The Rolling Stones

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
151
95
The Rolling Stones will be touring North America this summer, with an expected tour start early June. The tour will last through the summer, both arena and stadium shows are rumoured. An annoncement of the tour is expected later this month. For updates see the IORR thread Stones tour plans 2023, and the IORR list of The North America Tour 2023.
Laatste update van vanmiddag. Tourpagina is ook aangepast.

En de eerste data:

1676124569592.png
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
De leg door Noord Amerika duurd langer dan normaal. Volgens insider bv op iorr hebben ze tot begin september hun leg door Amerika gepland. Daarna volgt een pauze. Europa zal voor 2024 zijn zoveel is nu echt wel zeker. Mogelijk is dit dan ook een leg langer dan dat we van ze gewend zijn de laatste jaren....
 

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
151
95
Tour wordt verschoven naar het najaar volgens BV.
12 USA en 2 Canadese optredens stonden gepland. Aankondiging had vrijdag moeten plaatsvinden.
 

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
151
95
Benieuwd naar de reden om dat last minute te verschuiven.....
Ik heb het vermoeden dat er iemand niet door de medische check is gekomen.

Toen de aankondiging voor het optreden in het Goffertpark in 2017 keer op keer werd uitgesteld, bleek achteraf dat bij Ron een beginnend stadium van longkanker was vastgesteld tijdens de medische check. Pas toen operatie en revalidatie waren afgerond kwam en een bedankje naar de artsen en verpleging.
( en de aankondiging van optredens in Amsterdam en Arnhem)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Ik heb het vermoeden dat er iemand niet door de medische check is gekomen.

Toen de aankondiging voor het optreden in het Goffertpark in 2017 keer op keer werd uitgesteld, bleek achteraf dat bij Ron een beginnend stadium van longkanker was vastgesteld tijdens de medische check. Pas toen operatie en revalidatie waren afgerond kwam en een bedankje naar de artsen en verpleging.
( en de aankondiging van optredens in Amsterdam en Arnhem)
Nu lees ik ook dat eea te maken zou kunnen hebben met het nieuwe album.
Vinyl is schaars vandaag de dag. Om die reden hebben meerdere albums al vertraging opgelopen. Ook bv die van Mark Knopfler is om die reden verschoven naar eind dit jaar. In het geval van de Stones zit er een tour vast aan het nieuwe album dus als de release vertraging oploopt dan dus ook de tour. Al is het gezien hun leeftijd ook heel goed mogelijk dat er inderdaad iemand de medische check niet goed geeft doorstaan....
 

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
151
95
Nu lees ik ook dat eea te maken zou kunnen hebben met het nieuwe album.
Vinyl is schaars vandaag de dag. Om die reden hebben meerdere albums al vertraging opgelopen. Ook bv die van Mark Knopfler is om die reden verschoven naar eind dit jaar. In het geval van de Stones zit er een tour vast aan het nieuwe album dus als de release vertraging oploopt dan dus ook de tour. Al is het gezien hun leeftijd ook heel goed mogelijk dat er inderdaad iemand de medische check niet goed geeft doorstaan....

Het nieuwe album als reden heb ik ook langs zien komen, ik geloof er niet in. Nu moet je helemaal opnieuw beginnen: beschikbaarheid locaties, crew, podia techniek en vooral het weer.

En de vinyl schaarste is niks nieuws, dat wisten ze 2 weken geleden ook. Dan trek je niet 3 dagen voor de aankondiging en 7 dagen voor de eerste pre-sale de stekker eruit.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Het nieuwe album als reden heb ik ook langs zien komen, ik geloof er niet in. Nu moet je helemaal opnieuw beginnen: beschikbaarheid locaties, crew, podia techniek en vooral het weer.

En de vinyl schaarste is niks nieuws, dat wisten ze 2 weken geleden ook. Dan trek je niet 3 dagen voor de aankondiging en 7 dagen voor de eerste pre-sale de stekker eruit.
BV meld net het volgende op iorr.

Please DO NOT post speculations about why the tour announcement was cancelled. It's all just wild speculations.
The September rumour was just a rumour, an incorrect one, from good sources, but I never published that date, because I had no confirmed shows in August (the tour was supposed to end Aug 1).
They were planning to do 14 shows with 700,000 fans during June/July. All set to go. This would have been a major investment, ticket sales of may be 130 million US dollars. Sure they needed to be 100% ready to tour. So may be they were just 95% ready, then they decided to delay, better to delay now that delay later, when lots of tickets are sold. Like I said, there is nothing to worry about, no major issue, just a minor detail that makes it easier to tour later. No worries. Please stop bugging this forum with speculations. Thank you.

Bjornulf

tour dus gewoon uitgesteld zoals we dat wel vaker zien….
 

Jackflash27

Playlistbediener
4 feb 2017
47
34
De reden van uitstel zou een 'injury' zijn van 1 van de bandleden (ook van iorr). Verder niets bekend over het hoe, wie en wat.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
According to the IORR site, "The Rolling Stones have been unable to reschedule their North America Tour 2023 into this fall, so there will be no Stones tour this year, according to trusted sources" See the IORR thread Stones tour plans 2023:
https://iorr.org/talk/read.php?1,2942804,page=106
Deze had ik even gemist. Dat is minder. Ik ga ervan uit dat alles dan opschuift naar volgend jaar en dan vrees ik voor Europa.... Stones doen max 20 optredens per jaar en al jaren in hetzelfde continent. Europa 2025? Daar geloof ik ook niet meer in....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
According to the IORR site, "The Rolling Stones have been unable to reschedule their North America Tour 2023 into this fall, so there will be no Stones tour this year, according to trusted sources" See the IORR thread Stones tour plans 2023:
https://iorr.org/talk/read.php?1,2942804,page=106
IORR heeft het forum topic vandaag definitief gesloten. Er is nul info dst de Stones dit jaar nog gaan touren en voor volgend jaar is het maar afwachten. En ook daar is tot op heden geen betrouwbare info over...Kortom sluiten die boel en dat is toch wel wat voor hun. Want ze beschikken altijd over relevante betrouwbare tourinfo.
Ik verwacht dat er ergens in januari wel weer een nieuw topic wordt opgestart....
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
922
437
IORR heeft het forum topic vandaag definitief gesloten. Er is nul info dst de Stones dit jaar nog gaan touren en voor volgend jaar is het maar afwachten. En ook daar is tot op heden geen betrouwbare info over...Kortom sluiten die boel en dat is toch wel wat voor hun. Want ze beschikken altijd over relevante betrouwbare tourinfo.
Ik verwacht dat er ergens in januari wel weer een nieuw topic wordt opgestart....
Zou ze nog best eens willen zien,maar ja de heren worden steeds ouder dus ik voorzie geen grote / lange tours meer.Afwachtten dus wat 2024 eventueel brengt.
 

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
151
95
Het ziet er naar uit dat er in september een aankondiging komt voor het nieuwe album
Release in okt 2023



[IMG]
[IMG]
[IMG]



ROLLING STONES


CREATIVE: Paulina Almira

CLIENT: Rolling Stones
ROLE: 2D Illustration, Album Design

Rolling Stones brand new studio album Hackney Diamonds
To be announced Sept 2023 & Released Oct 2023 - The overriding theme of the album is based on relationships, with ongoing references of broken glass and harsh elements

https://www.hackneydiamonds.com/ is van universal music group
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
  • Winning
Waarderingen: PJ en DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860

New stones album is confirmed called 'Hackney Diamonds'. Announcement sep, release Oct
New tour??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken