is de doorverkoop geopend. Heb net nog een kaartje voor een vriend kunnen regelen.

Inderdaad om de zoveel tijd even refreshen en geluk hebben. Ik vond dat er gisteren redelijk wat tickets online kwamen. Succes!

Welke nieuwe Werchter namen hopen jullie dat overkomen? Ik zelf zal wel blij zijn met Benjamin Clementine

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Benjamin Clementine zou erg leuk zijn, net zoals Marc Rebillet. En stiekem hoop ik nog wel op Slowdive, heb daar geen kaartje voor kunnen scoren gisteren dus wil ze nog wel meepakken!

Benjamin Clementine zou erg leuk zijn, net zoals Marc Rebillet. En stiekem hoop ik nog wel op Slowdive, heb daar geen kaartje voor kunnen scoren gisteren dus wil ze nog wel meepakken!
Omdat Slowdive op BKs staat zou ik daar geen rekening meehouden. Marc Rebillet is wel zo'n typische DTRH naam (die ze tot nu toe een beetje missen) volgens mij.

The blaze lijkt me mooi. Maar stonden er vorig jaar ook al, dus kans is klein.

Ik zit net Loyle Carner te luisteren. Die mag wel doorkomen.

Archive, Benjamin, Stone en the Streets zijn ook welkom.

Ik zou High Vis erg leuk vinden. En Loyle Carner ook. Al vraag ik me hoe realistisch dat is aangezien hij dezelfde week al in 013 en Tivoli staat. En in 2022 ook al op DTRH stond.

Voor mij ook Sampha. The Streets ook nog wel vanuit een soort nostalgie. En natuurlijk Janelle Monáe, maar die lijkt me te groot voor wat we nog mogen verwachten.

• Leuk
Waarderingen: DeBaars
Voor mij ook Sampha. The Streets ook nog wel vanuit een soort nostalgie. En natuurlijk Janelle Monáe, maar die lijkt me te groot voor wat we nog mogen verwachten.
Op LL 2019 lieten The Streets wat mij betreft zien meer dan nostalgisch te zijn, zou een mooie toevoeging zijn.

Hoop ook op Benjamin en Sampha. The Blaze en Loyle alsjeblieft niet. Zeker als je namen kan scoren die er nog niet gestaan hebben.

Cage the Elephant zou ook mooi zijn!

• Leuk
Waarderingen: Steve

Users who are viewing this thread