Stromae puur showtechnisch het meest indrukwekkende dat ik ooit al heb gezien. Bommetje hoor dit.
Laatst bewerkt:
Mss doordat het een uitverkocht dagevent is
Wat kost een dranknon?
10 minuutjes gewacht op eten om 18u30, voor de rest echt nergens iets van rijen gezien eigenlijk?Valt op dat de wachtrijen voor drank, eten en wc gewoon langer zijn dan ik ooit gezien heb op een Werchter event
€3,50. Helaas geen voorverkoop met korting voor de losse events.Wat kost een dranknon?
Schandalige regeling van het voorvak ja, die was al tijdens Y&Y toegegaan en pas weer open toen Stromae al begon. Morgen uitgebreider verslagje.Ook weer het typische gedoe dat ze het voorvak sluiten een kwartier voor de headliner terwijl het nauwelijks drie kwart vol staat...om dan na drie nummers de hekjes even te openen zodat heel de massa gaat drukken en duwen om er nog in te kunnen. Dat kon een stuk veiliger aangepakt worden.
Ik denk dat ik maar een festival/optreden ergens moet gaan zoeken van de maestro deze zomer. Zit misschien aan Cabaret Vert te denken. Iemand daar eens geweest?Stromae, wow gewoon. Bizarre show.
(En idd: eten en drinken, wow gewoon. Bizarre prijzen.)
8,75 voor een simpele bicky burger of 7 Euro voor een wafel met slagroom iemand?
Vriendin van me is er al eens geweest. Schijnt wel gezellig te zijn, Stromae zal ook wel goed werken daar op iets kleinere schaal en Franstalig publiek.Ik denk dat ik maar een festival/optreden ergens moet gaan zoeken van de maestro deze zomer. Zit misschien aan Cabaret Vert te denken. Iemand daar eens geweest?
Damon had er totaal geen zin in. Mans deed z'n uiterste best om de halve weide die nog was blijven plakken op te zwepen. Klap op de vuurpijl: De La Soul die Werchter verwelkomde met 'sleepy people', zegt genoeg. Dat ze een halfuur vroeger stopten, was ook geen verrassing. Komt allemaal omdat iedereen voor Stromae kwam. Doodjammer.Damon had er zin in en was inderdaad een beetje warrig. Het ging vooraan alleszins echt goed los, de headliners waren op de afspraak!
Volgens mij weten alle festivals niet meer hoe ze een goed festival organiseren. Ik heb nog geen enkel festival gehoord dat het goed heeft aangepakt.Damon had er totaal geen zin in. Mans deed z'n uiterste best om de halve weide die nog was blijven plakken op te zwepen. Klap op de vuurpijl: De La Soul die Werchter verwelkomde met 'sleepy people', zegt genoeg. Dat ze een halfuur vroeger stopten, was ook geen verrassing. Komt allemaal omdat iedereen voor Stromae kwam. Doodjammer.
En die drankprijzen en hun vip's mogen ze ook ergens steken. Walgelijk beeld: honderden mensen een halfuur aan de hekken van het voorvak laten wachten zodat éérst de vip's binnen mogen en nadien, toen Stromae al begonnen was het plebs. Dat er dan mensen bijna werden geplet, schrokken ze wat van. Laat mensen dan wat vroeger binnen? Gevaarlijk en ongehoord.
Damon had er totaal geen zin in. Mans deed z'n uiterste best om de halve weide die nog was blijven plakken op te zwepen. Klap op de vuurpijl: De La Soul die Werchter verwelkomde met 'sleepy people', zegt genoeg. Dat ze een halfuur vroeger stopten, was ook geen verrassing. Komt allemaal omdat iedereen voor Stromae kwam. Doodjammer.
En die drankprijzen en hun vip's mogen ze ook ergens steken. Walgelijk beeld: honderden mensen een halfuur aan de hekken van het voorvak laten wachten zodat éérst de vip's binnen mogen en nadien, toen Stromae al begonnen was het plebs. Dat er dan mensen bijna werden geplet, schrokken ze wat van. Laat mensen dan wat vroeger binnen? Gevaarlijk en ongehoord.
Dat vooral. Er is echt over een bepaalde grens van 'dat is nog te verantwoorden' gegaan. 3,5 voor zo'n bekertje, koekoek. Een euro per slokje flets bier. Van het padje af en bizar dat ze hiermee wegkomen.En die drankprijzen
Wat was de prijs op Pinkpop en Graspop ?Dat vooral. Er is echt over een bepaalde grens van 'dat is nog te verantwoorden' gegaan. 3,5 voor zo'n bekertje, koekoek. Een euro per slokje flets bier. Van het padje af en bizar dat ze hiermee wegkomen.
Logisch toch? Vrijwel niemand gaat zeggen: dan drink ik wel niks. Misschien wel iets minder, maar dan loopt de organisatie alsnog binnen. Vind de prijs van RW zelf al veel te hoog, maar die €3,50 absoluut.Dat vooral. Er is echt over een bepaalde grens van 'dat is nog te verantwoorden' gegaan. 3,5 voor zo'n bekertje, koekoek. Een euro per slokje flets bier. Van het padje af en bizar dat ze hiermee wegkomen.
Geen idee eigenlijk. Ook veel te duur, gok ik. Sowieso weer een lekker argument. "Ja maar daar en daar is het ook duur dus wij worden ook maar even duur". De NMBS logica achterna.Wat was de prijs op Pinkpop en Graspop ?