Graspop Metal Meeting 2027

Nigel Lythgoe Fox GIF by So You Think You Can Dance

;)
1791445917404.png

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo
Nou ja, D-A-D als headliner is inderdaad geen knaller natuurlijk, maar de rest is gewoon undercard uit eigen land.
Dat ze dat als aparte aankondiging doen is ook begrijpelijk, doet Alcatraz ook wel eens als ik me goed herinner.
GMM krijgt juist vaak het verwijt dat ze veel te weinig Belgische bands neerzetten.
Ik denk dan ook niet dat we met onze Benelux-bril naar deze aankondiging moeten kijken.

King diamond is op graspop ook 'maar' marquee head,
Dus hij heeft ook wel een thuis voordeel met die headliner positie in denemarken

Thuisvoordeel heb je altijd wel, maar King Diamond of DAD als headliner is wel een verschil. En King Diamond stond er in 2025 ook niet als headliner.

In 2016 waren ze headliner, maar dat jaar sloten ze op Graspop ook gewoon de Mainstage 2 af na middernacht.

Ik vind ze niks onder doen voor def leppard of priest. Vind ze iig een betere headliner dan D-A-D.
Pardon? Sorry maar het laatste album was 2012, er zit geen enkel origineel lid in en heel het veld staat elke keer te wachten op Free Bird of Sweet Home Alabama want de rest is één groot snoozefest.

Heel leuk bij een BBQ in je tuin op de achtergrond, niet op een festival.

oei dat is ook maar zwakjes...

Van Maiden, BMTH, Volbeat, Twisted Sister

naar

FNM, Judas en DAD

als ik deze lineups zie begin ik me toch wel wat zorgen te maken voor de lineup
Als je het met de 2025 line up vergelijkt valt het wel weer mee :)

maar het beeld van na de aankondiging toen judas priest niet eens als headliner stond is opeens wel bedroevend geworden ja haha

Als je het met de 2025 line up vergelijkt valt het wel weer mee :)

maar het beeld van na de aankondiging toen judas priest niet eens als headliner stond is opeens wel bedroevend geworden ja haha
oke fair, maar slipknot is nog steeds een stuk groter dan wat ze nu hebben 😅. En the prodigy is ook niet bepaald een kleine naam

Users who are viewing this thread