Samen naar Rock Werchter 2024

Feestbeest

Nieuw lid
9 jul 2022
2
2
Hallo allemaal,

Al jaren bezoek ik met veel plezier Rock Werchter om te genieten van de muziek en het publiek. Samen op de camping en op het festival terrein is altijd leuker dan alleen. Daarom zoek ik mensen die ook een week lang het festival bezoeken, op de camping staan en samen met mij de week willen door brengen.

Groeten,
Leon
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Kunnen mods misschien de titel van het topic aanpassen, beetje verwarrend met het main topic.

Veel succes in de zoektocht alvast! In het verleden zijn er via FL nog al groepjes gevormd, lijkt me leuk om die traditie verder te zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Feestbeest

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Grote kans dat ik er dit jaar weer bij ben. Zoals Yannick beschrijft zijn er in het verleden al groepjes geweest, hier heb ik in 2022 en 2023 aan deelgenomen en was erg leuk. Met een aantal mensen nog altijd contact en ga ik mee naar losse concerten.

Als ik er bij ben laat ik het je zeker weten!
 
  • Leuk
Waarderingen: Feestbeest en Paddy

Beansy

Nieuw lid
7 mei 2024
1
0
Mijn vast concert en festival maatje kan er dit jaar niet bij zijn maar ik heb mijn combiticket al gekocht. Zijn er nog mensen die alleen gaan en eventueel willen afspreken op de weide een van de dagen?
 

Feestbeest

Nieuw lid
9 jul 2022
2
2
Mijn vast concert en festival maatje kan er dit jaar niet bij zijn maar ik heb mijn combiticket al gekocht. Zijn er nog mensen die alleen gaan en eventueel willen afspreken op de weide een van de dagen?
Ik heb ook een combiticket en sta vanaf woensdag op de camping. jullie kunnen mij een berichtje sturen om samen de optredens te bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Coaster en Beansy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken