Werchter Boutique

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Ik denk dat het Coldplay, Foo Fighters of RHCP was. Die vertoonden vorig jaar allemaal tekenen van nieuwe albums/tours en hebben het allemaal laten afweten op een enkele show na.
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Nee. Prince tourt alleen in zalen van een paar honderd tot twee duizend. Glastonbury hoopt elk jaar dat hij een uitzondering voor ze maakt.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Nee. Prince tourt alleen in zalen van een paar honderd tot twee duizend. Glastonbury hoopt elk jaar dat hij een uitzondering voor ze maakt.

Prince heeft al eens op Werchter Boutique gestaan hoor. Niet dat die wei toen vol stond...

Maar ik geloof wel wat je eerder zei, dat het Coldplay/FF was. Beide nieuw materiaal tegen de zomer, in staat om 60.000 tickets verkocht te krijgen en iedereen verwachtte dat ze een Europese tour zouden doen in juni/juli.
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Ah, dat wist ik niet. De tour van 2013/2014 is echter wel écht alleen in kleine zalen. Ik geloof dat 'ie Paradiso heeft aangedaan.
Snap ik ook wel, ik zie hem liever in Paradiso, dan op het Goffertpark oid.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Nieuw verhaal: verschillende bronnen wijzen naar Werchter Boutique als een van de 40 verjaardagshows van AC/DC.

Echter zou de band beslist hebben om er mee te stoppen, aangezien Malcolm Young blijkbaar ernstig ziek is...
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Was die tour niet voor 2015? Ik dacht toch dat ik gelezen had dat die pas voor volgend jaar was (ergens periode februari, toen er werd gesproken van een verjaardagstournee))
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Dit jaar is het in ieder geval de 40ste verjaardag, dus het houdt steek. Op het forum van Graspop riep een betrouwbaar iemand enkele weken geleden dat er voor Belgische hardrock/metal-liefhebbers nog iets enorm groots te wachten stond naast Graspop en Rock Werchter, maar dat de act nog niet 100% binnen was. Enkele weken later het bericht dat Boutique niet rond geraakt is met de beoogde headliner...

Er zou volgens sommige bronnen morgen een persconferentie zijn om het einde van de band aan te kondigen trouwens.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Omdat ze niet zo'n grote/dure act daar nodig hebben lijkt mij. Losse show = meer centen.

 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Hmm ik zie Paul McCartney dan eerder op de Werchter-vrijdag staan & Coldplay boutique.

Dan gaan we er dus al vanuit dat ze allebei rond die tijd in Europa zijn? Denk dat we nog maar moeten afwachten of 1 van die 2 er staan want het zijn tot nu toe alleen nog maar geruchten.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
En het is daarom nog niet gezegd dat ze in Werchter (of zelfs Belgie, zie The Who) passeren. Ik zie iets als McCartney Sportpaleis en Coldplay Boutique ook wel gebeuren. Interessanter voor Live Nation ook.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hmm ik zie Paul McCartney dan eerder op de Werchter-vrijdag staan & Coldplay boutique.

Dat gaat niet gebeuren, ze hebben acts van die grote waarschijnlijk niet meer nodig om uit te verkopen. Zoals hier eerder ook al genoemd werd, komen deze acts als ze komen voor een hoogstwaarschijnlijk losse show.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hmm ik zie Paul McCartney dan eerder op de Werchter-vrijdag staan & Coldplay boutique.

Dat gaat niet gebeuren, ze hebben acts van die grote waarschijnlijk niet meer nodig om uit te verkopen. Zoals hier eerder ook al genoemd werd, komen deze acts als ze komen voor een hoogstwaarschijnlijk losse show.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Ik was daarnet even mis en had over deze post heen gekeken maar wie zou Botique kunnen headlinen dit jaar.
Ik dacht eerst aan Madonna maar die staat al in het sportpaleis. Misschien dan toch Paul McCartney of Prince????
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
McCartney gaat het denk ik niet worden aangezien hij eind april begin mei een serie concerten geeft in Japan en zuid Korea. In juni staat hij dan vooralsnog alleen op het Amerikaanse firefly festival. Ik zie hem dan niet in juli nog eens op boutique staan. Dan heeft hij in minder dan drie maanden de hele wereld rond gereist. Het kan maar het lijkt me sterk...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Ik denk dat het dit jaar weer niet door gaat. Het blijft akelig stil en ik zou me ook geen headliner kunnen bedenken...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.305
Geen Boutique dit jaar. Het is nu officieel. Wel benieuwd met wie ze aan het praten waren.


WERCHTER BOUTIQUE
10 min. ·
Dear friends. Just to let you know that Werchter Boutique is not taking place in 2015. The headline act we were talking to decided not to go on tour this summer. A decision which was taken only a few days ago.

Stay tuned, keep following us for updates. We hope to see you all again next year!
Vertaling bekijken
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken