Ik ben naar … geweest en het was …

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Gisteren Pommelien gezien in De Roma.
Het was dik in orde, ze weet er echt een groot feest van te maken.
Heel gemixt publiek trouwens, van kinderen tot jong-volwassen en zelfs ouderen tot Bart Peeters.

Volgens mij is ze klaar voor de festivals volgende zomer!
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

elo

Headliner
3 dec 2013
5.155
3.912
Harry Styles.

Dan ga je eens naar een massaconcert, met toch soort van frisse tegenzin. Uurtje rijden naar Werchter, prima. Auto parkeren met al een gezonde angst om straks weg te komen. Verder echt alles top geregeld, amper file, niks aan de hand. Uitstappen en de fans om je heen zien, van de ene kant mooi en van de andere kant bevreemdend. Wie zijn al deze mensen? Wat hebben ze aan joh? Naja, tof vond ik het ook wel weer. Maar ergens leek het een beetje op een Toppers in Concert publiek.

Wel, na een ferme wandeltocht komen we aan en is Wet Leg hun frisse set aan het afwerken. Fijne band, dito set. Paar pintjes, werkte prima met het opwaarderen van het kaartje. Daarna nog een wijntje. Let's go. Zou het wat worden?

20.50, Harry begint 10 minuten te vroeg en de weide is direct mee. Sceptisch als ik ben, nog een slag om de arm houdend. Al snel denken: dit is wel goed hoor. Al snel daarna denkend: dit is toch wel erg goed hoor. Goede band mee, weinig tot niks op tape. Interactie met het publiek goed, leuk maar nooit teveel. Show? Eigenlijk amper, de muziek staat centraal. Alles wat ik vorige week op Pinkpop heb gemist. De 1e headliner had teveel poppenkast, de 2e praatte teveel en de 3e was eigenlijk gewoon een beetje saai. Dit was niks van dat. Ik kan me geen betere moderne Pinkpop headliner voorstellen.

Hoe de weide uit zn hand eet, bij letterlijk elk nummer. En laten we eerlijk zijn, nummers als Sign of the times en Music for a Sushi Restaurant zijn ook echt goede nummers.

Al met al toch wel van m'n sokken geblazen. Oprecht genoten van alle 'jeugd' om me heen (zelf ook nog jong hoor). Wat een plezier en oprechte vreugde kan muziek met zich meebrengen. Zal ik het thuis nu meer draaien? Niet echt. Is dit een concert voor in de boeken. Echt wel.

F8838DFB-77DD-4047-A2A4-030FD7D9C65C.jpeg
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.333
7.752
Gisteren naar The Weeknd geweest in de Arena, is totaal niet mijn muziek en had er vooraf niet heel veel zin in, maar moet toch ook wat doen om de vriendin vrolijk te houden.

Moet zeggen dat het een verdomd goede en uitgebreide show was, die ik niet helemaal had verwacht.
Hele vette licht show, en ook nog verdomd veel pyro (heeft iedere artiest tegenwoordig gewoon een teringzooi aan pyro bij zich?)
ook was er een gigantische robot in het middden van het stadion en veel lichten etc projecteerde, wat ook een mooie bijdrage leverde aan de lichtshow. daarnaast kreeg iedereen een bandje bij binnenkomst die je om je pols diende vast te maken. hier kwam tijdens de show ook nog licht van af, wat wel mooi was om te zien vooral als je naar de tribunes keek. verder ook nog een hele hoop danseressen op het podium die hun ding deden met een goed ingesturdeerde choreographie

Ook had hij nog een live band bij met een drummer, toetsenist en bij enkele nummers zelfs een saxofonist. Alleen werden die live muzikanten helaas niet bij alle nummers ingezet en werd er nog redelijk wat van een bandje afgespeeld. maar goed dat hoort natuurlijk ook bij de soort van muziek en dat weet je vantevoren, ik ben er persoonlijk alleen niet aan gewend.

Verder speelde hij 38 nummers in 2 uur tijd, hij heeft flink op het gas getrapt dus en amper gepraat tussendoor. Heerlijk.
Geluid was ook prima trouwens, nog steeds nooit slechte ervaringen gehad met het geluid in de Arena, maar wellicht komt het omdat ik zitplaatsen daar ontwijk.

we hadden 'field' staanplaatsen, er waren ook nog 'front field' staan plaatsen maar had eigenlijk totaal niet het idee dat je vanuit daar beter zicht had. Hij was namelijk grootste deel van het optreden in het midden of aan het einde in plaats van op het hoofdpodium achterin waar die gasten dus stonden die veel betaald hadden voor hun plaatsen.

Kortom gewoon een goede strakke show, waarbij je kon zien dat overal over nagedacht was en alles netjes in elkaar was gestoken. was er normaal gezien zelf nooit heen gegaan, zeker niet gezien de hoge prijzen, maar heb me alsnog goed vermaakt en een mooie avond gehad. daarnaast een hele blije vriendin dus dat maakt ook al een hoop goed.

Jammer dat hij de festivals zo snel is ontgroeid, zou een zeer geschikte headliner zijn geweest voor de majors met verdomd veel hits en meezingbare liedjes. Wellicht dat dat ooit nog komt. Alleen geld net als bij veel andere stadionbands hiervoor ook dat de productie gewoon al veel te uitgebreid is om die op een festival neer te zetten helaas.
 
Laatst bewerkt:

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
153
158
Gisteren naar The Weeknd geweest in de Arena, is totaal niet mijn muziek en had er vooraf niet heel veel zin in, maar moet toch ook wat doen om de vriendin vrolijk te houden.

Moet zeggen dat het een verdomd goede en uitgebreide show was, die ik niet helemaal had verwacht.
Hele vette licht show, en ook nog verdomd veel pyro (heeft iedere artiest tegenwoordig gewoon een teringzooi aan pyro bij zich?)
ook was er een gigantische robot in het middden van het stadion en veel lichten etc projecteerde, wat ook een mooie bijdrage leverde aan de lichtshow. daarnaast kreeg iedereen een bandje bij binnenkomst die je om je pols diende vast te maken. hier kwam tijdens de show ook nog licht van af, wat wel mooi was om te zien vooral als je naar de tribunes keek. verder ook nog een hele hoop danseressen op het podium die hun ding deden met een goed ingesturdeerde choreographie

Ook had hij nog een live band bij met een drummer, toetsenist en bij enkele nummers zelfs een saxofonist. Alleen werden die live muzikanten helaas niet bij alle nummers ingezet en werd er nog redelijk wat van een bandje afgespeeld. maar goed dat hoort natuurlijk ook bij de soort van muziek en dat weet je vantevoren, ik ben er persoonlijk alleen niet aan gewend.

Verder speelde hij 38 nummers in 2 uur tijd, hij heeft flink op het gas getrapt dus en amper gepraat tussendoor. Heerlijk.
Geluid was ook prima trouwens, nog steeds nooit slechte ervaringen gehad met het geluid in de Arena, maar wellicht komt het omdat ik zitplaatsen daar ontwijk.

we hadden 'field' staanplaatsen, er waren ook nog 'front field' staan plaatsen maar had eigenlijk totaal niet het idee dat je vanuit daar beter zicht had. Hij was namelijk grootste deel van het optreden in het midden of aan het einde in plaats van op het hoofdpodium achterin waar die gasten dus stonden die veel betaald hadden voor hun plaatsen.

Kortom gewoon een goede strakke show, waarbij je kon zien dat overal over nagedacht was en alles netjes in elkaar was gestoken. was er normaal gezien zelf nooit heen gegaan, zeker niet gezien de hoge prijzen, maar heb me alsnog goed vermaakt en een mooie avond gehad. daarnaast een hele blije vriendin dus dat maakt ook al een hoop goed.

Jammer dat hij de festivals zo snel is ontgroeid, zou een zeer geschikte headliner zijn geweest voor de majors met verdomd veel hits en meezingbare liedjes. Wellicht dat dat ooit nog komt. Alleen geld net als bij veel andere stadionbands hiervoor ook dat de productie gewoon al veel te uitgebreid is om die op een festival neer te zetten helaas.
Geen woord aan gelogen, prima show en niet te veel gepraat tussendoor. De tijd zo goed mogelijk gevuld met de hits die hij heeft! En dat zijn er belachelijk veel al! We waren pas vrij laat binnen, maar door het grote podium toch nog goede plekken weten te bemachtigen

Eerste keer dat ik eigenlijk naar zo grote pop show ga, maar het leek bij binnenkomst op een oorlogsgebied. Wat mensen allemaal wel niet meenemen voor in de rij en achterlaten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.448
5.209
Ik had meer Blur reacties verwacht hier.

Weinig tijd dus geen uitgebreid verslag helaas. Pip Blom was ok, maar zonder drummer voelt het toch een beetje vreemd aan.
Wat betreft Blur. Ze moesten even op gang komen, maar daarna werd het toch wel erg leuk. Niet het beste concert van het jaar, maar zeker wel vermakelijk
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.976
1.913
Ik had meer Blur reacties verwacht hier.

Weinig tijd dus geen uitgebreid verslag helaas. Pip Blom was ok, maar zonder drummer voelt het toch een beetje vreemd aan.
Wat betreft Blur. Ze moesten even op gang komen, maar daarna werd het toch wel erg leuk. Niet het beste concert van het jaar, maar zeker wel vermakelijk
Meeste reacties zitten in het Blur/Damon Albarn topic, maar zelfde hier. Heel blij ze gezien te hebben en ze waren goed op dreef. Ik ken niet de hele back catalog dus een iets kortere festivalgig was voor mij ook prima geweest. Maar leuk ze een keer gezien te hebben
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.156
8.832
Meeste reacties zitten in het Blur/Damon Albarn topic, maar zelfde hier. Heel blij ze gezien te hebben en ze waren goed op dreef. Ik ken niet de hele back catalog dus een iets kortere festivalgig was voor mij ook prima geweest. Maar leuk ze een keer gezien te hebben
Hoe lang speelden ze? Op de Lokerse Feesten krijgen ze anderhalf uur, wat voor mij gerust langer mag zijn.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.223
3.060
Gisteren Death Grips in Trix.

Echt waanzinnig goed. Denk letterlijk dat het zweet van de muren afdroop. Helft van de zaal was één grote moshpit.

Voorlopig in de top 3 van dit jaar.
Ik was er ook bij. Was zeer intens ja, een van de fysiek meest zware moshpits waarin ik al heb gezeten. Wist op voorhand niet goed hoe het ging zijn met dat de show niet gekoppeld was aan een nieuw album. Blij verrast dus dat het een soort greatest hits show bleek te zijn, alles dat je maar zou willen kwam langs.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.223
3.060
Ik blijf nog even doorschrijven want naast mijn avontuur op Glastonbury heb ik de voorbije weken nog heel wat andere live muziek gezien. Best een eclectische mix, al zeg ik het zelf.

Darkside (14.06 Cirque Royal)
Mijn vakantie begon op een woensdagavond met een groep waarvan ik blij ben dat ik ze na jaren eindelijk aan het werk kon zien. Had op voorhand nog niets meegekregen van de huidige show dus volledig blind ingegaan en daar erg van genoten. Eerste nummer begon nog vrij sober met een soort grote gebroken schijf in de lucht als decor. Mijn verbazing vanop de tweede rij was groot toen ze dat ding begonnen ronddraaien en de rest van de avond genoten van een schouwspel tussen spiegel en licht.

Muzikaal was het ook zeker de moeite. Eerste uur lag het tempo iets lager met tussen de intense stukken veel ruimte voor intro’s en improvisatiestukken. Tweede uur was dan vol erop met banger na banger. Heerlijk opgebouwde versies gehoord van enkele nummers die ik als moderne klassiekers beschouw.

Beyoncé (15.06 RheinEnergieStadion Keulen)
Nog geen halve dag na Darkside stond ik alweer in een Brussels station om te vertrekken naar Keulen. Iets voor de middag toegekomen daar en zonder specifiek plan beginnen rondwandelen toen ik opmerkte dat er heel wat mensen een gebouw binnenwandelden. Blijkbaar was er een korte openbare repetitie van een orkest in de Kölner Philharmonie. Heel mooie zaal en een verrassende start van mijn trip. De rest van de dag nog in het centrum van de stad en aan het water rondgehangen alvorens naar het stadion te vertrekken.

De organisatie aan het stadion was echt een ramp. Je komt op een groot veld en ziet allerlei random hokjes en rijen staan zonder enige aanduiding waar je naartoe moet. Enkele hokjes voor ‘ticket clearance’ waarvan ik nog steeds niet weet wat dat nu juist was en twee giga rijen voor wat blijkbaar de ingang was. Net op tijd binnen geraakt maar denk dat dat voor velen niet het geval was. Binnen dan ook nog het halve stadion rondgelopen om de enige ingang voor het middenplein te vinden, aangegeven met niet meer dan een A4’tje. Onbegrijpelijk eigenlijk.

Beyoncé zelf begon eigenlijk verrassend lowkey met enkele rustigere nummers. Pas na een uur kwam de vlam er een beetje in met een heel blok uit laatste plaat Renaissance. Daarna kregen we wel een show zoals je die van haar kan verwachten met dans, bakken hits en een dikke productie. Geluid was op z’n best matig te noemen dus alles samen gerekend maakte het de hoge verwachtingen toch niet helemaal waar. Blij dat ik er was want bucketlist, maar volgende tour ga ik passen. De dag na het optreden nog wat meer de rand van de stad ontdekt (40km gewandeld op 2 dagen) en daar wel van genoten, Keulen is een heel fijne stad.

FOTO

Hallyu Town (17-18.06 Place de Brouckère, Brussel)
Gratis festival in het centrum van Brussel om de verjaardag van de Koreaans-Europese relaties te vieren met overdag allerlei Koreaanse games en eten. Bij de vorige editie twee jaar geleden hadden ze als optreden Blackswan geboekt, oftewel zowat de slechtste kpop die er bestaat. Dit jaar daarentegen hadden ze echter best een fijne lineup in elkaar gebokst met enkele kleinere groepen die je hier anders nooit zou kunnen zien.

Eerste groep was E-sang, een soort van feestband met traditionele Koreaanse instrumenten en zang. Soms een beetje plat maar uiteindelijk wel dikke fun, uiterst sympathieke mensen waren dat. Vervolgens was CSR (VIDEO) aan de beurt, een nieuwe girlgroup die zich als een van de enigen nog waagt aan pure bubblegum pop zoals je dat in 2015 wel vaker terugvond in kpop. Was niets live aan maar ik heb zo’n zwak voor deze muziek dat ik ongegeneerd keihard ben gegaan. Sterke dans en goede publieksinteractie hadden ze ook. Als derde mocht OnlyOneOf (VIDEO) aantreden die ik beschouw als een van de weinige interessante boygroups in het genre. Ze hebben best experimentele productie op hun nummers en trekken ook een iets alternatiever/lgbtq publiek aan. Sterke performance op zich maar met momenten voelde het wel een beetje aan als queerbaiting en vooral fitnessbodies showen. Afsluiter van de avond was Paul Kim, een zanger die vooral ballads zingt als soundtrack voor Koreaanse series en onverwacht voor een hoogtepunt zorgde. Echt een van de meest sympathieke zangers die ik al zag, bespeelde het publiek, maakte mopjes en leek oprecht dankbaar. Goeie stem ook, hij heeft hier veel zieltjes gewonnen.

Conclusie: topdag gehad. Zo top zelfs dat we allemaal de dag nadien opnieuw zijn gegaan voor quasi exact dezelfde show.

Death Grips (27.06 Trix)
Alsof bovenstaande optredens + vijf dagen Glasto nog niet genoeg waren, had ik dit concert lekker masochistisch ingepland de dag nadat ik terug thuis kwam. Even het laatste greintje energie uit mijn lichaam persen.
Ik zou dit verslag in één woord kunnen samenvatten: zweet. Deze tour was niet verbonden aan een nieuw album dus geen idee wat ik kon verwachten. Vanaf het eerste nummer was de pit al gigantisch en uiteindelijk kregen we een soort van greatest hits setlist. Ik wist eigenlijk niet eens dat ik zoveel nummers van Death Grips kende. Veel The Money Store, veel singles en nog veel extra, 70 minuten knallen. Een van de fysiek meest zware pits die ik ooit al heb gedaan, was echt een gekkenhuis.

Op het einde van de rit kan ik zo terugkijken op enkele van de mooiste weken uit mijn leven. Twee weken lang bijna elke dag live muziek was intens. Tijd voor een korte pauze.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.285
10.826
Metropolis Festival - Rotterdam 2 juli

Voor het eerst sinds 2015 eindelijk weer eens naar het gerenommeerde (gratis) ontdekfestival Metropolis in het eigen Rotterdam kunnen gaan. Dit valt altijd samen met Werchter dus een tijd moeten overslaan. Leuk om weer eens terug te zijn. Gemoedelijke sfeer en ruime opzet van het terrein. Publiek bestond grotendeels uit een 'bandjescheck' publiek en opvallend veel metalshirts. Ook veel gezinnen met kids die verderop in het veld op kleedjes lagen. toch nog wat mooie shows kunnen meepakken zo:
  • Library Card (7). Rotterdamse band die langzaam naam begint te maken. Een van de vele post-punk bands in opkomst, dit keer met frontvrouw. Had wat weg van Whispering Sons, de (praat)zang leek ook wat op Courtney Barnett. Prima start en ben benieuwd of ze ook echt kunnen doorgroeien.
  • Deijuvhs (8.5). Gelijk ook het hoogtepunt te pakken van de dag! Band uit Londen met een mix van hiphop en metal. Zanger lijkt op Travis Scott, de bassist rechtstreeks uit Korn en de draaitafelman met masker uit Slipknot. En precies die combinatie van energie zat erin. Zanger was de hele show al bezig met een moshpit tegen zijn eigen bandmaten die geregeld op de grond lagen daardoor en die energie sloeg over op het publiek. Lekker in de pit gevlogen waar de zanger en gitarist later ook in te vinden waren. Toffe show! Nieuwsgierig? Check dan een nummer zoals Scumbag Anthem. Nu Fever333 geïmplodeerd is vind ik dit de troonopvolgers.
  • Mike (4.5). Een hele vriendelijk ogende rapper uit Amerika maar er kwam tot geen ene vaart in zijn show. Beetje losse letters achter elkaar staan rappen, veel bindteksten. Heel suf, 1,5 nummer uitgehouden.
  • Maya Mae (-). R7B zangeres op het kleinste podium, als achtergrondmuziek best prima. Kan er geen cijfer op plakken.
  • Ruwel & de Bigi Blues Band (7). Verrassende groep. Mannetje of 10 op het podiuum, allemaal in het wit. Deed me erg denken aan Typhoon, een show drijvend op positieve vibes en muzikaal een vat met van alles en nog wat. Zou me niet verbazen als we deze club vaker gaan tegenkomen de komende jaren.
  • Pup (8). De grootste naam op de poster en ook te merken aan het publiek. Veel mensen voor gekomen en vanaf seconde één een grote pit die niet meer ophield waardoor de tent continu een stofwolk was. De sfeer was goed. Band had er zin in. Aantal best lekkere nummers. Prima van genoten. Prima punkrock optreden!
  • Militarie Gun (3). Las al wat reacties in het Werchter topic maar wat een belachelijke slechte zanger zeg! En dan staat die ook nog eens vooraan in de geluidsmix zodat ze er zeker van zijn dat je geen valse noot mist. Nee dit was echt niet goed. Band straalde ook helemaal niks uit al probeerde de zanger er nog wat van te maken. Paar puntjes omdat sommgie muzikale stukken wel aardig waren maar snap niet hoe hier de term post-hardcore op geplakt kan worden. Wil deze band stappen maken dan moeten ze heel snel de zanger eruit flikkeren. Wij hadden het, net als veel andere, na 15 minuten gezien en op naar huis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.497
1.672
Afgelopen weekend naar Londen afgereisd voor Pulp in Finsbury Park. In 2011 was Pulp in Hyde Park mijn eerste concert buiten Nederland, en met het gebrek aan data op het vasteland was dit een goed excuus om Londen nog eens te bezoeken. Ik was nog niet eerder in Finsbury Park geweest, een park in het oosten van Londen nabij het Arsenal stadion in een woonwijk. Qua capaciteit (45k) is het een slag kleiner dan Hyde Park en voelt ook een stuk intiemer. Van de voorprogramma's was vooral Wet Leg erg leuk. Volgens mij speelde ze dezelfde set als in het voorprogramma van Harry Styles, maar ze hadden er duidelijk extra veel zin in om in hun eigen woonplaats te spelen. Om 20:45 kwam de band op en het was vanaf de eerste noot helder wat voor een meerwaarde het is om zo'n band in Engeland te zien. Waar Blur in Amsterdam alleen de eerste rijen meekreeg, at hier het hele veld uit Jarvis zijn hand. De show was een heerlijk nostalgische trip met een setlist gecentreerd rondom Different Class. Het zou in Nederland perfect kunnen werken in een Paradiso, maar vrees dat ze daar niet voor te porren zijn. De main stage op BKS zal te groot zijn.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.278
4.564
Afgelopen weekend naar Londen afgereisd voor Pulp in Finsbury Park. In 2011 was Pulp in Hyde Park mijn eerste concert buiten Nederland, en met het gebrek aan data op het vasteland was dit een goed excuus om Londen nog eens te bezoeken. Ik was nog niet eerder in Finsbury Park geweest, een park in het oosten van Londen nabij het Arsenal stadion in een woonwijk. Qua capaciteit (45k) is het een slag kleiner dan Hyde Park en voelt ook een stuk intiemer. Van de voorprogramma's was vooral Wet Leg erg leuk. Volgens mij speelde ze dezelfde set als in het voorprogramma van Harry Styles, maar ze hadden er duidelijk extra veel zin in om in hun eigen woonplaats te spelen. Om 20:45 kwam de band op en het was vanaf de eerste noot helder wat voor een meerwaarde het is om zo'n band in Engeland te zien. Waar Blur in Amsterdam alleen de eerste rijen meekreeg, at hier het hele veld uit Jarvis zijn hand. De show was een heerlijk nostalgische trip met een setlist gecentreerd rondom Different Class. Het zou in Nederland perfect kunnen werken in een Paradiso, maar vrees dat ze daar niet voor te porren zijn. De main stage op BKS zal te groot zijn.
Kan niet ontkennen hier wel een tikkeltje jaloers op te zijn.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
231
197
Vervolgens was CSR (VIDEO) aan de beurt, een nieuwe girlgroup die zich als een van de enigen nog waagt aan pure bubblegum pop zoals je dat in 2015 wel vaker terugvond in kpop. Was niets live aan maar ik heb zo’n zwak voor deze muziek dat ik ongegeneerd keihard ben gegaan. Sterke dans en goede publieksinteractie hadden ze ook.
De fakkeldragers van de Christian Horse Girl Music movement 🙏
 
  • Haha
Waarderingen: Thisso

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.448
5.209
Blij dat ik niet geweest ben naar Lana Del Rey. Ik krijg echt de kriebels van alles rond dit concert heen. Week van te voren, heel dat Naaz gebeuren, muziek recencenten die even online moeten laten weten hoeveel ze hebben staan huilen bij dit concert. Ik lees dat ze haar haar liet doen op het podium. Het voelt voor mij allemaal best opgeblazen aan als ik dat allemaal zo lees. Terwijk ik het muzikaal best wel kan pruimen.

Nu ben ik zelf naar Danny Vera + Chris Isaak geweest (dus daar kan je me gewoon op terugpakken en terecht). Anyway, Danny Vera speelde een akoestische set zonder band. En gaf aan dat hij zelf graag als liefhebber voor Isaak zou willen spelen, en dat niet via social media al half toegeëigend. Vind het wel een sympathieke man, maar de meeste nummers doen me helaas erg weinig. Uiteraard sloot hij af met Rollercoaster. Chris Isaak dan. Precies wat je een beetje van te voren kan verwachten. Echt het typische Amerikaanse entertainer gehalte had het wel, maar nooit “te” en het bleef we redelijk sympathiek. De band was prima en de zang ook. De hits kwamen voorbij en hier en daar een Roy Orbison cover. Ook vroeg hij Danny Vera op het podium om samen een nummer te spelen. En je zag gewoon dat ze het beide erg leuk vonden.

Leuk avondje maar ook niet heel bijzonder.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Blij dat ik niet geweest ben naar Lana Del Rey. Ik krijg echt de kriebels van alles rond dit concert heen. Week van te voren, heel dat Naaz gebeuren, muziek recencenten die even online moeten laten weten hoeveel ze hebben staan huilen bij dit concert. Ik lees dat ze haar haar liet doen op het podium. Het voelt voor mij allemaal best opgeblazen aan als ik dat allemaal zo lees. Terwijk ik het muzikaal best wel kan pruimen.

Nu ben ik zelf naar Danny Vera + Chris Isaak geweest (dus daar kan je me gewoon op terugpakken en terecht). Anyway, Danny Vera speelde een akoestische set zonder band. En gaf aan dat hij zelf graag als liefhebber voor Isaak zou willen spelen, en dat niet via social media al half toegeëigend. Vind het wel een sympathieke man, maar de meeste nummers doen me helaas erg weinig. Uiteraard sloot hij af met Rollercoaster. Chris Isaak dan. Precies wat je een beetje van te voren kan verwachten. Echt het typische Amerikaanse entertainer gehalte had het wel, maar nooit “te” en het bleef we redelijk sympathiek. De band was prima en de zang ook. De hits kwamen voorbij en hier en daar een Roy Orbison cover. Ook vroeg hij Danny Vera op het podium om samen een nummer te spelen. En je zag gewoon dat ze het beide erg leuk vonden.

Leuk avondje maar ook niet heel bijzonder.
Misschien mis ik nu iets, dus daar word ik in dat geval graag op gewezen. Maar drijft ze nu de spot met haar laatkomactie op Glastonbury? Dat is dan echt pure minachting naar al je fans die daar op je hebben gewacht en een halve set hebben gekregen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
226
307
Nu ben ik zelf naar Danny Vera + Chris Isaak geweest (dus daar kan je me gewoon op terugpakken en terecht). Anyway, Danny Vera speelde een akoestische set zonder band. En gaf aan dat hij zelf graag als liefhebber voor Isaak zou willen spelen, en dat niet via social media al half toegeëigend. Vind het wel een sympathieke man, maar de meeste nummers doen me helaas erg weinig. Uiteraard sloot hij af met Rollercoaster. Chris Isaak dan. Precies wat je een beetje van te voren kan verwachten. Echt het typische Amerikaanse entertainer gehalte had het wel, maar nooit “te” en het bleef we redelijk sympathiek. De band was prima en de zang ook. De hits kwamen voorbij en hier en daar een Roy Orbison cover. Ook vroeg hij Danny Vera op het podium om samen een nummer te spelen. En je zag gewoon dat ze het beide erg leuk vonden.

Leuk avondje maar ook niet heel bijzonder.
Ook geweest en je vat het eigenlijk heel goed samen!
Ging mij er vooral om wicked game eens live te horen door hen.
Had graag ook Solitary man gehoord maar die zat er helaas niet bij.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.182
2.429
Blij dat ik niet geweest ben naar Lana Del Rey. Ik krijg echt de kriebels van alles rond dit concert heen. Week van te voren, heel dat Naaz gebeuren, muziek recencenten die even online moeten laten weten hoeveel ze hebben staan huilen bij dit concert. Ik lees dat ze haar haar liet doen op het podium. Het voelt voor mij allemaal best opgeblazen aan als ik dat allemaal zo lees. Terwijk ik het muzikaal best wel kan pruimen.

Nu ben ik zelf naar Danny Vera + Chris Isaak geweest (dus daar kan je me gewoon op terugpakken en terecht). Anyway, Danny Vera speelde een akoestische set zonder band. En gaf aan dat hij zelf graag als liefhebber voor Isaak zou willen spelen, en dat niet via social media al half toegeëigend. Vind het wel een sympathieke man, maar de meeste nummers doen me helaas erg weinig. Uiteraard sloot hij af met Rollercoaster. Chris Isaak dan. Precies wat je een beetje van te voren kan verwachten. Echt het typische Amerikaanse entertainer gehalte had het wel, maar nooit “te” en het bleef we redelijk sympathiek. De band was prima en de zang ook. De hits kwamen voorbij en hier en daar een Roy Orbison cover. Ook vroeg hij Danny Vera op het podium om samen een nummer te spelen. En je zag gewoon dat ze het beide erg leuk vonden.

Leuk avondje maar ook niet heel bijzonder.
Helaas hier ben ik het niet mee eens mijn verslag volgt zo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken