Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
11 Deense bands voor Copenhell met D-A-D als 3e headliner en verder nog Baest , Ashes of Billy , Raunchy, Cold Culture, Guttural Disgorge, Kroyer, Sunken, Crocell, Dreadwitch, Vidnet Bekijk bijlage 23109
Nou ja, D-A-D als headliner is inderdaad geen knaller natuurlijk, maar de rest is gewoon undercard uit eigen land.
Dat ze dat als aparte aankondiging doen is ook begrijpelijk, doet Alcatraz ook wel eens als ik me goed herinner.
GMM krijgt juist vaak het verwijt dat ze veel te weinig Belgische bands neerzetten.
Ik denk dan ook niet dat we met onze Benelux-bril naar deze aankondiging moeten kijken.
D-A-D echt als derde headliner ja? Pfoe, dat is geen keuze uit luxe. Heb erg genoten van die band op Sweden Rock maar om dit tot headliner te promoveren is niet best.
Jullie vergeten allemaal dat Copenhell een soort Øya is, waarbij ze ieder jaar een Deense headliner neerzetten. D-A-D is dat zelfs al in 2022 geweest. Niks bijzonders aan deze zet.
Pardon? Sorry maar het laatste album was 2012, er zit geen enkel origineel lid in en heel het veld staat elke keer te wachten op Free Bird of Sweet Home Alabama want de rest is één groot snoozefest.
Heel leuk bij een BBQ in je tuin op de achtergrond, niet op een festival.