Graspop Metal Meeting 2027

Pardon? Sorry maar het laatste album was 2012, er zit geen enkel origineel lid in en heel het veld staat elke keer te wachten op Free Bird of Sweet Home Alabama want de rest is één groot snoozefest.

Heel leuk bij een BBQ in je tuin op de achtergrond, niet op een festival.
Geen enkel origineel lid maakt het idd wel minder headline waardig. Laatste album boeit mij niet zoveel aangezien bands die al zo lang meegaan toch niks fatsoenlijks meer uitbrengen.

Keren dat ik ze gezien heb ging publiek wel op in de muziek. Maar ik heb ze dan ook niet op Graspop gezien.

Misschien wil ik ook vooral zeggen dat ik deze band in Europa zwaar ondergewaardeerd vind. Waarschijnlijk niet voor niks dat ze veel meer in Amerika spelen. Zonde want in alles is het een band die past in het rijtje maiden, priest of scorpions.

Parkway Drive, Lorna Shore Amity Affliction, Fit For a King naar Italië de zondag van GMM

Dan zal het wel een package zijn?

Donderdag: Graspop
Vrijdag: Hellfest
Zaterdag: rustdag
Zondag: Italië

Dan?

Andere combinaties zijn ook mogelijk natuurlijk

The Amity Affliction waren gisteren alleszins in form :-)
Goed om te lezen, van deze 4 namen degene die ik het liefst zou zien!

Heeft iemand toevallig een beetje inzichtelijk of er al bands zijn die (zo goed als) uitgesloten zijn, omdat ze dit hele weekend al elders optreden? Voor mijn gevoel heb ik Lorna Shore al zó vaak voorbij zien komen, weten we zeker dat ze niet bezet zijn? 😅

Edit: oke slecht voorbeeld, want zie op hun website dat ze juist hier nog een gat hebben. Maar dan voor andere bands wellicht.

• Leuk
Waarderingen: N1tje
Goed om te lezen, van deze 4 namen degene die ik het liefst zou zien!

Heeft iemand toevallig een beetje inzichtelijk of er al bands zijn die (zo goed als) uitgesloten zijn, omdat ze dit hele weekend al elders optreden? Voor mijn gevoel heb ik Lorna Shore al zó vaak voorbij zien komen, weten we zeker dat ze niet bezet zijn? 😅

Edit: oke slecht voorbeeld, want zie op hun website dat ze juist hier nog een gat hebben. Maar dan voor andere bands wellicht.
Zo ver als ik kan zien is nog geen enkele band op deze manier uit te sluiten! (Het helpt wel dat we nog helemaal niks weten van Hellfest)

• Leuk
Waarderingen: Pommer
We zitten nu bijna in de fase dat zinnige dingen en onzin allebei in overvloed aanwezig zijn.
Dus maak er wat van, doe je ogen en oren dicht voor een maand en dan weten we iets....

DAD als headliner op Copenhell kan ik wel begrijpen. Volgens mij zijn ze daar behoorlijk mega. Maar laat ze nu ook maar doorkomen naar Dessel voor een mooie spot ergens in de middag. Perfecte muziek om met een biertje naar staan te luisteren. En gelijk wat jeugdsentiment voor mij.

Perfect voor metalcore zaterdag 🤞
Dat is een mooi pakketje 'core' ja. PwD en Lorna Shora als HL combo zal de wei helemaal platwalsen. Fit For A King en Amity Affliction op Jupiler ergens vroeg in de avond als opwarmer voor het geweld op de main stage, ik voorzie een hele mooie zaterdag mocht dit uitkomen :cool:

Dat is een mooi pakketje 'core' ja. PwD en Lorna Shora als HL combo zal de wei helemaal platwalsen. Fit For A King en Amity Affliction op Jupiler ergens vroeg in de avond als opwarmer voor het geweld op de main stage, ik voorzie een hele mooie zaterdag mocht dit uitkomen :cool:
Laat het dan allemaal mooi op de mains staan. Dan kan er op de Jupiler iets anders als core geprogrammeerd worden.

Users who are viewing this thread