The Rolling Stones

Joeri

Randprogramma
14 apr 2021
104
89
Aankondiging van het nieuwe album op 6 september om 15:30 uur Nederlandse tijd.
 

Joeri

Randprogramma
14 apr 2021
104
89
Er is een aftel klok op de site
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230830_101608_Chrome.jpg
    Screenshot_20230830_101608_Chrome.jpg
    940,9 KB · Weergaven: 7

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
eigenlijk wel grappig, dat ze dan een album aankondiging doen...

alsof we daar nog niet achter zijn 😂
Ze weten het altijd wel goed te brengen. Iedereen zal weten dat de Stones een nieuw album uitbrengen..
Tourdata verwacht ik ergens in februari/maart. De hoop is op verschillende continenten echter was de laatste tour welke volledig gecanceld is in Amerika. De vraag is of ze hier weer naar toe gaan of ergens anders. Normaal gezien doen ze de laatste jaren niet meer dan ongeveer 25 optredens per jaar..
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
Ze weten het altijd wel goed te brengen. Iedereen zal weten dat de Stones een nieuw album uitbrengen..
Tourdata verwacht ik ergens in februari/maart. De hoop is op verschillende continenten echter was de laatste tour welke volledig gecanceld is in Amerika. De vraag is of ze hier weer naar toe gaan of ergens anders. Normaal gezien doen ze de laatste jaren niet meer dan ongeveer 25 optredens per jaar..
Zal wel het laatste reguliere album zijn ( benieuwd wat er in de kluizen ligt aan niet uitgebrachte songs ).Wat de tour betreft denk ik niet dat die erg uitgebreid zal zijn.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Hopelijk toch een paar shows in Europa, en dan hoop ik op een buiten locatie. Landgraaf zou gaaf zijn!
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Logo Stones nu ook gezien in Amsterdam...

ArenA maar weer noteren? 😉 (Oh, was alleen promotie album he 🙈)
F44M_QOWoAAccH7

via: twitter.com/MarnixB/status/1697308400193794462
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Op IORR nog niets van tournieuws en die hebben daar echt een insider. Nieuwe tour zal dus echt pas voor volgend jaar zijn.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
Benieuwd naar de nummers,maar nog meer benieuwd of de Glimmer Twins iets aankondigen over een eventuele tour.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Benieuwd naar de nummers,maar nog meer benieuwd of de Glimmer Twins iets aankondigen over een eventuele tour.
Ik denk dat ze heel voorzichtig zijn met uitspraken over een nieuwe tour. De tour van dit jaar is ook gecanceld en daarbij ging het gerucht dat dit maken had met de gezondheid van mogelijk Ronnie Wood. Die daarna nog wel enkele gastoptredens heeft verzorgt oa bij de tribute voor Jeff Beck. Ik verwacht als ze allemaal door de keuring komen voor de verzekering ze begin volgend jaar een tour zullen aankondigen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
20 oktober in de shops, Hackey Diamonds
eerste single Angry


1694009259285.png

tracklist :

"Angry" (with Watt)
"Bite My Head Off"
"Depending On You" (with Watt)
"Dreamy Skies"
"Driving Me Too Hard"
"Get Close" (with Watt)
"Live by the Sword"
"Mess It Up"
"Morning Joe Cues"
"Sweet Sounds of Heaven"
"Tell Me Straight"
"Whole Wide World"
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Benieuwd naar de nummers,maar nog meer benieuwd of de Glimmer Twins iets aankondigen over een eventuele tour.
Het woord tour kwam volgens mij niet eens ter sprake. Zoals ik eigenlijk wel had verwacht. Misschien sijpelt er wat door rond de albumrelease...
 

TDZ

Playlistbediener
20 jun 2023
32
35
Dan is er wellicht toch een easter egg te vinden in de nieuwe video vanaf 1:07, zie de foto hieronder. ‘Hackney Diamonds Tour’, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit niks betekent…

IMG_0119.jpg
 

TDZ

Playlistbediener
20 jun 2023
32
35
Én, uit het interview volgt dat er samenwerkingen met Lady Gaga en Stevie Wonder op het nieuwe album staan. Leuk om terug te kijken voor degenen die het nog niet gezien hebben.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Dan is er wellicht toch een easter egg te vinden in de nieuwe video vanaf 1:07, zie de foto hieronder. ‘Hackney Diamonds Tour’, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit niks betekent…

Bekijk bijlage 6360
Die tour komt er wel. Op IORR stond een verhaal dat vanwege de heren hun hoge leeftijd, de contracten die bij een tour komen kijken, verzekeringen en dergelijke wordt eea pas laat bekend gemaakt. Zelfde geval als McCartney.
Als ze het schema van touren in juni juli aanhouden volgt de tour bekendmaking februari/maart volgend jaar. Al waren er ook geluiden op IORR dat de grote stadionconcerten tot het verleden behoren......
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
Die tour komt er wel. Op IORR stond een verhaal dat vanwege de heren hun hoge leeftijd, de contracten die bij een tour komen kijken, verzekeringen en dergelijke wordt eea pas laat bekend gemaakt. Zelfde geval als McCartney.
Als ze het schema van touren in juni juli aanhouden volgt de tour bekendmaking februari/maart volgend jaar. Al waren er ook geluiden op IORR dat de grote stadionconcerten tot het verleden behoren......
De heren zagen er goed uit.Maar dat zegt natuurlijk niets inzake hun gezondheid. Vandaag loop je gezond rond en morgen.....Begrijpelijk dat verzekeringen zo weinig mogelijk risico willen lopen zeker gezien hun leeftijden de premies zullen ook wel niet misselijk zijn.Maar eerst het nieuwe album en de tour dat horen we dan wel t.z.t.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken