Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ze weten het altijd wel goed te brengen. Iedereen zal weten dat de Stones een nieuw album uitbrengen..
Tourdata verwacht ik ergens in februari/maart. De hoop is op verschillende continenten echter was de laatste tour welke volledig gecanceld is in Amerika. De vraag is of ze hier weer naar toe gaan of ergens anders. Normaal gezien doen ze de laatste jaren niet meer dan ongeveer 25 optredens per jaar..
Ze weten het altijd wel goed te brengen. Iedereen zal weten dat de Stones een nieuw album uitbrengen..
Tourdata verwacht ik ergens in februari/maart. De hoop is op verschillende continenten echter was de laatste tour welke volledig gecanceld is in Amerika. De vraag is of ze hier weer naar toe gaan of ergens anders. Normaal gezien doen ze de laatste jaren niet meer dan ongeveer 25 optredens per jaar..
Zal wel het laatste reguliere album zijn ( benieuwd wat er in de kluizen ligt aan niet uitgebrachte songs ).Wat de tour betreft denk ik niet dat die erg uitgebreid zal zijn.
Ik denk dat ze heel voorzichtig zijn met uitspraken over een nieuwe tour. De tour van dit jaar is ook gecanceld en daarbij ging het gerucht dat dit maken had met de gezondheid van mogelijk Ronnie Wood. Die daarna nog wel enkele gastoptredens heeft verzorgt oa bij de tribute voor Jeff Beck. Ik verwacht als ze allemaal door de keuring komen voor de verzekering ze begin volgend jaar een tour zullen aankondigen.
20 oktober in de shops, Hackey Diamonds
eerste single Angry
tracklist : "Angry" (with Watt)
"Bite My Head Off"
"Depending On You" (with Watt)
"Dreamy Skies"
"Driving Me Too Hard"
"Get Close" (with Watt)
"Live by the Sword"
"Mess It Up"
"Morning Joe Cues"
"Sweet Sounds of Heaven"
"Tell Me Straight"
"Whole Wide World"
Dan is er wellicht toch een easter egg te vinden in de nieuwe video vanaf 1:07, zie de foto hieronder. ‘Hackney Diamonds Tour’, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit niks betekent…
Én, uit het interview volgt dat er samenwerkingen met Lady Gaga en Stevie Wonder op het nieuwe album staan. Leuk om terug te kijken voor degenen die het nog niet gezien hebben.
Dan is er wellicht toch een easter egg te vinden in de nieuwe video vanaf 1:07, zie de foto hieronder. ‘Hackney Diamonds Tour’, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit niks betekent…
Die tour komt er wel. Op IORR stond een verhaal dat vanwege de heren hun hoge leeftijd, de contracten die bij een tour komen kijken, verzekeringen en dergelijke wordt eea pas laat bekend gemaakt. Zelfde geval als McCartney.
Als ze het schema van touren in juni juli aanhouden volgt de tour bekendmaking februari/maart volgend jaar. Al waren er ook geluiden op IORR dat de grote stadionconcerten tot het verleden behoren......
Die tour komt er wel. Op IORR stond een verhaal dat vanwege de heren hun hoge leeftijd, de contracten die bij een tour komen kijken, verzekeringen en dergelijke wordt eea pas laat bekend gemaakt. Zelfde geval als McCartney.
Als ze het schema van touren in juni juli aanhouden volgt de tour bekendmaking februari/maart volgend jaar. Al waren er ook geluiden op IORR dat de grote stadionconcerten tot het verleden behoren......
De heren zagen er goed uit.Maar dat zegt natuurlijk niets inzake hun gezondheid. Vandaag loop je gezond rond en morgen.....Begrijpelijk dat verzekeringen zo weinig mogelijk risico willen lopen zeker gezien hun leeftijden de premies zullen ook wel niet misselijk zijn.Maar eerst het nieuwe album en de tour dat horen we dan wel t.z.t.