Vinyl verzamelaars

Voor de liefhebbers: bij de komende Mega Platenbeurs in de Brabanthallen (15 en 16 november) is Anneke van Giersbergen aanwezig voor interview + enkele liedjes live met aansluitend meet en greet inclusief signeersessie.

Voor de liefhebbers: bij de komende Mega Platenbeurs in de Brabanthallen (15 en 16 november) is Anneke van Giersbergen aanwezig voor interview + enkele liedjes live met aansluitend meet en greet inclusief signeersessie.
Daar ook "exclusief" beschikbaar haar twee meter sessie op vinyl/CD

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Vandaag bij het vinylarchief in Nijmegen geweest. Wat een gigantische maar bovenal gastvrije muziekzaak. 3 uur rond gehangen en door flink wat bakken gestruind. Kreeg bij binnenkomst gelijk een bakje koffie ook.

• Leuk
Waarderingen: JKGB, @Marc en Koekdoos

Iemand bekend met HMV? Mooi dat die naar Den Haag komen, daar is het aanbod redelijk beperkt tot nu toe.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Iemand bekend met HMV? Mooi dat die naar Den Haag komen, daar is het aanbod redelijk beperkt tot nu toe.
Wel eens in Edinburgh deze bezocht.
Vond het aanbod daar tegenvallen.

Wel veel randzaken als games en boeken.

Laatst bewerkt:

Geen ervaring mee, maar het klinkt als een zaak met weinig ziel en enkel een commercieel aanbod.

Ik las HHV en werd wel direct enthousiast. Heb al veel te veel verzendkosten betaald daar....

Maar helaas.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Vandaag is Avatars nieuwste album bij mij binnen gekomen. Een zoötroop plaat. Dr zit alleen een enorm gat in om de plaat zichtbaar is als je hem aan je muur hangt. Enige probleem. De bijgeleverde bescherm hoes is zo'n standaard zwarte...
omdat ik hem toch wel graag aan mijn muur wil hangen ben ik dus opzoek naar een doorzichtige binnenhoes. Iemand tips/ervaring om deze online te bestellen?

Ik wil die Ninajirachi plaat ook nog heel graag, vet hoor! Alleen jammer dat er in Europa alleen nog een versie was met een net wat mindere alternatieve artwork.
Ben bang dat als je hem met het originele artwork wil hebben je portemonnee moet trekken. Ik zit in haar discord server en ik krijg sterk het gevoel dat ze nooit had geanticipeerd op hoe populair dat haar album zou gaan worden. Zo goed als alle vinyl releases van haar gaan via het Australische sound merch nu. Ben benieuwd hoe het zal zijn in de toekomst, maar ik ben in iedergeval blij dat ik hem heb gekocht ook al was de verzendkosten bijna net zoveel als de lp.

Users who are viewing this thread