Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Liam Gallagher heeft zijn tour ter ere van het 30-jarig bestaan van het Oasis-debuutalbum āDefinitely Maybeā officieel aangekondigd. De 51-jarige zanger geeft volgend jaar in juni optredens in Engeland, Ierland en Wales. De tour heet āDefinitely Maybe 30 Yearsā. Broer Noel Gallagher (56) is niet...
Get the Paul McCartney Setlist of the concert at Adelaide Entertainment Centre, Adelaide, Australia on October 18, 2023 from the Got Back Tour and other Paul McCartney Setlists for free on setlist.fm!
Get the Paul McCartney Setlist of the concert at Adelaide Entertainment Centre, Adelaide, Australia on October 18, 2023 from the Got Back Tour and other Paul McCartney Setlists for free on setlist.fm!
Gelukkig maar, want als Rihanna op tour gaat betekent dit dat Extreme op non-actief gaat (Nuno Bettencourt is immers haar vaste gitarist), en die mogen van mij nog wel minstens een jaartje blijven doortouren met die waanzinnige nieuwe plaat.
Laatste keer dat McCartney in Europa zou optreden kwamen de datums eind november met een tour die mei juni zou plaatsvinden. Aangezien het toch wel in de lijn der verwachting ligt dat hij volgend jaar Europa aan doet worden de komende weken interessant voor McCartney liefhebbers.....
Jorja Smith official website. New album 'falling or flying' out now.
www.jorjasmith.com
Jorja Smith met mondjesmaat tourdata voor Europa in augustus.
Waarschijnlijk kanshebber voor opnieuw Pukkelpop, alhoewel ik eerder hoop dat ze een avondje Lokerse Feesten mag afsluiten.
Zou daar goed tot haar recht komen.
Angus and Julia Stone staan begin april op een festival in Duitsland waar ze hun eerste Europese show in 6 jaar doen. Hopelijk volgt een Nederlandse datum snel!
Nieuwe data van Nick Mason voor juli 2024. Aangezien hij ook tourt met Guy Pratt zal een nieuwe tour van Gilmour niet zijn voor oktober november 2024. Ik denk zelfs eerder 2025. Vandaag weer een update van David Gilmour over zijn nieuwe album. Volop bezig in the studio....