Ja ik ben bang dat het net zoals Fred Again is voor mij, die heb ik toen in een Overvolle Barn op RW gezien. Totale waanzin, echt fantastisch. Daarna nog twee keer de kans gehad om hem te zien, blij dat ik m toen overgeslagen heb. Dat gaat Fred (en dus ook Moderat) nooit meer overtreffen ben ik bang.Moderat kon niet beter dan in de Bravo '23, dat was perfect. Ik zou ze echt niet weer terug laten komen in Bravo of Alpha, bijna zonde. Hebben verder ook geen nieuw werk.
Als t heel rustig is vind ik het ook wel verbroederend met de overige mensen die wel bij het rustige concert zijn.Echt bizar rustig was dat voor Moderat. de Jeugd en Billie hadden dat hele veld leeggetrokken. Wel goede show.
Ben altijd wel benieuwd naar hoe artiesten Lowlands ervaren zowel de rustige acts als de overvolle acts of een Trolska Polska waarbij het een grote chaos is. Ik vind het altijd jammer dat er geen slotinterviews zijn met de artiesten na de act. Waarschijnlijk hebben ze daar nul zin in. Dat snap ik opzich ook wel weer.