Pukkelpop 2026

Die puzzel lijkt me al lang allemaal gelegd.
Vooral afwachten dus wat er nog op Werchter beland voor we weer verder kunnen speculeren.

Voorlopig zijn Tyler en Turnstile de enige die daar niet kunnen staan. RAYE, Olivia Dean en Yungblud verwacht ik hier maar moeten hun festivaldata nog aankondigen.

Aangezien Calvin Harris ook in Europa is deze zomer. Is dat een artiest die PKP nog zou programmeren als dansafsluiter op de main?

Addison Rae sub van The Cure op Primavera. Was even geleden al eens getipt voor PKP ook. Heeft zij bij ons ook al de populariteit om te subben?
Ja. Koninklijk Circus was heel erg snel uitverkocht en er waren nog eens 2, 3000 mensen aan het zoeken op Ticketswap. Feit dat ze op Coachella (en dus ook PS) ook al zo hoog op de affiche staat, betekent dat ze aan het rekenen zijn op nog meer groei.

fun fact.....
nog 4 dagen (29 okt) en dan is het een jaar geleden dat pkp zijn profielfoto op hun socials tijdelijk veranderden.
nog 38 dagen (2 dec) en dan is het een jaar geleden dat pukkelpop het pkp25 logo + design bekend maakte.
nog 45 dagen (9 dec) en dan is het een jaar geleden dat de wishlist voor pkp25 geopend werd.
nog 98 dagen (31 jan) en dan is het een jaar geleden dat er een teaser kwam voor de datum van de eerste headliners aan de hand van QR-codes verspreid over verschillende locaties in Hasselt.
nog 120 dagen (22feb) en dan is het een jaar geleden dat de tickets voor pkp25 in verkoop gingen.

dit alles als ik goed geteld heb 🤣

Ze hebben in 2023 lorde proberen boeken als vervanger van Florence + the machine maar viste er helaas naast hopelijk lukt het ze voor komende editie wel. ik weet dat ze in dat weekend op fm4 frequency in Oostenrijk staat maar welke dag is voor zover ik op die website kan vinden (nog) niet bekend dus schrijf ik haar met potlood op voor pkp26.

Pukkelpop viste nog achter wereldster Lorde na het afzeggen van Florence + The Machine
IMG_4382.jpeg

Ook op haar website staat niet de precieze dag dat ze op het festival in Oostenrijk 🇦🇹 speelt.
https://www.lorde.co.nz/tour

Laatst bewerkt:
Off-topic, maar..:

Warme oproep ook hier om jullie stem uit te brengen hier :)

Je kunt nog tot en met dinsdag stemmen.

• On fire
Waarderingen: MadMandra27
hoe zouden jullie willen dat ze de aankondiging strategie voor komende editie gaan doen?
ik persoonlijk vind dat het wel eens tijd is voor verandering dus tot de start van de ticketverkoop elke dag 1 of 2 na(a)m(en) te beginnen bij de headliners natuurlijk. daarna pakketjes met de undercard namen per stage verspreid tot aan de timetable. maar dat zie ik pkp niet snel doen maar wel nice als het zo toch gebeurt.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: jimmywe
Die nieuwe Tame Impala schreeuwt toch gewoon naar de Chase & Status / Charlotte de Witte plek? Lijkt me een inkopper (als ze opnieuw naar Europa komen toch)

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Die nieuwe Tame Impala schreeuwt toch gewoon naar de Chase & Status / Charlotte de Witte plek? Lijkt me een inkopper (als ze opnieuw naar Europa komen toch)
Omdat er twee techno-achtige nummers staan? Die discografie is intussen erg breed. Maar die kan zowel als laatste als voorlaatste spelen lijkt me.

Omdat er twee techno-achtige nummers staan? Die discografie is intussen erg breed. Maar die kan zowel als laatste als voorlaatste spelen lijkt me.
Zeker door de meer techno-achtige sound zou dit toch maar eens heel populair kunnen worden bij de Boiler-crowd. Ik zie het wel werken als "dance" headliner.

Zeker door de meer techno-achtige sound zou dit toch maar eens heel populair kunnen worden bij de Boiler-crowd. Ik zie het wel werken als "dance" headliner.
Dat waren ze al eens he. Zie ze daar ook wel weer terechtkomen, als ze touren. Spelen natuurlijk wel meer dan alleen "dance".

fun fact.....
nog 4 dagen (29 okt) en dan is het een jaar geleden dat pkp zijn profielfoto op hun socials tijdelijk veranderden.
nog 38 dagen (2 dec) en dan is het een jaar geleden dat pukkelpop het pkp25 logo + design bekend maakte.
nog 45 dagen (9 dec) en dan is het een jaar geleden dat de wishlist voor pkp25 geopend werd.
nog 98 dagen (31 jan) en dan is het een jaar geleden dat er een teaser kwam voor de datum van de eerste headliners aan de hand van QR-codes verspreid over verschillende locaties in Hasselt.
nog 120 dagen (22feb) en dan is het een jaar geleden dat de tickets voor pkp25 in verkoop gingen.

dit alles als ik goed geteld heb 🤣
Hoeveel dagen duurt het nog tot de aankondiging van de annulering van Tyler the Creator?

We kunnen Jimmy Eat World waarschijnlijk met potlood schrijven als de jaarlijkse Amerikaanse nostalgieband

Users who are viewing this thread