Pukkelpop 2026

Nick Cave en Lorde aangekondigd voor Way Out West. Toch opmerkelijk dat waarschijnlijk geen enkele grote naam daarvan op PKP zal belanden, terwijl dat festival een week voor PKP plaatsvindt.

Nick Cave --> LiL
The Cure --> RW
Gorillaz --> RW
Lorde --> RW? Al kan daar ook niet alles belanden natuurlijk

Nick Cave en Lorde aangekondigd voor Way Out West. Toch opmerkelijk dat waarschijnlijk geen enkele grote naam daarvan op PKP zal belanden, terwijl dat festival een week voor PKP plaatsvindt.

Nick Cave --> LiL
The Cure --> RW
Gorillaz --> RW
Ik volg niet, waarom zou Lorde niet gewoon PKP headlinen?

Ik volg niet, waarom zou Lorde niet gewoon PKP headlinen?
Het rijtje potentiele headliners van Pukkelpop is ook al groot: Tyler The Creator, Yungblud, Florence and the Machine, Raye met haar nieuwe album, Fontaines DC, Charli xcx, Sabrina Carpenter, Benson Boone,...en ik vergeet er nog een paar.

Nick Cave --> LiL
The Cure --> RW
Gorillaz --> RW
Way out west heeft een waanzinnige line-up: Nick Cave, The Cure, Lorde en Gorillaz allemaal op één festival. Voorlopig doet geen enkel ander festival beter.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Het rijtje potentiele headliners van Pukkelpop is ook al groot: Tyler The Creator, Yungblud, Florence and the Machine, Raye met haar nieuwe album, Fontaines DC, Charli xcx, Sabrina Carpenter, Benson Boone,...en ik vergeet er nog een paar.
Bwa, ik zie momenteel eigenlijk gewoon Tyler, Yungblud en Raye als grote kanshebbers. Dus zo gigantisch groot vind ik dat rijtje nu ook niet.

Florence en Benson zullen gewoon Werchter doen en Charli en Fontaines hebben momenteel niet eens tourplannen.

Van Arctangent is Chat Pile een kanshebber, zeker aangezien ze niet op Alcatraz staan.
Psychonaut is als Belgische band natuurlijk ook een mogelijkheid, maar deze staat wel al op Alcatraz.

🚨🚨🚨Einde inschrijven Festileaks Voorspel 2026 in zicht 🚨🚨🚨

Het is weer eerder donker, de klok is weer een uur achteruit gegaan, het is weer kouder en dus tijd om lekker warme chocolademelk bij een knisperend houtvuurtje te drinken. Wat deze gezellige periode vol met feestdagen ook met zich meebrengt... De festivals komen al volop met de aankondigingen voor het festivalseizoen van 2026. Hiermee wordt het misschien makkelijker om de vragen te beantwoorden. Maar let er wel op, je mag geen acts meer kiezen die al zijn aangekondigd. Mocht je na de eerste aankondigingen nog geen gokje gedaan hebben en toch nog een gokje willen doen, dan moet dat vóór 1 november 2025 geplaatst zijn. Dit betekent dat je op het moment van schrijven nog exact 4 uur hebt. Zien we jouw voorspelling nog? Hierbij de link naar het topic en de vragen!

Festileaks VoorSpel 2026

De nieuwe plaat van Florence + the Machine (everybody scream) is uit en wat voor eentje chapeau aan Florence Welsh ze doet het weer, prachtig meer kan en hoef ik er niet over te zeggen. Chokri & co jullie weten wat te doen voor komende editie.
https://spotify.link/brNYFxIhVXb

• Leuk
Waarderingen: JP5
De nieuwe plaat van Florence + the Machine (everybody scream) is uit en wat voor eentje chapeau aan Florence Welsh ze doet het weer, prachtig meer kan en hoef ik er niet over te zeggen. Chokri & co jullie weten wat te doen voor komende editie.
https://spotify.link/brNYFxIhVXb
Echt een krachtig en mooi album. Het is knap hoe zij zich open en bloot neerzet in de nummers die op deze plaat staan. Ik denk dat dit haar meest persoonlijke album is.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en Pukkelpopper
The Prodigy is op tournee tijdens Pukkelpop. Het zou geweldig zijn om op zondag in het Justice-tijdslot te staan, maar ik denk dat ze liever op het hoofdpodium staan. Ik zie ze niet zomaar overvliegen voor één optreden, maar je weet maar nooit. Carl Cox is altijd welkom, hij zou een geweldige boeking zijn.

Bijlagen

• FB_IMG_1762194045561.jpg
    FB_IMG_1762194045561.jpg
    414,5 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle en Semprini
Justice was oorspronkelijk nooit bedoeling dat die wave zouden gaan spelen. Maar al die puzzelstukjes vielen mooi samen.
Door Doechii te boeken, is het goed gelukt om Justice in The Wave en Papa Roach in de Marquee te hebben. Hopelijk doen ze volgend jaar iets soortgelijks.

• Leuk
Waarderingen: Kachelle en jimmywe

Users who are viewing this thread