Aaran wrote:
RubenFrusciante wrote:
Wisten het al langer, maar doet toch pijn dat Pearl Jam officieel afzegt en RW spoedig zal annuleren.
Ik hoop dat de meeste namen gewoon blijven, maar mijn droomline-up voor 2021 ziet er dan zo uit:
Pearl Jam – Editors – Pixies
Tame Impala – The Strokes – Liam Gallagher
Kendrick Lamar – Dua Lipa – Anderson Paak
Rage Against The Machine – Faith No More – Placebo
Helaas geen plek voor RHCP, die zou ik toch zo graag zien met Frusciante erbij. RATM is meteen dé naam van de editie voor mij. Eindigen met Killing in the name, mooier kan niet. Verwacht Pearl Jam en The Strokes sowieso volgend jaar opnieuw als headliner, van Kendrick hoop ik het, maar ben ik minder zeker van. The Strokes willen ze al zo lang, daar regelen ze vast wel wat mee. SOAD zou ik ook prima vinden, maar RATM.. dat is toch een ander level.
Ik vind het persoonlijk een pracht line up als ze dat voor mekaar kunnen boksen. Als ik toch iets zou mogen veranderen zou ik toch liever iets anders dan de Pixies zien en misschien iets anders voor FNM omdat ik daar maar een paar nummers leuk van vind.
Ik hoef zelf Pixies, en Dua Lipa, ook niet per sé te zien. Hopen dat BEck blijft en ze die tijdens Pixies programmeren. Faith No More moet wel blijven, die schijnen live geweldig te zijn.
Heb de line-up niet totaal omgegooid omdat ik hoop/verwacht dat de affiches van festivals veel hetzelfde zullen blijven. Dus heb twee grote acts per dag hetzelfde gelaten, en de rest ingevuld met eigen wensen. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Verwachten jullie dat de line-ups zoals ze nu waren heel veel zullen veranderen als het in 2021 gewoon doorgaat?