Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.176
2.425
Voor Download UK, indien de leak voor Download legitieme is.
Wat wel weer het gerucht voor Glasto recht praat.
Wat ook zou kunnen duiden op Metallica voor Graspop en geen GnR op Graspop, wat weer ruimte laat voor GnR op Pinkpop... Indien de geruchten kloppen en optellen?

volg je hem nog
Nu snap ik hem thanks! Anyway…te lang geduurd! Kom maar met die derde headliner Pinkpop.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.176
2.425
An insider said: “Rihanna has been approached about Glastonbury and next year’s festival would be just the right timing for her. She is a huge name for Worthy Farm and would be the perfect addition to the line-up.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Allemaal geruchten natuurlijk he. Komt oorspronkelijk van The Sun en die moet je sowieso niet te serieus nemen haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.968
1.757
Jammer dat stage 4 nu open is. Zou super tot zijn recht komen in een kleine tent. Ben bang dat de huidige tent te groot is.
Vind stage 4 ook open een mooie, ietwat intieme locatie hoor. Maar passen ze sowieso niet beter in de tent dan op stage 4?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Vind stage 4 ook open een mooie, ietwat intieme locatie hoor. Maar passen ze sowieso niet beter in de tent dan op stage 4?
Ik verwacht dan eerlijk gezegd een tent die maar voor max 50% gevuld is. Dat komt de sfeer dan niet ten goede. De 'oude' stage 4 tent zou denk ik perfect geweest zijn. Of zoiets als de oud Five op BKS.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
515
295
First Aid Kit tussen 15/5 - 24/5 en 12/7 - 24/7 in de USA. Kan niet missen dat die in juni de Europese festivals gaan aandoen! Ik schrijf alvast met potlood op voor Pinkpop ✏️
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

elo

Headliner
3 dec 2013
5.046
3.739
Son Mieux terug voor een mainstage plekje zie ik ook wel gebeuren trouwens als we het over NLse inbreng hebben. Daarnaast Goldband, S10, Bente, Personal Trainer, Moss, Flemming en Snelle nog ofzo. Lijkt me een realistisch rijtje voor Pinkpop begrippen. Al zou ik het erg tof vinden als ze Wende een plek zouden gunnen.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
484
194
Zwarte Cross van 132,50 naar 170😨
Pinkpop van 230 naar 270 zie ik helaas toch wel gebeuren!
Pinkpop was al €245 afgelopen jaar.
Al zie ik het liever dat de enteee omhoog gaat dan de consumptiebonnen.
Bij de entree doet he 1x pijn en als je bonnen gaat halen vaker 😜
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
406
306
Pinkpop was al €245 afgelopen jaar.
Al zie ik het liever dat de enteee omhoog gaat dan de consumptiebonnen.
Bij de entree doet he 1x pijn en als je bonnen gaat halen vaker 😜
Dat zeker, hoop dat bonnen niet te (te veel) worden verhoogd. Ook ben ik geen voorstander van afschaffen bonnen en met pasje of chip in bandje te betalen. Bonnen is veel makkelijker om drinken voor meerdere te halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
406
306
Hoe is munten verzamelen (of voorschieten) eenvoudiger dan je pasje tegen een apparaatje te houden?
Het gaat me meer om het voorschieten wat ik onhandig vindt, de een drinkt meer dan de ander. En met munten/bonnen heb je meer en beter inzicht in je uitgaven. Je weet zo hoeveel je er nog hebt.

Ook is ‘t naar mijn idee echt sneller bij de bar. Munten/bonnen is minder handelingen. En bij een evt pin/chip of internet storing is ‘t lastig bestellen/afrekenen. De moderne tijd is niet altijd alles
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.258
4.534
Het gaat me meer om het voorschieten wat ik onhandig vindt, de een drinkt meer dan de ander. En met munten/bonnen heb je meer en beter inzicht in je uitgaven. Je weet zo hoeveel je er nog hebt.

Ook is ‘t naar mijn idee echt sneller bij de bar. Munten/bonnen is minder handelingen. En bij een evt pin/chip of internet storing is ‘t lastig bestellen/afrekenen. De moderne tijd is niet altijd alles
Eenvoudige oplossing, degene die het meeste drinkt bepaalt het drinktempo ;).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken