Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.164
2.412
Ik ben voor elektronische bandjes waar je bedrag op staat. Dit jaar op SZiget gehad. Ideaal, gaat lekker snel en je hoeft niet in de rij te staan voor de muntjes. Gewoon via je telefoon geld op je bandje zetten. Dus ja….

En geld wat over is krijg je fijn terug gestort. Bij muntjes ben je vaak het geld kwijt.

Gekeken naar het milieu dilemma en wat praktisch is voor een festival denk ik dat we daar straks ook heen gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en Bassie78

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.164
2.412
Het gaat me meer om het voorschieten wat ik onhandig vindt, de een drinkt meer dan de ander. En met munten/bonnen heb je meer en beter inzicht in je uitgaven. Je weet zo hoeveel je er nog hebt.

Ook is ‘t naar mijn idee echt sneller bij de bar. Munten/bonnen is minder handelingen. En bij een evt pin/chip of internet storing is ‘t lastig bestellen/afrekenen. De moderne tijd is niet altijd alles
Meerdere events bezocht met pin/chip. Nog nooit een storing gehad of ik heb geluk gehad.

Wel vaker gehad dat ik net te weinig muntjes had / de rij te lang was bij de munt automaat of ik muntjes verloren was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
Paramore nog een optie met die data...
tm 14 juni in VS, da's erg krap aan
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Hoe is munten verzamelen (of voorschieten) eenvoudiger dan je pasje tegen een apparaatje te houden?
Dan heb je geen afzuipers. Daarom niet per se in de directe vriendengroep maar je komt met een groep altijd nog wel andere mensen tegen en dan is munten verzamelen gewoon de makkelijkste oplossing. Ook binnen de groep zelf zijn er mensen die meer/minder drinken of duurdere dingen.
Ik zie in zo'n elektronisch systeem ook niet meteen dé vooruitgang op de grote festivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.602
De laatste headliner kan ook na de start verkoop komen?
Ja dat kan altijd, maar denk dat Pinkpop het in dat opzicht wel beter zal doen dan RW... Vorig jaar was in ieder geval zowat het bovenste gedeelte van de lineup bekend.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.717
1.882
De laatste headliner kan ook na de start verkoop komen?
Denk het niet. Vorig jaar kwamen ze in de laatste week voor de verkoop nog met wat namen als ik me niet vergis.
Daar zat toen ook de laatste headliner bij. Dus ik verwacht nu uiterlijk rond de 23e nog wat namen inclusief de laatste headliner.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.305
Ja dat kan altijd, maar denk dat Pinkpop het in dat opzicht wel beter zal doen dan RW... Vorig jaar was in ieder geval zowat het bovenste gedeelte van de lineup bekend.
Of dat beter is, kun je over twisten. Wat mij betreft gaat na het festival meteen de verkoop in van de volgende editie, zonder dat er een naam bekend is.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.602
Of dat beter is, kun je over twisten. Wat mij betreft gaat na het festival meteen de verkoop in van de volgende editie, zonder dat er een naam bekend is.
Goed voor jou en dat handjevol mensen die blind kaarten kopen maar over het algemeen is het altijd prettiger wanneer je weet waarvoor je je tickets koopt. 😅
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.305
Goed voor jou en dat handjevol mensen die blind kaarten kopen maar over het algemeen is het altijd prettiger wanneer je weet waarvoor je je tickets koopt. 😅
Ik denk dat bij veel langer lopende festivals (Pinkpop, Werchter etc), dat handjevol best een grote groep is.
In het geval van Werchter maakt het in ieder geval niet zoveel uit, want als het grootste deel van het programma bekend is, kun je altijd nog een ticket kopen. Dus dan helpt het om een gestage ticketverkoop te hebben ipv vastlopende systemen.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
3FM deelt vandaag deze foto op de socials zal dit betekenen dat er de komende dagen meer nieuws te verwachten is
 

Bijlagen

  • DD804BB1-197D-4EBF-B250-F49C71A952E4.jpeg
    DD804BB1-197D-4EBF-B250-F49C71A952E4.jpeg
    143,2 KB · Weergaven: 16
  • Leuk
Waarderingen: Kolumnus

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.164
2.412
3FM deelt vandaag deze foto op de socials zal dit betekenen dat er de komende dagen meer nieuws te verwachten is
Dit hoeft niet perse een teken te zijn.

Qua namen hangt het samen met het moment dat Pinkpop het wilt aankondigen.

Voor mijn gevoel is het altijd zo hoe minder andere aankondigen door MOJO die dag hoe meer kans dat Pinkpop namen aankondigt.

Qua tijd is het meestal in de ochtend.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
Vind zelf overigens wel een teken, dat de site van Pinkpop vorige week is aangevuld met een "tickets" pagina.
Ik neem aan dat de prijzen bekend worden met het nieuwsbericht van de laatste headliner, zou imo deze week kunnen gebeuren...
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Vind zelf overigens wel een teken, dat de site van Pinkpop vorige week is aangevuld met een "tickets" pagina.
Ik neem aan dat de prijzen bekend worden met het nieuwsbericht van de laatste headliner, zou imo deze week kunnen gebeuren...
Zou eerder verwachten dat ze eerste wat dagnamen bekend maken en bekend maken wanneer de voorverkoop is en net voor de verkoop de headliner
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken