Werchter Boutique 2022 met Gorillaz & Stromae

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
De voorprogramma's die Florence meepakt op haar Amerikaanse tour zijn wel stuk voor stuk mooi hoor:

277555454_536204967865003_5168441604625706581_n.jpg
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Hey, vraagje:

Ik ga met vrienden vrijdag 17 juni naar live is live in Zeebrugge
19 juni gaan we naar Werchter boutique.

We moeten uit Nederland komen dus ons idee is om er een weekendje van te maken
Bijv. vrijdagavond laat in omgeving Leuven/Werchter ergens inchecken bij een huisje/airbnb, zaterdag dagje leuven, zondag werchter boutique.

Wat vraagjes:
Zijn er leenfietsen in de buurt te vinden?
Is het OV van leuven naar werchter een beetje te doen, voor en na het festival?
Andere logistieke tips en of aan te raden overnachtingsplekjes zijn ook altijd welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Hey, vraagje:

Ik ga met vrienden vrijdag 17 juni naar live is live in Zeebrugge
19 juni gaan we naar Werchter boutique.

We moeten uit Nederland komen dus ons idee is om er een weekendje van te maken
Bijv. vrijdagavond laat in omgeving Leuven/Werchter ergens inchecken bij een huisje/airbnb, zaterdag dagje leuven, zondag werchter boutique.

Wat vraagjes:
Zijn er leenfietsen in de buurt te vinden?
Is het OV van leuven naar werchter een beetje te doen, voor en na het festival?
Andere logistieke tips en of aan te raden overnachtingsplekjes zijn ook altijd welkom.
Bij de ´normale´ werchter zijn er shuttlebussen vanaf het station naar de wei.
Indien je met leenfietsen, die fietsen die op straat staan, bedoelt. Daar kiezen ze bewust om die niet te plaatsen, omdat anders de stad vol ligt met in de weg liggende fietsen.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
679
624
Hey, vraagje:

Ik ga met vrienden vrijdag 17 juni naar live is live in Zeebrugge
19 juni gaan we naar Werchter boutique.

We moeten uit Nederland komen dus ons idee is om er een weekendje van te maken
Bijv. vrijdagavond laat in omgeving Leuven/Werchter ergens inchecken bij een huisje/airbnb, zaterdag dagje leuven, zondag werchter boutique.

Wat vraagjes:
Zijn er leenfietsen in de buurt te vinden?
Is het OV van leuven naar werchter een beetje te doen, voor en na het festival?
Andere logistieke tips en of aan te raden overnachtingsplekjes zijn ook altijd welkom.
Het zal handiger zijn om te overnachten in de buurt van de kust. Op zaterdag heb je elk uur een rechtstreekse trein naar Leuven vanuit Oostende.

Zo kan je zaterdagavond feesten in Leuven (het is dan volop examenperiode, dus nergens druk: ‘T Girafke voor de shotjes en iets verder heb je een goed rock cafe).

Je hebt aan het station enkele goedkope hotelletjes en voldoende bussen naar het festivalterrein van Werchter.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Bij de ´normale´ werchter zijn er shuttlebussen vanaf het station naar de wei.
Indien je met leenfietsen, die fietsen die op straat staan, bedoelt. Daar kiezen ze bewust om die niet te plaatsen, omdat anders de stad vol ligt met in de weg liggende fietsen.

Op elk Werchter evenement heb ik al geweten dat er pendelbussen zijn.
RW, TW Classic, Boutique, losse concerten, … er zijn altijd bussen!
Als je op het Martelarenplein staat, voor het station, aan de linkerkant…
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Is de app een beetje interessant? Voor een eendags festival lijkt me het me zelf een beetje overbodig. Maar leuk dat ze het doen natuurlijk ?
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
288
383
Inderdaad. Het is niet meer dan een leuk extraatje voor een 1-dag festival. :D
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Kaartje op de website!

NWW zal dus open zijn, voor de rest weinig veranderingen op het terrein, zo te zien.
websitemap-wb22-62a8e46c9cfa2.jpg
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.151
2.914
Mensen die ervaring hebben met deze dagevents, wat schatten jullie het snelste in? 's Avonds van de parking geraken of op een pendelbus naar Leuven geraken en van daaruit verder rijden?

Overigens ook wel vreemd dat pendelbussen letterlijk €7,50 kosten voor die losse events, in tegenstelling tot RW.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Hopen op mooi weer, zie dat het in de middag wat zal regenen, hopelijk daarna zonnig en droog.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Wat een stilte hier. Ik moest even kijken of het echt vandaag is.
Wie er gaat, hebben jullie er zin in?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Mensen die ervaring hebben met deze dagevents, wat schatten jullie het snelste in? 's Avonds van de parking geraken of op een pendelbus naar Leuven geraken en van daaruit verder rijden?

Overigens ook wel vreemd dat pendelbussen letterlijk €7,50 kosten voor die losse events, in tegenstelling tot RW.
Pendelbussen voor losse events zijn al altijd betalend geweest, ook al had ik 4 euro in gedachten van de vorige keer…
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Wat een stilte hier. Ik moest even kijken of het echt vandaag is.
Wie er gaat, hebben jullie er zin in?

Veel zin. Openers Blackwave en Arsenal natuurlijk perfect voor dit event. Werkte gewoon prima. Nu tijd voor krrrrrrr onder een verrassend aanwezige zon. Ik zweet zowaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken