Rock Werchter 2024

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
233
87
Inderdaad, vroeg op de mainstage dit jaar verwacht ik.
Stone is een band die live hun reputatie proberen op te bouwen en zoveel mogelijk festivals meepikt, dit jaar Vestrock begin juni. Vorig jaar waren ze op Werchter en een goede maand later ook op de Lokerse Feesten als opener (10 augustus) voor oa Wilco en Balthazar. Stevige energieke set in Lokeren van een jonge band met ruimte voor spontaniteit. Op een gegeven moment ging de zanger een Rubik's cube tijdens een nummer oplossen voor het einde van dit nummer. Zou ideaal zijn voor een optreden tussen 15h en 17h op Werchter. Hun concert op 5 maart dit jaar in de Botanique is al uitverkocht.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.585
4.528
Stone is een band die live hun reputatie proberen op te bouwen en zoveel mogelijk festivals meepikt, dit jaar Vestrock begin juni. Vorig jaar waren ze op Werchter en een goede maand later ook op de Lokerse Feesten als opener (10 augustus) voor oa Wilco en Balthazar. Stevige energieke set in Lokeren van een jonge band met ruimte voor spontaniteit. Op een gegeven moment ging de zanger een Rubik's cube tijdens een nummer oplossen voor het einde van dit nummer. Zou ideaal zijn voor een optreden tussen 15h en 17h op Werchter. Hun concert op 5 maart dit jaar in de Botanique is al uitverkocht.
Tussen 15u en 17u in een tent misschien (zelfs dat is al een stretch). Die zijn niet in ieder geval niet groot genoeg om op dat uur op de main te staan
 

rojo

Playlistbediener
20 jan 2017
13
16
Ik vind de vibes van Khruangbin oprecht heerlijk, heb het al vele uren gedraaid sinds ik ze hier langs zag komen.

Maar er moeten wel echt verdomd oninterssante acts op de andere podia staan wil ik hun show mee gaan pakken.
Dat is het een beetje hè. Heerlijk maar vooral een zonfestival vibe. De droom is dan toch morgen de Oh Sees te zien staan. Hoewel ook op BKS, die energie verveelt mij niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
233
87
Rodrigo y Gabriela spelen al enkele festivals in Frankrijk tussen 27 juni en 2 augustus. Er is een mooi gat in het tourschema op hun website tussen 28 juni (festival les biocheries) en 11 juli (jardin sonore festival) dat ze oa met Werchter (4-7 juli) kunnen opvullen. Dit zou ook hun 24ste optreden zijn op Belgische bodem sinds 2006.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en Paddy

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.180
1.647
Rodrigo y Gabriela spelen al enkele festivals in Frankrijk tussen 27 juni en 2 augustus. Er is een mooi gat in het tourschema op hun website tussen 28 juni (festival les biocheries) en 11 juli (jardin sonore festival) dat ze oa met Werchter (4-7 juli) kunnen opvullen. Dit zou ook hun 24ste optreden zijn op Belgische bodem sinds 2006.

Perfect om als tegengewicht in de Barn te zetten tijdens Khruangbin.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken