Nee, dit is gewoon een vast onderdeel van de show. Het tweede nummer zingt ze aan een kaptafel, terwijl iemand met haar haar bezig is. Ging op Glastonbury net zo.Misschien mis ik nu iets, dus daar word ik in dat geval graag op gewezen. Maar drijft ze nu de spot met haar laatkomactie op Glastonbury? Dat is dan echt pure minachting naar al je fans die daar op je hebben gewacht en een halve set hebben gekregen.
Ik was er wel. Waar ik bij de Glastonbury stream positief verrast was (los van alle diva ellende) door haar zang en de gelikte productie, vond ik het vanavond erg tegenvallen. De a cappella stukjes waren top, maar verder was ik meer onder de indruk van de achtergrondzangeressen dan van haarzelf. In sommige nummers moest je echt goed je best doen om nog wat van haar stem boven de backingtrack uit te horen komen. Daar staat tegenover dat de wederhelft hier al sinds de vorige gecancelde Ziggo show naar uit keek, en een fantastische avond heeft gehad, dus dan zijn andere argumenten niet belangrijk meer.
Wat een jong publiek heeft ze trouwens gekregen. Dat was wel even een generatieshock. Maar los van dat oneindige opnemen en het meisje voor me dat letterlijk bij ieder nummer een andere vriendin videobelde heb ik eigenlijk geen onvertogen woord over ze te zeggen. Iedereen lief, amper geloop en gepraat. Kunnen sommige ervaren concertgangers nog iets van leren.