Vinyl verzamelaars

Vandaag in Den Haag drie nieuwe LPs voor de verzameling:

Panic! at the Disco - Pretty Odd
Queen - Innuendo
Toto - Toto IV

Mooie toevoegingen zo vlak voor de top2000 in onze bijbehorende subcategorie naast alle metal binnen de verzameling.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
De domste financiële beslissing van mijn leven genomen en om de hoek bij een vinylwinkel te gaan wonen. Gister het intrekken in mijn nieuwe huis gevierd met Yankee Hotel Foxtrot van Wilco en de meest recente van Blood Incanctation. Geese en Agriculture hadden ze niet, maar die gaan we gewoon bestellen uiteraard.

Volgende week zaterdag ga ik Clairo - sling ophalen. Heb een best goede deal kunnen maken met iemand.

De unreleased track 'Last Day' van Editors op de kop kunnen tikken. Hier zouden er maar een 1.000 van uitgebracht zijn op vinyl. Blij mee!

Afgelopen zaterdag dus Kay’s Odyssey. Inderdaad een flink grote winkel en dikke bonuspunten voor het hondje dat door de winkel heen waggelt.

Uiteindelijk huiswaarts gegaan met 5 platen voor de verzameling. Een mix van uitersten dit keer:
  • Rammstein - Mutter
  • Bob Seger - Against The Wind
  • Quiet Riot - Condition Critical
  • Camila Cabello - Romance
  • Survivor - When Seconds Count

Vooral blij met die van Quiet Riot, het laatste album van de vier die ik wilde hebben. Alleen ooit nog een betere kwaliteit vinden van QR III (zat dacht ik een kras op).

• Leuk
Waarderingen: JP5 en fred alweer..
Afgelopen zaterdag dus Kay’s Odyssey. Inderdaad een flink grote winkel en dikke bonuspunten voor het hondje dat door de winkel heen waggelt.

Uiteindelijk huiswaarts gegaan met 5 platen voor de verzameling. Een mix van uitersten dit keer:
  • Rammstein - Mutter
  • Bob Seger - Against The Wind
  • Quiet Riot - Condition Critical
  • Camila Cabello - Romance
  • Survivor - When Seconds Count

Vooral blij met die van Quiet Riot, het laatste album van de vier die ik wilde hebben. Alleen ooit nog een betere kwaliteit vinden van QR III (zat dacht ik een kras op).
Goed om te horen, plus het ritje door het platteland is altijd mooi ☺️

Vorige keer wel bijna op die hond gaan staan...

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread