Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Ik stem voor;

-Volgorde van deelnemers bekend maken

-De volgorde van de random letters bekend maken

Dan weet je al een beetje waar je aan toe bent. Halverwege kan nog een keer eventueel.

Maar vind alles leuk, ga nu de pub weer in :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.210
3.033
De volgorde van de letters maakt mij op zich niet veel uit, het belangrijkste vind ik dat we op voorhand weten wanneer welke letter komt (om te plannen wanneer we voor headliners willen gaan). Ik denk dat Yannick dan ook gewoon bedoelde om het alfabet door elkaar te gooien, omdat er anders vooral headliners met A, B, C, D gekozen zullen worden.

Edit: wat Hollandia ook zegt dus. Random volgorde van deelnemers, random volgorde van alfabet maar wel alles op voorhand bekend gemaakt. Zo weet je meteen bij welke letters je vroeg of laat aan de beurt bent.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Ik zou dan ook voor optie 4 gaan, dan heeft iedereen de kans gehad om in ieder geval een beetje het raamwerk te bepalen en dan kan daarna nog even alles op z'n kop.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.655
11.468
Random volgorde van deelnemers, random volgorde van alfabet maar wel alles op voorhand bekend gemaakt. Zo weet je meteen bij welke letters je vroeg of laat aan de beurt bent.
Dit, ja. Dan heeft iedereen (waarschijnlijk) een kans om een keer als eerste aan de beurt te zijn.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.550
Zoals ik het lees is nu de meerderheid voor het alfabet random door elkaar heen en de hele reeks bekend maken. Ik sluit me hierbij aan.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.778
7.612
Dit, ja. Dan heeft iedereen (waarschijnlijk) een kans om een keer als eerste aan de beurt te zijn.

Ja, random zoals altijd is gedaan en dan het systeem wat Brian al had bedacht neem ik aan. Dat degene die een eerste keuze heeft, de ronde erop achteraan aansluit. Niet ook elke ronde volledig willekeurig?

Verder sluit ik me erbij aan.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.610
4.589
Nog eens een samenvatting? Hier is ie:
Eerst deelnemers randomiseren
Daarna alfabet random (nog niet duidelijk of we alfabet 2×randomiseren (mijn voorkeur), of 1 keer met elke letter direct 2× er in)
Ronde 1 de eerste, die keuze mocht maken, sluit in ronde 2 als laatste aan enz.
Overleden/gestopte artiesten toegestaan
Geen voorzetsels en we gebruiken de voornaam (?)
Ben ik nog mee?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.550
@Brian start de klok, ik wil beginnen! :LOL:
Ik ben bezig met mijn eigen voorbereiding en ik vind het nu al moeilijk. Vooral welke act op welke positie kan :S

Zal ik anders morgenmiddag alles bekend maken en dat we vanaf zaterdag mogen beginnen. De tijd begint dan gewoon te lopen vanaf maandag 6:00.

We houden dit aan:
Nog eens een samenvatting? Hier is ie:
Eerst deelnemers randomiseren
Daarna alfabet random (nog niet duidelijk of we alfabet 2×randomiseren (mijn voorkeur), of 1 keer met elke letter direct 2× er in)
Ronde 1 de eerste, die keuze mocht maken, sluit in ronde 2 als laatste aan enz.
Overleden/gestopte artiesten toegestaan
Geen voorzetsels en we gebruiken de voornaam
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.225
10.652
Haha nog eerder. Moet wel ff tijd hebben voor een fatsoenlijk overzicht voor mezelf. Dit is echt een lastige. En als er een artiest door iemand anders gekozen wordt kan je ook niet simpel je volgende optie voor die spot naar voreb schuiven, moet je ook nog gaan kijken naar het alfabet en daarmee schuiven. Dit wordt heerlijk!

Zondagochtend beginnen dan? Heeft iedereen iig nog 1 weekend dag om de boel klaar te zetten.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.550
Haha nog eerder. Moet wel ff tijd hebben voor een fatsoenlijk overzicht voor mezelf. Dit is echt een lastige. En als er een artiest door iemand anders gekozen wordt kan je ook niet simpel je volgende optie voor die spot naar voreb schuiven, moet je ook nog gaan kijken naar het alfabet en daarmee schuiven. Dit wordt heerlijk!

Zondagochtend beginnen dan? Heeft iedereen iig nog 1 weekend dag om de boel klaar te zetten.
De harde begindatum blijft maandagochtend 6:00. Ervoor zal er vast wel iemand zeggen dat je moet opschieten (@Yannick :p) maar daar hoef je niks op uit te doen.

ik ben zelf qua voorbereiden ook nog maar bij de C
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.778
7.612
Haha nog eerder. Moet wel ff tijd hebben voor een fatsoenlijk overzicht voor mezelf. Dit is echt een lastige. En als er een artiest door iemand anders gekozen wordt kan je ook niet simpel je volgende optie voor die spot naar voreb schuiven, moet je ook nog gaan kijken naar het alfabet en daarmee schuiven. Dit wordt heerlijk!

Zondagochtend beginnen dan? Heeft iedereen iig nog 1 weekend dag om de boel klaar te zetten.

En de positie van veel namen wordt ook leuk om in te moeten schatten, heb ook al het een en ander uitgestippeld, maar of het allemaal goed geplaatst is, geen idee :LOL:

Verder goed idee, morgen alles bekend, zaterdag begin zonder tijdslimiet en maandag vanaf 6:00 start de tijd en de officiële start!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.655
11.468
Ik denk eigenlijk dat ik precies hetzelfde ga doen... Ik heb de komende tijd, als het goed is, een stuk minder tijd, waardoor ik niet weet of ik het nog red om hier aan mee te doen. Gelukkig kan het ook zonder mij :) Succes!

Edit: Verdomme @Joslittel , da's -1 voor mijn score...
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: Rikkie en Joslittel

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Jammer guys, hopelijk geen vervelende omstandigheden. En voel jullie uiteraard vrij te delen in gevloek en frustratie ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.550
Jammer. Hopelijk niks ernstigs idd en ik zit jullie graag reageren hier
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.655
11.468
Geen zorgen. Gek genoeg heeft het met m'n opleiding te maken, waar ik het simpelweg druk mee heb. En dan zeggen ze dat studenten niks doen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Haha nog eerder. Moet wel ff tijd hebben voor een fatsoenlijk overzicht voor mezelf. Dit is echt een lastige. En als er een artiest door iemand anders gekozen wordt kan je ook niet simpel je volgende optie voor die spot naar voreb schuiven, moet je ook nog gaan kijken naar het alfabet en daarmee schuiven. Dit wordt heerlijk!

Zondagochtend beginnen dan? Heeft iedereen iig nog 1 weekend dag om de boel klaar te zetten.
Voorbereiden vind ik wel echt heel lastig. Als ik een headliner heb met A maar die wordt ingepikt voor ik aan de beurt ben, betekent dat ook weer dat een andere letter geschoven moet worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken