Tour geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.445
6.851
Wie gaat er touren? Wat staat op social media van een artiest? Wie wil je graag zien en via welke onmogelijke gedachten kronkels is dat volledig logisch?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.821
12.147
Ik zit in 't midden. Kunnen we niet gewoon "Overig Muzieknieuws" voor geruchten gebruiken? Zo vaak komen de geruchten ook niet voorbij, maar, ja, ik erger me er wel aan dat er bij de aankondigingen over gediscussieerd wordt. Denk dat dat echt prima bij het OM kan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.516
Ik heb nee gestemd. Het past ook wel in concert aankondigingen, tussen de aankondigingen door imo. Zo vaak gebeurt het ook niet toch, dat er een gesprek over geruchten ontstaat? Ik ervaar het iig niet perse als storend en er zijn al genoeg slowchat topics inmiddels - Vermoedelijk gebeurt het toch uiteindelijk weer in het topic met aankondigingen.

Edit: Dave is dus wel tegen posten in aankondigingen lees ik, dus dan ben ik het ook eens met ''nieuw topic''. Hij post er immers het meest, als hij het niet prettig vindt is een nieuw topic of inderdaad overig muzieknieuws beter. :)
 
Laatst bewerkt:

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.148
2.089
Voor veel geruchten zijn er ook al artiesten topics, waardoor het naar mijn idee wel mee valt. Bar alle praat over Taylor Swift een paar weken geleden, maar die heeft inmiddels d'r eigen topic.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.821
12.147
Ik heb nee gestemd. Het past ook wel in concert aankondigingen, tussen de aankondigingen door imo. Zo vaak gebeurt het ook niet toch, dat er een gesprek over geruchten ontstaat? Ik ervaar het iig niet perse als storend en er zijn al genoeg slowchat topics inmiddels - Vermoedelijk gebeurt het toch uiteindelijk weer in het topic met aankondigingen.

Edit: Dave is dus wel tegen posten in aankondigingen lees ik, dus dan ben ik het ook eens met ''nieuw topic''. Hij post er immers het meest, als hij het niet prettig vindt is een nieuw topic of inderdaad overig muzieknieuws beter. :)
Gaan we kijken hoelang iedereen het volhoudt :) Zou het ook niet heel storend vinden als het wel bij de aankondigingen komt, hoor, maar als er een ander geschikt(er) topic voor is, is dat wel beter, denk ik. Ben inderdaad wel, net als jij, tegen de wildgroei van topics, dus een los topic is niet per se nodig. Ook wat Joris zegt, zijn zat plekken voor: je kan het vaak ook makkelijk kwijt in artiestentopics of dus Overig Muzieknieuws. Denk niet dat dat ten koste gaat van de discussie. Maar goed, als ie wel bij aankondigingen blijft, even goede vrienden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en Timmetje

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
178
94
Ik vond vooral de gedecideerde semi-aankondigingen en “morgen is de grote dag” posts vermoeiend.

2024:
Bruce in de Kuip (2x zelfs)
Bruce op Pinkpop
Bruce in de Goffert

Wat mij betreft dit soort roddels niet in het concert aankondigingen topic. Dus ja ik ben een voorstander van een aparte ‘Boulevard rubriek’.

Graag (officiële) aankondigingen onder aankondigingen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.148
2.089
Ik vond vooral de gedecideerde semi-aankondigingen en “morgen is de grote dag” posts vermoeiend.

2024:
Bruce in de Kuip (2x zelfs)
Bruce op Pinkpop
Bruce in de Goffert

Wat mij betreft dit soort roddels niet in het concert aankondigingen topic. Dus ja ik ben een voorstander van een aparte ‘Boulevard rubriek’.

Graag (officiële) aankondigingen onder aankondigingen.
In dit geval is het Bruce Springsteen topic toch gewoon het Boulevard topic?

Maar ik zie er wel wat voor om gewoon af te spraken om geruchten in Overig Muzieknieuws te plaatsen als de artiest niet zijn eigen topic heeft, en anders lekker het artiesten topic te gebruiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en Timmetje

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
178
94
Ja in Bruce z’n geval wel.

Maar ik zie er wel wat voor om gewoon af te spraken om geruchten in Overig Muzieknieuws te plaatsen als de artiest niet zijn eigen topic heeft, en anders lekker het artiesten topic te gebruiken.

Helemaal eens!
 

Bert

Support act
14 nov 2014
879
816
Persoonlijk zou ik het fijn vinden om de concert aankondigingen uitsluitend te gebruiken voor wat is of in het geval van Wenteldave zijn voorkennis wordt aangekondigd. Geruchten maakt me niet uit of daar een extra topic of in een ander topic voor gebruikt wordt
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
Zoals ik al eerder verwoorde. De meeste geruchten komen toch wel voorbij in een festival topic. Voor mij hoeft het niet perse. Maar als de meerderheid voor is....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
Om het topic in leven te houden... Nu ook Japan voor Paul McCartney. Nog niet bevestigd maar wel al te vinden op Ticketmaster... Die man is bezig aan zijn laatste grote tour en gaan we dus volgend jaar ergens terug zien. Dat lijkt me nu wel zeker..
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: Raoul en mattman

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
Shakira op tour.
Though specific details are yet to be revealed, the media outlet shared that the global tour is aiming to include arena and stadium shows in almost 12 countries across Latin America, North America, the United Kingdom, Europe, and the Middle East.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.250
3.171
Wat een vreemd bericht. Wat moet 'almost 12 countries' betekenen? En blijkbaar ligt de UK niet meer in Europa :LOL:
Anyways, zal dus enkel zaal/stadionshows worden. Alhoewel ze niet mis zou staan op een Boutique of dergelijke.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.057
8.165
Wat een vreemd bericht. Wat moet 'almost 12 countries' betekenen? En blijkbaar ligt de UK niet meer in Europa :LOL:
Anyways, zal dus enkel zaal/stadionshows worden. Alhoewel ze niet mis zou staan op een Boutique of dergelijke.

Denk dat ze met UK en Europa bedoelen dat je nu niet meer zo makkelijk alles van UK naar het vaste land krijgt door de Brexit
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken