Pinkpop 2023

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.226
4.493
Ik ben nog steeds van mening dat je niet aan de hand van beelden moet gaan beoordelen of iets goed of slecht is.

Ongetwijfeld zijn dat soort beelden er van veel bands, terwijl het ter plekke gewoon een knaller van een avond kan worden als je helemaal in festival-dromenland bent. Vrienden om je heen, biertje in de hand en het is al gauw de moeite waard.
Bij Axl zijn die beelden (en bijbehorende verhalen van live toeschouwers) wel heel eenvoudig en veelvuldig te vinden.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.636
7.371
Bij Axl zijn die beelden (en bijbehorende verhalen van live toeschouwers) wel heel eenvoudig en veelvuldig te vinden.

Klopt, maar daar zijn ook genoeg beelden van die inmiddels jaren oud zijn. Ik kan me herinneren dat er ergens op het forum ook beelden van Vince Neil van Motley Crue voorbij kwamen, dat het super slecht was tijdens de 2022 Stadium Tour in de VS. Bleken dat gewoon beelden te zijn uit de Final Tour van 2015.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.391
6.644
Absoluut wel. Maar mijn festivalervaringen zijn bovenal een vriendending. En hoewel we redelijk rock-minded zijn, is GMM voor sommigen toch teveel van het goede. We zijn ook wel redelijk conservatief. Ontdekken van bandjes is leuk, maar we willen toch ook vooral knallen met een flinke headliner aan het eind van de dag. Daarom passen de majors als Pinkpop en Werchter toch het beste bij ons...

Even uit nieuwsgierigheid: ben jij toevallig Moderator Jamel op devoetbalkantine?
Helder! En snap ik ook hoor. Ik zou me, ondanks mijn metalvoorkeur, ook uitstekend vermaken tijdens een weekendje Pinkpop of Werchter.

Dat ben ik inderdaad! Met wie heb ik het genoegen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
Maar we weten allemaal; hoe harder Dennis roept om een band, hoe kleiner de kans is dat die komt ;)
seth meyers no GIF by Late Night with Seth Meyers
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.164
2.412
Was Guns and Roses nu genoemd bij de hint “ de naam is nog niet over de tongen gegaan” . We weten dat de betreffende persoon een insider is of in ieder geval met goede informatie komt. Als dat wel zo was kunnen we ze toch afstrepen? Als dit niet zo was maakt het de kans groot dat ze op Pinkpop staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
Was Guns and Roses nu genoemd bij de hint “ de naam is nog niet over de tongen gegaan” . We weten dat de betreffende persoon een insider is of in ieder geval met goede informatie komt. Als dat wel zo was kunnen we ze toch afstrepen? Als dit niet zo was maakt het de kans groot dat ze op Pinkpop staan.
of gewoon negeren
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Helder! En snap ik ook hoor. Ik zou me, ondanks mijn metalvoorkeur, ook uitstekend vermaken tijdens een weekendje Pinkpop of Werchter.

Dat ben ik inderdaad! Met wie heb ik het genoegen?

Met delmaestro. Maar hier op het Pinkpopforum van Festileaks ben ik wel een stukje actiever... :LOL:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik ben het met Dennis eens dat Disturbed perfect past bij Pinkpop en dat inderdaad die ene cover een gegarandeerd succes is bij het Pinkpop publiek.

Aan de andere kant ben ik zelf van mening dat die cover toch wel het toppunt van wanstaltigheid is ;)
Dan heb jij dat misbruik van Depeche Mode nog niet gehoord
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
#geruchten

maandag avond mogelijk kanshebbers Pinkpop voor Download UK :
o.a. Bring Me The Horizon, Within Temptation, Architects, Disturbed, Evanescence, Simple Plan

? :unsure:

( fyi, dus geen Gn'R... )
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
Betekent dit Guns and Roses uitgesloten?
Voor Download UK, indien de leak voor Download legitieme is.
Wat wel weer het gerucht voor Glasto recht praat.
Wat ook zou kunnen duiden op Metallica voor Graspop en geen GnR op Graspop, wat weer ruimte laat voor GnR op Pinkpop... Indien de geruchten kloppen en optellen?

volg je hem nog
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Bassie78

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.478
6.148
Voor Glastonbury is er steeds een ander gerucht. Nu is het weer Rihanna, vorige week was het Eminem. Ik zou daar vooralsnog niet al teveel conclusies aan verbinden.

Enige wat dus concreet echt een beetje afwachten is is of ze die shows in de UK inhalen en zo ja wanneer.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Nikfestilover

Gebruikers die dit onderwerp bekijken