Pukkelpop 2026

Is er eigenlijk al een festivaldatum bekend van Gorillaz die later valt dan 15 augustus (WAY OUT WEST FESTIVAL in Zweden)?
Hun eigen website geeft jammer genoeg niet alle ondertussen bevestigde festivaldata weer.
Voor mij mogen ze zeker Pukkelpop headlinen, ik wil ze graag live zien. Maar het kan zijn dat hun tournee op het vasteland stopt half augustus.
Of ze zouden ook headliner moeten zijn van Reading/Leeds festival waarbij PKP een binnenkopper is om ook mee te nemen. Voorlopig zijn ze
ook nog niet aangekondigd als headliner op Rock en Seine (donderdag en zaterdag headliners nog onbekend).

Zou voor mij zeker een mooie affiche zijn. Persoonlijk liever Lorde en Tame Impala dan Yungblud en Nothing But Thieves maar Tyler, Raye, Turnstile en Gorillaz zouden al veel goed maken!
Dit jaar deed Chapell Roan zowel de vrijdag bij PKP als de woensdag openingsdag bij Rock en Seine waar meestal een heel bekende naam wordt geprogrammeerd. Dus Tyler op zondag bij PKP en dan woensdag op Rock en Seine volgend jaar is mi heel reeel.

Nieuw gokje dan maar:

Vrijdag: RAYE - Yungblud
Zaterdag: Nothing But Thieves - Gorillaz
Zondag: Turnstile - Tyler The Creator
Dit zou voor mij net zo'n sterk rijtje zijn als afgelopen jaar. Dat wordt dan weer om 10 uur kaarten kopen wanneer ze in de verkoop gaan, want het zal wel weer snel gaan na de snelle kaartverkoop van dit jaar.

De afwezigheid van Damon Albarn op Pukkelpop houdt aan. De Gorillaz zijn aangekondigd voor RW.

Persoonlijk had ik nooit verwacht dat ze op Pukkelpop zouden spelen.

Addison Rae sub van The Cure op Primavera. Was even geleden al eens getipt voor PKP ook. Heeft zij bij ons ook al de populariteit om te subben?

W..??

Ik maai maar vast het gras weg voor bepaalde voeten 😉
Voormalige Tiktokster die dit jaar een zeer degelijk debuutalbum uitbracht (dancepop/electropop). Beetje meegesurfd op de Charli-hype ook, waar ze te horen was op een remix van Von Dutch. In september een Koninklijk Circus uitverkocht. Kort samengevat.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Voormalige Tiktokster die dit jaar een zeer degelijk debuutalbum uitbracht (dancepop/electropop). Beetje meegesurfd op de Charli-hype ook, waar ze te horen was op een remix van Von Dutch. In september een Koninklijk Circus uitverkocht. Kort samengevat.

En in NL had ze zeker een flink tandje groter gekund dan de Melkweg. Afas materiaal inmiddels...

Froukje en S10 in de AB waren wel goed. Froukje heeft een nieuw album in 2026 dus zullen we wel op pkp of Werchter zien staan.

Verder lijkt iedereen te vergeten dat CDW - Amelie Lens waarschijnlijk een dag zullen headlinen.

Foo Fighters kondigen donderdag iets aan. Waarschijnlijk een Amerikaanse/Canadese tournee. Dat zou ons een idee moeten geven wanneer ze in Europa zijn.

Froukje en S10 in de AB waren wel goed. Froukje heeft een nieuw album in 2026 dus zullen we wel op pkp of Werchter zien staan.

Verder lijkt iedereen te vergeten dat CDW - Amelie Lens waarschijnlijk een dag zullen headlinen.
Cdw en amelie samen?
Lijkt me sterk dat ze die weer gaan laten headlinen. Voor mij mag het zeker, maar zo kort op elkaar?
Ik hoop eerder op amber broos, en vooral op de MainStage, niet in de wave

En ze is niet verlegen!

Users who are viewing this thread